W 204 220 CDI r.v.2010 najeto 300 tis.Co rozvody ?
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 48
- Registrován: stř 19.05.2010, 9:54
- Auto: W124 250TD; W204 220 CDI.
Re: W 204 220 CDI r.v.2010 najeto 300 tis.Co rozvody ?
No.. tak proste pocakm az to rupne....
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: W 204 220 CDI r.v.2010 najeto 300 tis.Co rozvody ?
Pak už to jen zahodíš.
-
- hvězdička
- Příspěvky: 375
- Registrován: úte 20.11.2012, 21:10
- Auto: GLK 220cdi 4matic 2010
- Bydliště: Dunajská Lužná
- Věk: 58
Re: W 204 220 CDI r.v.2010 najeto 300 tis.Co rozvody ?
Comco.sk Fai Autoparts TCK 227 161eur.
-
- hvězda
- Příspěvky: 1663
- Registrován: pát 11.05.2012, 20:38
- Auto: W124 300E-24, S204 180 Kompressor
- Bydliště: Trenčín
- Věk: 41
Re: W 204 220 CDI r.v.2010 najeto 300 tis.Co rozvody ?
Viděl jsem i případ, kde se měnil jen řetěz, napínák a klzáky. Ale šlo o preventivní výměnu kolem 200 000km, kdy to ještě bylo tichý. Rozetám nebylo vůbec nic. Pokud to už chrastí, připravil bych se na kompletní výměnu.
OM651 se jeví jako celkem dobrej motor, běžně na nich vídám nalítáno 600 000 km a nic tomu nechybí. Ale ty rozvody se holt řešit musí, je to palba a pokud si to auto na sebe nevydělává, hromada lidí na to sere.
Proto říkám, že současný auta si už holota nebude moct koupit jako 10-15 let starou ojetinu, ať jsem jakkoli optimistický. Tyhle drahý samovysírací komponenty ta auta pošlou na smetiště.
OM651 se jeví jako celkem dobrej motor, běžně na nich vídám nalítáno 600 000 km a nic tomu nechybí. Ale ty rozvody se holt řešit musí, je to palba a pokud si to auto na sebe nevydělává, hromada lidí na to sere.
Proto říkám, že současný auta si už holota nebude moct koupit jako 10-15 let starou ojetinu, ať jsem jakkoli optimistický. Tyhle drahý samovysírací komponenty ta auta pošlou na smetiště.
-
- hvězdička
- Příspěvky: 5
- Registrován: úte 06.01.2009, 13:39
- Auto: W124 250TD
Re: W 204 220 CDI r.v.2010 najeto 300 tis.Co rozvody ?
Auto je tichý..nic nikde nerachtá..Když jsem to před cca 6 lety přivezl z Německa a ptal jsem se v MB na rozvody u tohohle modelu, řekli mi, že není žádnej interval a že se právě rozvody neřeší, resp.řeší se jen, až když to začne zlobit..tak to asi holt zatím nechám být..informace zde jsou značně nejednotné:-)Waterfall píše: ↑sob 18.01.2020, 15:49 Viděl jsem i případ, kde se měnil jen řetěz, napínák a klzáky. Ale šlo o preventivní výměnu kolem 200 000km, kdy to ještě bylo tichý. Rozetám nebylo vůbec nic. Pokud to už chrastí, připravil bych se na kompletní výměnu.
OM651 se jeví jako celkem dobrej motor, běžně na nich vídám nalítáno 600 000 km a nic tomu nechybí. Ale ty rozvody se holt řešit musí, je to palba a pokud si to auto na sebe nevydělává, hromada lidí na to sere.
Proto říkám, že současný auta si už holota nebude moct koupit jako 10-15 let starou ojetinu, ať jsem jakkoli optimistický. Tyhle drahý samovysírací komponenty ta auta pošlou na smetiště.