konečně jsem se dočkal-SL600
-
- hvězdička
- Příspěvky: 29
- Registrován: pát 13.11.2015, 17:27
- Auto: SL500 1992
Re: konečně jsem se dočkal-SL600
Tím, že ASR po nastartování zhasne a za jízdy se zatím nerosvítilo a není čas, tak jsem diagnostiku zatím neřešil. Teď mám jako největší problém zimu v autě. Je pravda, že to už zazimuji, ale ono to musí fungovat i v létě, tak bych to rád vyřešil.
-
- vycházející hvězda
- Příspěvky: 879
- Registrován: čtv 31.07.2008, 14:51
- Auto: W123 280CE
- Bydliště: Most / Teplice
Re: konečně jsem se dočkal-SL600
Něco zdiagnostikuješ i přes ovl.panel, tady máš návod
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- hvězdička
- Příspěvky: 29
- Registrován: pát 13.11.2015, 17:27
- Auto: SL500 1992
Re: konečně jsem se dočkal-SL600
Mockrát děkuji,
tak jsem to dneska zkoušel, dle manuálu jsem to promačkal celý postup, nakonec smazal chyby (asi třikrát) a vždy to znova ukazuje chybu 07 místo 01 (dělal jsem to při studeným autě, ještě to zkusím za tepla, až to přestane topit), což je nějaký čidlo výparníku. Může to mít vliv na tu závadu co jsem psal a kde to čidlo a vůbec výparník najdu? Díky za rady :-) 007
tak jsem to dneska zkoušel, dle manuálu jsem to promačkal celý postup, nakonec smazal chyby (asi třikrát) a vždy to znova ukazuje chybu 07 místo 01 (dělal jsem to při studeným autě, ještě to zkusím za tepla, až to přestane topit), což je nějaký čidlo výparníku. Může to mít vliv na tu závadu co jsem psal a kde to čidlo a vůbec výparník najdu? Díky za rady :-) 007
-
- vycházející hvězda
- Příspěvky: 879
- Registrován: čtv 31.07.2008, 14:51
- Auto: W123 280CE
- Bydliště: Most / Teplice
Re: konečně jsem se dočkal-SL600
OK, tohle by ti mohlo pomoct
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- hvězdička
- Příspěvky: 29
- Registrován: pát 13.11.2015, 17:27
- Auto: SL500 1992
Re: konečně jsem se dočkal-SL600
super, děkuji, jen je to špatně na tom obrázku vidět, ale jestli jsem to pochopil, tak se k tomu dostanu v tunelu od plynovýho pedálu, změřím ohmy a mám jasno, je to tak?
-
- hvězdička
- Příspěvky: 383
- Registrován: sob 09.11.2013, 21:49
- Auto: R129 SL600 W140 S600
Re: konečně jsem se dočkal-SL600
Jak dopadla výměna těch oken? Dáš prosím fotky? Jestli to nejde vložit tak prosím mejlem, já to sem pak dám, díky.
-
- hvězdička
- Příspěvky: 29
- Registrován: pát 13.11.2015, 17:27
- Auto: SL500 1992
Re: konečně jsem se dočkal-SL600
Tady jsou fotky střechy, dokonce i vyměnili i spodní lem aniž bych si o to řekl, jelikož si všimli, že byl na jednom místě rozedřený.
Na čidlo výparníku jsem se ještě nedostal.
Na čidlo výparníku jsem se ještě nedostal.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Autor tématu - vycházející hvězda
- Příspěvky: 559
- Registrován: pon 18.11.2013, 20:58
- Auto: Mercedes SL600 r129, VW passat B7, Citroen C4 vts
Re: konečně jsem se dočkal-SL600
Dovolím si další pokračování tématu o mojí žehliče.
Leden:
Neprošel jsem emisema, teda nějak se to pořešilo, ale ok to nebylo.. Takže diagnostika a následná výměna obou lambád, jedna byla špatná, druhá preventivně. Na kontrolních emisích vše v pořádku. K tomu výměna zapalovače za nový.
Květen:
Výměna oleje a obou silentbloků motoru, motor jde klidnějc a na volnoběh o něm v interiéru nevím.
Zbývá:
Čekám na reklamovaný chladič (už 10 měsíců), auto jezdí s původním a já nevím, jestli je vůbec vadný. A asi s přístupem MB se to nikdy nedozvím. Dále mě čeká oprava stěrače, který nenachází svojí koncovou polohu..
takže se pokračuje dál..
Leden:
Neprošel jsem emisema, teda nějak se to pořešilo, ale ok to nebylo.. Takže diagnostika a následná výměna obou lambád, jedna byla špatná, druhá preventivně. Na kontrolních emisích vše v pořádku. K tomu výměna zapalovače za nový.
Květen:
Výměna oleje a obou silentbloků motoru, motor jde klidnějc a na volnoběh o něm v interiéru nevím.
Zbývá:
Čekám na reklamovaný chladič (už 10 měsíců), auto jezdí s původním a já nevím, jestli je vůbec vadný. A asi s přístupem MB se to nikdy nedozvím. Dále mě čeká oprava stěrače, který nenachází svojí koncovou polohu..
takže se pokračuje dál..
-
- hvězdička
- Příspěvky: 30
- Registrován: stř 22.08.2012, 16:50
- Auto: R129 600SL
- Bydliště: Praha 9
Re: konečně jsem se dočkal-SL600
Sterač už jsem taky řešil, zastavoval se uprostred okna, na druhé straně atd. Pomohlo vyndání relé, rozebrání a vyčištění kontaktů a chodí jak má 007
-
Autor tématu - vycházející hvězda
- Příspěvky: 559
- Registrován: pon 18.11.2013, 20:58
- Auto: Mercedes SL600 r129, VW passat B7, Citroen C4 vts
Re: konečně jsem se dočkal-SL600
Zkusím to, může to být relátko, motorek nebo něco mezi tím (konektor)...
-
Autor tématu - vycházející hvězda
- Příspěvky: 559
- Registrován: pon 18.11.2013, 20:58
- Auto: Mercedes SL600 r129, VW passat B7, Citroen C4 vts
Re: konečně jsem se dočkal-SL600
Díky za radu, to přesně to chtělo! *thumbs up*Golfi píše:Sterač už jsem taky řešil, zastavoval se uprostred okna, na druhé straně atd. Pomohlo vyndání relé, rozebrání a vyčištění kontaktů a chodí jak má 007
-
Autor tématu - vycházející hvězda
- Příspěvky: 559
- Registrován: pon 18.11.2013, 20:58
- Auto: Mercedes SL600 r129, VW passat B7, Citroen C4 vts
Re: konečně jsem se dočkal-SL600
Takže to vypadá, že jsem se prokousal chlazením. V minulosti jsem vyměnil teplotní čidlo, visco a termostat. Nicméně přehřívání se nezlepšilo. Objednal jsem tedy nový chladič. Ten ale v autě vydržel 15km a vytekl, následovala jediná jizda žehlení na odtahovce a vrácení zpět původního. Po roce a něco jsem se dočkal nového a vzhledem k tomu, že chlazení se rapidně zhoršilo (ve městě auto lítalo vlastně pořád mezi 100 stupňů a vrtulema a to i za jízdy, mimo město pořád 100 a víc) objednal jsem i novou vodní pumpu. Pak se ukázalo, že původní měla dost divnej vakl.
Teď auto má při běžným provozu 87 stupňů a drží to. Při delším popojížděnív koloně s klimatizací do doleze cca na 100, ty to pak nepřeleze ani při následný dost dramatický jízdě do prudkýho kopce. Každopádně ale stačí jet pouze chvíli a znovu to spadne tam kam má. Teplota za jízdy padá úplně jinak. Další termostaty na oleji nebo převodovkovým oleji to kupodivu nemá.
tak další bod odškrtnutý:)
Teď auto má při běžným provozu 87 stupňů a drží to. Při delším popojížděnív koloně s klimatizací do doleze cca na 100, ty to pak nepřeleze ani při následný dost dramatický jízdě do prudkýho kopce. Každopádně ale stačí jet pouze chvíli a znovu to spadne tam kam má. Teplota za jízdy padá úplně jinak. Další termostaty na oleji nebo převodovkovým oleji to kupodivu nemá.
tak další bod odškrtnutý:)
-
- král hvězd
- Příspěvky: 6069
- Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
- Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Re: konečně jsem se dočkal-SL600
Přes tu pumpu to mohlo nepatrně chytat vzduch a pak to nechce chladit... dobře jsi udělal, tyhle motory logicky na přehřívání trpěly...