Topení G 300D
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 11
- Registrován: sob 03.10.2009, 17:11
- Auto: w460
Topení G 300D
Zdar, nenapadá vás někoho proč mi špatně topí géčko?
Radiátor nový, ventil odstraněný. Motor se hřeje ideálně.
Fouká mi sotva vlažný vzduch.
Hadice teplé před i za radiátorem.
Takhle to netopí již 6 let co ho mám.
Radiátor nový, ventil odstraněný. Motor se hřeje ideálně.
Fouká mi sotva vlažný vzduch.
Hadice teplé před i za radiátorem.
Takhle to netopí již 6 let co ho mám.
-
- hvězdička
- Příspěvky: 117
- Registrován: ned 21.11.2010, 12:58
- Auto: G300td
- Bydliště: Nymburk
- Věk: 60
Re: Topení G 300D
A nefouká ti to vlažný z výdechů uprostřed na přístrojovce? ty totiž nejsou topený, tam jde jen studený vzduch z klimy. ty je nutné v zimě dost přivřít.
P
P
-
- hvězdička
- Příspěvky: 263
- Registrován: čtv 31.07.2008, 14:40
- Auto: MB W639
- Bydliště: Jablonec n/N
- Věk: 38
- Kontaktovat uživatele:
Re: Topení G 300D
nebo vypadle hadice na rozvod vzduchu z natrubku
-
- král hvězd
- Příspěvky: 4495
- Registrován: čtv 31.07.2008, 13:59
- Auto: 124 - to je krásný číslo co mám rád
- Bydliště: Nehvizdy, Praha - východ
- Věk: 49
- Kontaktovat uživatele:
Re: Topení G 300D
To mi nějak nedává logiku? A ty hadice před a za radiátorem jsou teplý nebo horký? Tady pak fakt není jedinej důvod, aby to špatně topilo.
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 11
- Registrován: sob 03.10.2009, 17:11
- Auto: w460
Re: Topení G 300D
Právě že včera mi to foukalo úplně ledový a ta kovová trubka co jde od topení
byla v horní části studená ve spodní horká. Povolil jsem pásku před tou trubkou stříkala voda.
Od té chvíle opět vlažný vzduch a ta trubka je horká celá že na ní neudržím ruku.
byla v horní části studená ve spodní horká. Povolil jsem pásku před tou trubkou stříkala voda.
Od té chvíle opět vlažný vzduch a ta trubka je horká celá že na ní neudržím ruku.
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 11
- Registrován: sob 03.10.2009, 17:11
- Auto: w460
Re: Topení G 300D
To by mi ale nefoukal vzduch když zapnu ventilátor a ten mi fouká.pepas píše:nebo vypadle hadice na rozvod vzduchu z natrubku
-
- král hvězd
- Příspěvky: 4495
- Registrován: čtv 31.07.2008, 13:59
- Auto: 124 - to je krásný číslo co mám rád
- Bydliště: Nehvizdy, Praha - východ
- Věk: 49
- Kontaktovat uživatele:
Re: Topení G 300D
Tady bych pak vyslovil zcela jasnou diagnozu: "JE TO ŇÁKÝ CELÝ BLBÝ." 8)
Dobrá rada asi fakt drahá..... :'(
Dobrá rada asi fakt drahá..... :'(
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: Topení G 300D
Za mě :
vypustil bych vodu, a hadicí bych zkusil průchodnost okruhu topení
vypustil bych vodu, a hadicí bych zkusil průchodnost okruhu topení
-
- král hvězd
- Příspěvky: 4495
- Registrován: čtv 31.07.2008, 13:59
- Auto: 124 - to je krásný číslo co mám rád
- Bydliště: Nehvizdy, Praha - východ
- Věk: 49
- Kontaktovat uživatele:
Re: Topení G 300D
Jak píše Přemek, někde fakt musí bejt ňákej špunt, jinak to není možný.
Takhle náhodou, nemohlo by to bejt termostatem? Teď přesně nevím, jak jsou tam ty cestičky.... Na úplně stejnym Géčku jsem s tím taky měl pěknou laboraci. Se starým termostatem podchlazený a topení trvalo dlouho, než se rozjelo. Dal jsem novej Behr, originál pro tohle auto a teplota velice nepříjemně těsně před červenym polem, tak letěl ven a dal jsem termostat 80 stupňů pro turbodiesel W124 a teplota luxusně uprostřed pole na tachometru, naprosto spolehlivě stále stejně, kromě kopců. ;) Ale to bude asi viskozkou, nějak jsem se ještě nedokázal odhodlat koupit novou.
Takhle náhodou, nemohlo by to bejt termostatem? Teď přesně nevím, jak jsou tam ty cestičky.... Na úplně stejnym Géčku jsem s tím taky měl pěknou laboraci. Se starým termostatem podchlazený a topení trvalo dlouho, než se rozjelo. Dal jsem novej Behr, originál pro tohle auto a teplota velice nepříjemně těsně před červenym polem, tak letěl ven a dal jsem termostat 80 stupňů pro turbodiesel W124 a teplota luxusně uprostřed pole na tachometru, naprosto spolehlivě stále stejně, kromě kopců. ;) Ale to bude asi viskozkou, nějak jsem se ještě nedokázal odhodlat koupit novou.
-
- král hvězd
- Příspěvky: 6069
- Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
- Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Re: Topení G 300D
K těm teplotám - změřit skutečnou teplotu kapaliny... teploměry na přístrojovce mohou klamat. Nebo čidla.
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: Topení G 300D
Teplotu motoru poznáš pouhým otevřením kapoty.´, a šáhnutím na hadici-hlavu.
60 není 85 :D @}->--
PS
60° už docela topí. =-o
60 není 85 :D @}->--
PS
60° už docela topí. =-o
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 11
- Registrován: sob 03.10.2009, 17:11
- Auto: w460
Re: Topení G 300D
Přesně tak. Hadice před chladičem horká tvrdá.
Termostat jsem dával nový zimní,protože po koupi nové visco se mi to s letním hřálo na čtvrt.
Měli jsme to odpojený od hlavy k termostatu foukali do toho a normálně průchozí.
Jedině mě napadá nějaký kanálek v motoru. Nevím jestli je to možné.
Fakt mě to strašně štve,protože ho používám hlavně v zimě.Naštěstí jen 20 km do práce.
Kamarád co má to samý při teplotě na čtvrtce už fouká horký vzduch.
Termostat jsem dával nový zimní,protože po koupi nové visco se mi to s letním hřálo na čtvrt.
Měli jsme to odpojený od hlavy k termostatu foukali do toho a normálně průchozí.
Jedině mě napadá nějaký kanálek v motoru. Nevím jestli je to možné.
Fakt mě to strašně štve,protože ho používám hlavně v zimě.Naštěstí jen 20 km do práce.
Kamarád co má to samý při teplotě na čtvrtce už fouká horký vzduch.
-
- Administrátor
- Příspěvky: 1241
- Registrován: ned 27.07.2008, 20:24
- Auto: W460 300GD, W463 G500,560SEC,560SL,SL60AMG, W205
- Bydliště: Nádražní ulice 3740, Mělník, tel.777 126 560
- Věk: 44
- Kontaktovat uživatele:
Re: Topení G 300D
Zkus přidat do chladící soustavy změkčovadlo vody (to do pračky) je to soda a stojí to asi 30-40Kč, pokud máš někde "špunt" mohlo by to pomoci, ale udělal bych to s normální vodou, aby jsi viděl, jestli se voda zabarvila a něco to pustilo nebo bude čistá... Tímhle bych začal, je to levné, a nám to někdy dost pomohlo...
-
- král hvězd
- Příspěvky: 6069
- Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
- Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Re: Topení G 300D
Ale taky jestli má zarostlý díry v chladiči a topení tak z toho má cedníky *jokingly*
Přemek - a teplotní rozdíl 85 a 95 poznáš jak? Že to méně pálí? :P Kamarád takhle vyměnil dva termostaty, chladič a vodní pumpu aby zjistil že je v prdeli čidlo. Prostě občas šel k červenýmu, motor hodně teplý, ale rozhodně nevařil. Vyměnil čidlo a ručička je "v půlce" jak přibitá (u Ford Granada) A nepíšu měřit nutně teploměrem ale třeba zrovna tím otevřením a sáhnutím na hadice, chladič, motor.
Přemek - a teplotní rozdíl 85 a 95 poznáš jak? Že to méně pálí? :P Kamarád takhle vyměnil dva termostaty, chladič a vodní pumpu aby zjistil že je v prdeli čidlo. Prostě občas šel k červenýmu, motor hodně teplý, ale rozhodně nevařil. Vyměnil čidlo a ručička je "v půlce" jak přibitá (u Ford Granada) A nepíšu měřit nutně teploměrem ale třeba zrovna tím otevřením a sáhnutím na hadice, chladič, motor.
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: Topení G 300D
85 - 95 = jedno, ty chytrej. :-!
To je provozní teplota motoru.
.... píše, že fouká VLAŽNÝ vzduch, tj 40°. ....tak se zamysli. *stop* ..sám nad sebou.
To je provozní teplota motoru.
.... píše, že fouká VLAŽNÝ vzduch, tj 40°. ....tak se zamysli. *stop* ..sám nad sebou.