Zdravím, kúpil som si W212 FL 200cdi 100kw, s nájazdom 600tis a riešim dva problémy, prvý je že auto leží zadkom dole ráno, ale zalezi ako zaparkujem, lebo niekedy ráno zostane hore to budu asi vankúše.
Hlavný problém:
Ráno, prvý štart pár sekúnd auto dymí a smrdí po nespálenej nafte, chytá pekne, chod je chvilku taký nepravidelný. Takže zrejme vstrekovač bude chytený.
Keďže je to Euro5 by nemal dymit vobec ci?
Otazka teda je, ako zistim ci, resp,. ktory vstrekovac je po smrti?
Čaká ma emisná, preto to riešim.
Dakujem
Ranný štart - dymivosť
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 151
- Registrován: stř 03.12.2014, 23:28
- Auto: W210 200CDI , W124 250D 20V
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ranný štart - dymivosť
Vyzkoušíš nebo necháš vstřikovače vyzkoušet někoho, kdo to umí.
Na autě diagnostika a průtok do zpátečky = těsnost, nebo na stanici = vždy výměna,oprava
Na autě diagnostika a průtok do zpátečky = těsnost, nebo na stanici = vždy výměna,oprava
-
- hvězda
- Příspěvky: 1663
- Registrován: pát 11.05.2012, 20:38
- Auto: W124 300E-24, S204 180 Kompressor
- Bydliště: Trenčín
- Věk: 41
Re: Ranný štart - dymivosť
Výfuk je zvnútra čistý alebo čierny? Ak je čierny, tak pravdepodobne bude treba aj nový DPF.