Technická část


Autor tématu
Don Scorpion
hvězdička
Příspěvky: 71
Registrován: ned 07.09.2008, 23:59
Auto: 11x190E 2.3-16v, 2x 190E 2.5-16v,
Bydliště: Praha - Beroun
Věk: 45
Kontaktovat uživatele:

Re: Technická část

Příspěvek od Don Scorpion »

fíkus píše:A co naopak mechanické časované vstřikování Tecalemit nebo Kugelfisher? *jokingly* *jokingly* *jokingly* ale teď vážně, mně se jako "nejlevnější" jeví do toho "poladit" K-Jetronic a naopak tu elektroniku vyházet. Když je to seřízený tak to jede celkem dobře a na první pohled tam nemáš něco co tam nemá co dělat. Ale pokud to chce řešit na úrovni stovky tisíc ze startu tak proč ne, rád se podívám jak se to podaří. *thumbs up*

Cosworth motor není vhodný pro experimentování a zastaralejší typy vstřikování... tím bych to uzavřel. Ale ať se rozhodne sám, ta možnost mu pomoct se mu nabídla a je už čistě na něm jestli si chce nechat poradit a nebo má svou hlavu a půjde si levnější a nevyzkoušenou cestou. Jeho auto, jeho volba, jeho peníze... 8)

Julius P. Sykes
hvězdička
Příspěvky: 2
Registrován: úte 01.08.2023, 8:08

Re: Technická část

Příspěvek od Julius P. Sykes »

Yet, the dashing rendition is totally unique. That is assuming you mean the most honed vehicles. Truly - without testing the brake you will construct mushrooms, it will be an occurrence on the off chance that you get a truly perceptible additional power from it Also, assuming that you have it fabricated and ceaselessly slowed down, you'll place it in your pocket
Odpovědět