Koupě R107
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 200
- Registrován: sob 07.05.2011, 20:00
- Auto: W126 500SE
Koupě R107
Nemáte někdo pěknou R107 na prodej případně nevíte o něčem? Chtěl bych neco hezkého na léto (klidně i to příští). Ideálně by se mi líbila 560 SL, ale nepohrdnu žádnou motorizací. Hlavně ať to nemá D-Jet a není to rezavé. Us verze mi nevadí.
Inzerci na bazoších apod mám už projetou, všechno buď docela drahé nebo paštiky.
Díky :hop:
Inzerci na bazoších apod mám už projetou, všechno buď docela drahé nebo paštiky.
Díky :hop:
-
- hvězdička
- Příspěvky: 318
- Registrován: sob 27.12.2008, 0:43
- Auto: S204 C230 Avantgarde, S202 C230K Elegance
- Bydliště: Velké Meziříčí
- Věk: 52
Re: Koupě R107
Na Aukru už je delší dobu jedna 560. Už ji asi 3x zlevňoval, ale vypadá pěkně.
https://aukro.cz/mercedes-r107-560sl-ka ... 6983089162
https://aukro.cz/mercedes-r107-560sl-ka ... 6983089162
-
- Administrátor
- Příspěvky: 6238
- Registrován: pon 28.07.2008, 14:42
- Auto: W210 + 3 x W201 + B 200 CDI + Stardiag C3 + C5
- Bydliště: Mělník
- Věk: 61
Re: Koupě R107
za mě US verzi ne-e, estli chceš vědět něco víc o W107, hezky to pojali v AutoTipu Klassik
https://www.periodik.cz/predplatne/caso ... titul=1012
https://www.periodik.cz/predplatne/caso ... titul=1012
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 200
- Registrován: sob 07.05.2011, 20:00
- Auto: W126 500SE
Re: Koupě R107
AutoTip jsem samozřejmě koupil hned jak vyšel. Nějaké základní povědomí o těch autech už mám delší dobu. Americkou verzí dost lidí opovrhuje, ale mě ty nárazníky neuráží. Navíc většina aut v inzercích jsou stejně američani...
A především nejsem ochoten připlácet polovinu ceny nebo dokonce její násobek za evropskou verzi. To si radši ty peníze pak spokojeně projezdím v americké káře. Určitě do toho teď nechci a nemůžu dávat milion.
A především nejsem ochoten připlácet polovinu ceny nebo dokonce její násobek za evropskou verzi. To si radši ty peníze pak spokojeně projezdím v americké káře. Určitě do toho teď nechci a nemůžu dávat milion.
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě R107
Za mě Emerika je Emerika, nic proti ničemu, ta světla jsou dokonce i hezčí.
Evropan je téměř nesehnatelnej, ....a když, tak za nesmysl.
Jirka Sudík to vozí všechno z USA, a za vélice přijatelný cen. @=
Evropan je téměř nesehnatelnej, ....a když, tak za nesmysl.
Jirka Sudík to vozí všechno z USA, a za vélice přijatelný cen. @=
-
- hvězdička
- Příspěvky: 426
- Registrován: pát 14.02.2014, 18:53
- Auto: A124,TM3LR,RAM
- Bydliště: Bohem zapomenutá země
Re: Koupě R107
https://www.auto.cz/jeden-z-nasich-nejv ... lat-127894
Jj,pěknej článek o jeho byznysu.
Jj,pěknej článek o jeho byznysu.
-
- vycházející hvězda
- Příspěvky: 756
- Registrován: sob 16.08.2008, 20:20
- Auto: MB W115 a mnoho dalších starých strojů
- Bydliště: Boleslavsko
Re: Koupě R107
U Sudíka jsem byl loni, když jsem sháněl R107 pro sebe. Velmi příjemný člověk, věnoval se mi nadstandardně včetně ukázky depozítaře s nádhernými auty a je fakt, že jeho R107 byly za slušnou cenu. Ale v reálu ten stav byl ten hodně úměrný cenovkám. Je jasný, že za 250 nemůže chtít člověk auto, které se v DE prodává za 600, ale asi se i v CZ dají sehnat auta v lepším stavu. Naopak jsem pak viděl u soukromého prodejce auto dražší než měl Sudík a ještě v horším stavu (inzeruje ho dodnes, kdežto Sudík ty dvě 107 prodal).
Vybírej dobře, zejména se zaměř na chod motoru a vybírej vozy pouze po roce 1980. Ale ony ty vady stejně vylezou až doma, jako vzdycky... *jokingly*
Vybírej dobře, zejména se zaměř na chod motoru a vybírej vozy pouze po roce 1980. Ale ony ty vady stejně vylezou až doma, jako vzdycky... *jokingly*
-
- vycházející hvězda
- Příspěvky: 610
- Registrován: stř 06.08.2008, 9:47
- Auto: W11, W107, W112, W129, W210, W211, W221
- Bydliště: České Budějovice a okolí
- Věk: 60
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě R107
Proč auta po až roce 1980?
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 200
- Registrován: sob 07.05.2011, 20:00
- Auto: W126 500SE
Re: Koupě R107
A pořídil jsi u něj nakonec?
Pro mě je samozřejmě prioritou zdravá karoserie, to jsou na renovaci drahé položky a sám si na tom nic neudělám. Stejně tak počítám s autem, co už nebude mít D-Jetronic. Ideálně jak říkáš, po tom roce 1980 jsou už ty auta mnohem dál, i co se týká výbavy. Asi bych taky chtěl dřevěný dekor, myslím že byl standardně až od roku 1978 nebo tak nějak. První kusy ho určitě neměly.
Vím, že se prodávají vraky i za 120, ale to je samozřejmě naprostý nesmysl kupovat. Počítal jsem s rozpočtem tak nějak do těch 400 tisíc za slušný kus. Ale spousta aut se mi nelíbí třeba barvou nebo interiérem.
To z aukra se prodává i na jiných portálech a jestli ještě trochu zlevní, možná bych do něj i šel. Vypadá udržovaně a zachovale. Jediné, co mi na něm trochu vadí je opět barevná kombinace, taková trošku vyblitá barva... plus samozřejmě tou cenou je momentálně pořád trochu přes rozpočet.
Pro mě je samozřejmě prioritou zdravá karoserie, to jsou na renovaci drahé položky a sám si na tom nic neudělám. Stejně tak počítám s autem, co už nebude mít D-Jetronic. Ideálně jak říkáš, po tom roce 1980 jsou už ty auta mnohem dál, i co se týká výbavy. Asi bych taky chtěl dřevěný dekor, myslím že byl standardně až od roku 1978 nebo tak nějak. První kusy ho určitě neměly.
Vím, že se prodávají vraky i za 120, ale to je samozřejmě naprostý nesmysl kupovat. Počítal jsem s rozpočtem tak nějak do těch 400 tisíc za slušný kus. Ale spousta aut se mi nelíbí třeba barvou nebo interiérem.
To z aukra se prodává i na jiných portálech a jestli ještě trochu zlevní, možná bych do něj i šel. Vypadá udržovaně a zachovale. Jediné, co mi na něm trochu vadí je opět barevná kombinace, taková trošku vyblitá barva... plus samozřejmě tou cenou je momentálně pořád trochu přes rozpočet.
-
- vycházející hvězda
- Příspěvky: 756
- Registrován: sob 16.08.2008, 20:20
- Auto: MB W115 a mnoho dalších starých strojů
- Bydliště: Boleslavsko
Re: Koupě R107
Po roce 1980 není dogma, spíše asi čím mladší, tím lepší.
Koroze bych se až tolik nebál, pokud to nebude zhnilý jak brambory. Ale je jednodušší vyvařit lokální korozi než se je.at se vstřikováním.
Samozřejmě nebrat D-jet, ale on i ten K-jet dokáže potrápit. Viděl jsem těch 107 loni poměrně dost (cca 10) a v relaci do 400 tis každá měla nějaký ale. Důležitý je auto pořádně projet a zahřát, aspoň 30 km. Nastartovat ho opravdu studený, né že to prodávající už před tvým příjezdem startoval a je to už trochu ohřátý. Většina těch aut jsou čerstvý dovozy a bez značek, takže to jezdilo maximálně po dvorku a na plaťák a nikdo to pořádně nevyzkoušel. Pak přijdeš na inzerát, svezeš se v tom 2 km a to je špatně.
Já u Sudíka nekoupil (ale výborně si pokecal) a pak jsem skočil do D-jetu.. *jokingly* Mám krásnou kastli, pěknej vnitřek, super střechu, podvozek skoro 1A, ale ten D-jet je voser. Kdyby na to byly věci, tak by to ještě šlo, pochopit se to dá, ale třeba MAP senzor je velmi choulostivá záležitost, právě to řeším - vztah indukčnosti cívek k podtlaku, což určuje šířku pulzu, kterým se otvírají vstřiky.. Jo a hlavní kabelový svazek mezi ŘJ a vstřikama je většinou rozpadlej a polámanej, izolace jako kámen. Žádný auto, co jsem viděl nemělo svazek v cajku. A takových vychytávek je na D-jetu dalších 1O, třeba takový trigger point. Ono když to bylo nový, tak to fungovalo výborně, na tu dobu to je vymyšleno dobře, třeba ta ŘJ nemá ani jeden integrovaný obvod, vše je postaveno na pár tranzistorech jako starý rádio. Ale po téměř 50 letech je to zlo.
Tak doufám, že jsem tě dostatečně odradil od D-jetu ]:->
Koroze bych se až tolik nebál, pokud to nebude zhnilý jak brambory. Ale je jednodušší vyvařit lokální korozi než se je.at se vstřikováním.
Samozřejmě nebrat D-jet, ale on i ten K-jet dokáže potrápit. Viděl jsem těch 107 loni poměrně dost (cca 10) a v relaci do 400 tis každá měla nějaký ale. Důležitý je auto pořádně projet a zahřát, aspoň 30 km. Nastartovat ho opravdu studený, né že to prodávající už před tvým příjezdem startoval a je to už trochu ohřátý. Většina těch aut jsou čerstvý dovozy a bez značek, takže to jezdilo maximálně po dvorku a na plaťák a nikdo to pořádně nevyzkoušel. Pak přijdeš na inzerát, svezeš se v tom 2 km a to je špatně.
Já u Sudíka nekoupil (ale výborně si pokecal) a pak jsem skočil do D-jetu.. *jokingly* Mám krásnou kastli, pěknej vnitřek, super střechu, podvozek skoro 1A, ale ten D-jet je voser. Kdyby na to byly věci, tak by to ještě šlo, pochopit se to dá, ale třeba MAP senzor je velmi choulostivá záležitost, právě to řeším - vztah indukčnosti cívek k podtlaku, což určuje šířku pulzu, kterým se otvírají vstřiky.. Jo a hlavní kabelový svazek mezi ŘJ a vstřikama je většinou rozpadlej a polámanej, izolace jako kámen. Žádný auto, co jsem viděl nemělo svazek v cajku. A takových vychytávek je na D-jetu dalších 1O, třeba takový trigger point. Ono když to bylo nový, tak to fungovalo výborně, na tu dobu to je vymyšleno dobře, třeba ta ŘJ nemá ani jeden integrovaný obvod, vše je postaveno na pár tranzistorech jako starý rádio. Ale po téměř 50 letech je to zlo.
Tak doufám, že jsem tě dostatečně odradil od D-jetu ]:->
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě R107
Za mě: oprava mechnických či elektrických závad je jednodušší a trvalé. Vyvařená kastle je nahovno už na věky. :'(
Co nejmladší, a nerezavý z Emeriky.... jedno takový v Ji máme.
Co nejmladší, a nerezavý z Emeriky.... jedno takový v Ji máme.
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 200
- Registrován: sob 07.05.2011, 20:00
- Auto: W126 500SE
Re: Koupě R107
Souhlas s Přemkem. Jak se do kastle sáhne, může se renovace pěkně prodražit. A to máš hned shánět klempíře, lakýrníka... no samé radosti a běh na dlouhou trať.
Taky bych to viděl na co nejmladší kus, už i pro tu lepší výbavu. Navíc ta 560 musí v SL jet jako drak :D Asi se pojedu podívat do Prahy na to šedivé, když nic jiného nebude.
Taky bych to viděl na co nejmladší kus, už i pro tu lepší výbavu. Navíc ta 560 musí v SL jet jako drak :D Asi se pojedu podívat do Prahy na to šedivé, když nic jiného nebude.
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě R107
Klempíř kilo
Lak kilo
..a kde je rozebrat a složit, při tom je vždy potřeba koupit nějaký origo -drobnosti- ,,,a je to další kilo
Tak proto.
Lak kilo
..a kde je rozebrat a složit, při tom je vždy potřeba koupit nějaký origo -drobnosti- ,,,a je to další kilo
Tak proto.
-
- vycházející hvězda
- Příspěvky: 756
- Registrován: sob 16.08.2008, 20:20
- Auto: MB W115 a mnoho dalších starých strojů
- Bydliště: Boleslavsko
Re: Koupě R107
Jestli čekáš, že 560 je nějaká raketa, tak není... Pokud je to čerstvej dovoz, tak to bude navíc na 99% vydechlý. Z US se vozí to nejlevnější s vadama a tady se to vydává za plně funkční s tím, že to jde nastartovat. A když se veze pěknej, tak je to za jiný peníze a na objednávku pro danýho zájemce. No uvidíš, je potřeba toho okouknout víc abys měl srovnání.
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 200
- Registrován: sob 07.05.2011, 20:00
- Auto: W126 500SE
Re: Koupě R107
Proč myslíš, že není? Mám třeba 500 ve W126 a zrychlení i kickdown efekt to mělo vždy slušný, maximálku taky. Určitě plně dostačující proti dnešním průměrným autům.
Slyšel jsem, že tyhle americké 560 mají trochu přiškrcený výkon, ale pořád to s tím autem přece musí slušně pohnout ne? Obzvlášť v případě SL, které bude určitě lehčí než ta W126.
Samozřejmě s tím neplánuju závodit, je to auto na pohodovou kochací jízdu. Ale když je občas potřeba rychle předjet nějakého šneka, mám rád pocit, když tam ty koně někde jsou a umí se probudit k životu po sešlápnutí plynového pedálu.
Slyšel jsem, že tyhle americké 560 mají trochu přiškrcený výkon, ale pořád to s tím autem přece musí slušně pohnout ne? Obzvlášť v případě SL, které bude určitě lehčí než ta W126.
Samozřejmě s tím neplánuju závodit, je to auto na pohodovou kochací jízdu. Ale když je občas potřeba rychle předjet nějakého šneka, mám rád pocit, když tam ty koně někde jsou a umí se probudit k životu po sešlápnutí plynového pedálu.