P 0717


Autor tématu
chovanec
hvězdička
Příspěvky: 375
Registrován: úte 20.11.2012, 21:10
Auto: GLK 220cdi 4matic 2010
Bydliště: Dunajská Lužná
Věk: 58

Re: P 0717

Příspěvek od chovanec »

Ano je to rok 1991

Autor tématu
chovanec
hvězdička
Příspěvky: 375
Registrován: úte 20.11.2012, 21:10
Auto: GLK 220cdi 4matic 2010
Bydliště: Dunajská Lužná
Věk: 58

Re: P 0717

Příspěvek od chovanec »

Ešte k tej W210 na jednej som jazdil 4roky keď som ju kúpil mala naj.280tis pri 430tis.som to predal lebo začala padať do núdzaku neriešil som chcel som w 211 a masařka ma raz nechala ale na uhnitú misku *jokingly*

09medved
kometa
Příspěvky: 1803
Registrován: stř 13.04.2011, 19:33
Auto: málo místa na vše,tak W212/200CDI
Bydliště: v Praze u mě

Re: P 0717

Příspěvek od 09medved »

W210 200CDI jsem přenechal synovi když měla cca 600tkm. On s tím nakroutil něco přes kilo a krom vířivých klapek nebyl s agregátem problém.Jen jednou jsem se ho zeptal jestli se nezbláznil,když s tím chce jet do Chorvatska a on mi řekl "a proč ne ? " Tehdy to těch 2500km dalo úplně v pohodě.U mý současný W212 co má přes 400, vždy při delších cestách čekám,čím mě zase překvapí.Aspoň že to má starej 5q automat

Waterfall
hvězda
Příspěvky: 1663
Registrován: pát 11.05.2012, 20:38
Auto: W124 300E-24, S204 180 Kompressor
Bydliště: Trenčín
Věk: 41

Re: P 0717

Příspěvek od Waterfall »

A kde si chcel na tom KE-Jete štelovať voľnobeh? *jokingly*
Viacmenej sa tam nastavuje len základná bohatosť, diferenciálny tlak a napätie z váhy vzduchu pri voľnobehu. Otáčky si to nastavuje samo pomocou elektrického voľnobežného ventilu.

Inak misky som na W210 menil obe, ale vždy som si to všimol pri pravidelnom jarnom servise, že začína problém. *jokingly*

09medvěd: S nouzákem jsem měl u W210 problém 2x. První klasika - šluslá váha vzduchu. Podruhé se mi to stalo po opravé auta (zažil jsem s W210 srážku s dospělým jelenem ve 100km/h). Při opravě plechařiny si to odnesl odkalovač pro podtlakové vedení (takový jakoby filtřík nalevo u podblatníku), utíkal tudy podtlak a auto padalo do nouzáku. A to bylo vše. S vířivejma klapkama nebo EGR jsem nikdy problém neměl, protože auto bylo defacto pořád jen na dálnici, občas i s dvou tunovým vlekem a tak se tyhle emisní prkotiny neměly kdy zanášet a kousat se. *jokingly*

Autor tématu
chovanec
hvězdička
Příspěvky: 375
Registrován: úte 20.11.2012, 21:10
Auto: GLK 220cdi 4matic 2010
Bydliště: Dunajská Lužná
Věk: 58

Re: P 0717

Příspěvek od chovanec »

Waterfall no veď som o tom vedel hovno a tak som pokrútil tým na bohatosť 008

Waterfall
hvězda
Příspěvky: 1663
Registrován: pát 11.05.2012, 20:38
Auto: W124 300E-24, S204 180 Kompressor
Bydliště: Trenčín
Věk: 41

Re: P 0717

Příspěvek od Waterfall »

Ak to máš inak technicky OK, zahrej to na prevádzkovú teplotu, zober multimeter, daj hroty medzi piny 2 a 3 na konektore X11 a nastav tam cca polovicu palubného napätia. Čiže nejakých 6,5-7V.

Autor tématu
chovanec
hvězdička
Příspěvky: 375
Registrován: úte 20.11.2012, 21:10
Auto: GLK 220cdi 4matic 2010
Bydliště: Dunajská Lužná
Věk: 58

Re: P 0717

Příspěvek od chovanec »

No skúsim to ale aj to nejak dlho štartuje a potom to chvíĺu kotkodáka kým sa to zoberie.Už raz to na prd štartovalo ale to bola voda v hlve rozdeľovača tak som kúpil novú ale musím pozrieť aj túto novú či tam znovu nieje vlhko nechcel som to doťahovať úplne na fest lebo nemám s tým skúsenosti.Takže najprv kontola rozdelovača a potom multimeter.Dík

Waterfall
hvězda
Příspěvky: 1663
Registrován: pát 11.05.2012, 20:38
Auto: W124 300E-24, S204 180 Kompressor
Bydliště: Trenčín
Věk: 41

Re: P 0717

Příspěvek od Waterfall »

Ak to štartuje dlho za tepla a potomdlho kotkodáka, je to najskôr zásobník tlaku paliva. Ak to robí zastudena, môže to byť viacero vecí...napr. aj tryska studeného štartu, zapaľovanie, nastavenie potenciometra váhy atď.
Kým to samozrejme nie je po technickej stránke OK, nie je čo nastavovať.

Autor tématu
chovanec
hvězdička
Příspěvky: 375
Registrován: úte 20.11.2012, 21:10
Auto: GLK 220cdi 4matic 2010
Bydliště: Dunajská Lužná
Věk: 58

Re: P 0717

Příspěvek od chovanec »

Dám to pozrieť človeku čo tomu rozumie a mám pokoj základné mechanické práce zvládnem ale do tohoto sa púšťať nemienim ;)

Waterfall
hvězda
Příspěvky: 1663
Registrován: pát 11.05.2012, 20:38
Auto: W124 300E-24, S204 180 Kompressor
Bydliště: Trenčín
Věk: 41

Re: P 0717

Příspěvek od Waterfall »

Mňa KE-Jet docela slušne vycvičil na mojej 300E-24, ale tak aspoň som sa naučil, ako to funguje, čo kde merať, čo je dôležité, kde asi hľadať závadu...a že za väčšinu problémov vôbec nemôže vstrekovanie samotné. :D

Autor tématu
chovanec
hvězdička
Příspěvky: 375
Registrován: úte 20.11.2012, 21:10
Auto: GLK 220cdi 4matic 2010
Bydliště: Dunajská Lužná
Věk: 58

Re: P 0717

Příspěvek od chovanec »

Takže potvrdila sa diagnoza ktorú som nechcel počuť,pridretý motor na kluke :'(

ekvb
vycházející hvězda
Příspěvky: 912
Registrován: pát 09.10.2009, 10:50
Auto: E220 CDI W211, ex C220D W202, ex C220TD W202
Bydliště: Pezinok
Věk: 49

Re: P 0717

Příspěvek od ekvb »

to je blbé, hlavne keď si toľko nasypal do prevodovky, potvrdzuje sa mi, že ísť do w211 radšej ako do w212 bola správna voľba...

Autor tématu
chovanec
hvězdička
Příspěvky: 375
Registrován: úte 20.11.2012, 21:10
Auto: GLK 220cdi 4matic 2010
Bydliště: Dunajská Lužná
Věk: 58

Re: P 0717

Příspěvek od chovanec »

To ma sere najviac mal sa rozsypať prvý motor teraz keď to budem predávať tak každému bude šumafuk že bola robená prevodovka. :-!

Autor tématu
chovanec
hvězdička
Příspěvky: 375
Registrován: úte 20.11.2012, 21:10
Auto: GLK 220cdi 4matic 2010
Bydliště: Dunajská Lužná
Věk: 58

Re: P 0717

Příspěvek od chovanec »

Dnes mi písal šef :stern: že asi má motor,zajtra budem vedieť o čom to je...mám to 50km do reichu tak ak dá rozumnú cenu idem do toho 8)

Autor tématu
chovanec
hvězdička
Příspěvky: 375
Registrován: úte 20.11.2012, 21:10
Auto: GLK 220cdi 4matic 2010
Bydliště: Dunajská Lužná
Věk: 58

Re: P 0717

Příspěvek od chovanec »

Motor není :(
Odpovědět