Separator oleja CL 500


Autor tématu
gombo
legenda hvězd
Příspěvky: 3128
Registrován: pon 23.07.2012, 21:00
Auto: Geländewagen,W212 200CDI
Bydliště: Bratislava
Věk: 49
Kontaktovat uživatele:

Separator oleja CL 500

Příspěvek od gombo »

Viete mi poradit kde najdem odlucovac oleja na V8 a ci sa da kupit druhovyroba?

enougher
kometa
Příspěvky: 2476
Registrován: ned 13.05.2012, 1:00
Auto: SL55AMG,W447, CLK320, CL500 4M AMG,c126 560
Bydliště: Praha
Věk: 47
Kontaktovat uživatele:

Re: Separator oleja CL 500

Příspěvek od enougher »

myslim ze odlucovac oleje je zde resen pomerne jednoduse mechanicky je soucasti praveho vika hlavy
Bezne se to vezme rozloupne vycisti a utesnije se to tmelem
neda se to kupovat zvlast pouze s komplet vikem

maloobchodni cena je 6300kc
coz je celkem dobry na to ze na Vito stoji odlucovac i 12000kc

http://www.benzworld.org/forums/attachm ... -cover.jpg

Autor tématu
gombo
legenda hvězd
Příspěvky: 3128
Registrován: pon 23.07.2012, 21:00
Auto: Geländewagen,W212 200CDI
Bydliště: Bratislava
Věk: 49
Kontaktovat uživatele:

Re: Separator oleja CL 500

Příspěvek od gombo »

Prepusta mi olej do sania.Myslis,ze ho staci vycistit?

enougher
kometa
Příspěvky: 2476
Registrován: ned 13.05.2012, 1:00
Auto: SL55AMG,W447, CLK320, CL500 4M AMG,c126 560
Bydliště: Praha
Věk: 47
Kontaktovat uživatele:

Re: Separator oleja CL 500

Příspěvek od enougher »

No nevim co by jsi tam chtel vic resit
a jestli ti tlaci olej do sáni tak to je divny
http://i141.photobucket.com/albums/r69/ ... G_0449.jpg

Autor tématu
gombo
legenda hvězd
Příspěvky: 3128
Registrován: pon 23.07.2012, 21:00
Auto: Geländewagen,W212 200CDI
Bydliště: Bratislava
Věk: 49
Kontaktovat uživatele:

Re: Separator oleja CL 500

Příspěvek od gombo »

Neviem ako mercedesu ale na bmw,ked som mal vadny separator,tak ked auto dlhsie vrcalo na volnobeh,tak zacalo jemne bymit a smrdelo to tak,ako ked zere olej.Po vymene separatora(mala plastova krabicka za 40e) bolo po probleme.Mercedes mi robi to iste,tak som myslel,ze to bude to iste.Docital som sa niekde,ze separator sluzi nato,aby z odvetravania olejovej vane a viecka ventilov neprenikali ciastky oleja do sania.

Přemek Doležal
král hvězd
Příspěvky: 21678
Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
Auto: W 124, a jiná, a jiná...
Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
Věk: 71
Kontaktovat uživatele:

Re: Separator oleja CL 500

Příspěvek od Přemek Doležal »

Ano, aby do sání šla jen pára, a olej stékal zpět do motiru.
Pokud je to přicpané, páry se tlačí fšude možně, vyhřeznou simerinky, a vůbec :-!

Petr H.
Administrátor
Příspěvky: 2329
Registrován: sob 11.10.2008, 19:45
Auto: W164 320CDI,r129 320sl, R230 SL55AMG, w221 350cdi
Bydliště: Praha
Věk: 48

Re: Separator oleja CL 500

Příspěvek od Petr H. »

Gombo: možná by to chtělo novou sekci w 215 :) když tu je w 220

Co tam máš za kopmpresor? Ten radiální? Neni ten olej v sání z něj? Jak je to mazaný ?

Thomas_124
král hvězd
Příspěvky: 5960
Registrován: stř 06.11.2013, 23:00

Re: Separator oleja CL 500

Příspěvek od Thomas_124 »

A v Golfu II to je řešené jak? Když na pár sekund vytočím do plných, jde modrý dým nejen z výfuku, ale i z pod kapoty ]:->

Autor tématu
gombo
legenda hvězd
Příspěvky: 3128
Registrován: pon 23.07.2012, 21:00
Auto: Geländewagen,W212 200CDI
Bydliště: Bratislava
Věk: 49
Kontaktovat uživatele:

Re: Separator oleja CL 500

Příspěvek od gombo »

Dvojka golf sa netoci do plnych 009
petrhnizdil píše:Gombo: možná by to chtělo novou sekci w 215 :) když tu je w 220

Co tam máš za kopmpresor? Ten radiální? Neni ten olej v sání z něj? Jak je to mazaný ?
Som za tu novu sekciu.Kompresor je tam od Lorinsera,ale nemyslim ze je to kompresorom,kedze sa to prejavuje len ked to dlhsie bezi na volnobeh
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Petr H.
Administrátor
Příspěvky: 2329
Registrován: sob 11.10.2008, 19:45
Auto: W164 320CDI,r129 320sl, R230 SL55AMG, w221 350cdi
Bydliště: Praha
Věk: 48

Re: Separator oleja CL 500

Příspěvek od Petr H. »

Tak už je nová sekce :)

Jinak měl jsem podobné stavy s turbo benzíny. Olej v sání z vyběhaných ložisek turba. Tvůj kompresor je vlastně chladná část turbokompresoru jen má náhon od motoru. Tak mi to přijde povědomé.

Thomas_124
král hvězd
Příspěvky: 5960
Registrován: stř 06.11.2013, 23:00

Re: Separator oleja CL 500

Příspěvek od Thomas_124 »

gombo píše:Dvojka golf sa netoci do plnych 009
Ale pendrek, co by se netočil? *jokingly* Dycky jsem s ním jezdil nadoraz. Zkouším teď takový extrém, co to snese a kdy to konečně definitivně odejde, a furt se potvora drží *thumbs up*

blueabyss
hvězda
Příspěvky: 1353
Registrován: pon 13.12.2010, 21:04
Auto: W211;ML 164;123 300D;123 240D;R230 500;W460 300
Bydliště: Pelhřimov
Věk: 63
Kontaktovat uživatele:

Re: Separator oleja CL 500

Příspěvek od blueabyss »

Ty jsi ocas, ktery dojebe každé téma - jdi s tím golfem do prdele A sám se sebou také.
Může už nějaký moderátor tohoto kretena stopnout?

Autor tématu
gombo
legenda hvězd
Příspěvky: 3128
Registrován: pon 23.07.2012, 21:00
Auto: Geländewagen,W212 200CDI
Bydliště: Bratislava
Věk: 49
Kontaktovat uživatele:

Re: Separator oleja CL 500

Příspěvek od gombo »

petrhnizdil píše:Tak už je nová sekce :)

Jinak měl jsem podobné stavy s turbo benzíny. Olej v sání z vyběhaných ložisek turba. Tvůj kompresor je vlastně chladná část turbokompresoru jen má náhon od motoru. Tak mi to přijde povědomé.
Ale mam taky pocit,ze kompresor ma o hodne menej otacok ako turbo,tak by nemusel byt mazany olejom.

sněhulák
legenda hvězd
Příspěvky: 2773
Registrován: pát 01.08.2008, 19:11
Auto: PKW und LKW
Bydliště: West Brnou

Re: Separator oleja CL 500

Příspěvek od sněhulák »

gombo modli se, ať to je pouze zanesený separátor. Pokud jsou ve válcích velké vůle díky opotřebení, nebo třa zapečený, bo rozpraskaný pístní kroužky, motor přes výdech háže olej do sání.
Je uplně jedno, jestli je to kompresorový Lorinser, nebo vydechlý 200 D
Držím palec

Autor tématu
gombo
legenda hvězd
Příspěvky: 3128
Registrován: pon 23.07.2012, 21:00
Auto: Geländewagen,W212 200CDI
Bydliště: Bratislava
Věk: 49
Kontaktovat uživatele:

Re: Separator oleja CL 500

Příspěvek od gombo »

Tiez som nato myslel,ale to by sa stracal olej a dymilo by to stale.Ono to zadymi po dlhom vrcani na volnobeh a aj to len na chvilku a ako som uz pisal vyssie,tak som toto riesil na e46 a aj teraz na e66 a vzdy pomohla vymena separátorov.Ten mercedes ma 220tisic a na ten motor to nic nieje,aj ked niekedy staci motor poriadne osodovat so starym olejom a poskodenie je nezvratne.
Odpovědět