639 s 3,0 CDI DPF


Autor tématu
miluna
hvězda
Příspěvky: 1756
Registrován: ned 03.08.2008, 16:29
Auto: jo jo, mám
Bydliště: Košťany
Věk: 58
Kontaktovat uživatele:

639 s 3,0 CDI DPF

Příspěvek od miluna »

Přistavil mi pán Vito W639 s 3,0 s DPF že nejede. Ok auto v nouzovém režimu. V paměti snímač tlaku spalin - vstupní signál příliš vysoký a Snímač tlaku spalin - chyba rozsahu funkce. Četl jsem to Launchem.
Takže volám pánovi, co jsem zjistil a poslouchám ... klasické putovní auto, od kterého dávají lidé ruce pryč. Už to u někoho bylo a snímač vyměněn. Na tachu je něco přes 300. Pružný člen výfuku už není v top kondici. Vůbec se mi moc nechce se s tím zabývat, ale přesto. Pár otázek pro případné zkušenější: To DPFko ve třech kilech bude KO? Musí se nastavovat snímač tlaku po výměně? (tady vůbec netuším jestli něco takového proběhlo). Případně máte představu o ceně ORIGO DPF?

Merc124
Administrátor
Příspěvky: 6226
Registrován: pon 28.07.2008, 14:42
Auto: W210 + 3 x W201 + B 200 CDI + Stardiag C3 + C5
Bydliště: Mělník
Věk: 61

Re: 639 s 3,0 CDI DPF

Příspěvek od Merc124 »

po vým. snímače dif.tlaku se samozřejmě musí snímač zaučit diag. DPF může být K.O. a taky nemusí, může být zanesený ale dá se vyčistit po demontáži ve specializovaných firmách vč. protokolu o průchodnosti před a po čištění. Nucená regenerace diagnostikou je možná nebo už ne ?

Přemek Doležal
král hvězd
Příspěvky: 21678
Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
Auto: W 124, a jiná, a jiná...
Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
Věk: 71
Kontaktovat uživatele:

Re: 639 s 3,0 CDI DPF

Příspěvek od Přemek Doležal »

Průchodnost není důležitá, nejdůležitější je váha DPF před a po. @=

Autor tématu
miluna
hvězda
Příspěvky: 1756
Registrován: ned 03.08.2008, 16:29
Auto: jo jo, mám
Bydliště: Košťany
Věk: 58
Kontaktovat uživatele:

Re: 639 s 3,0 CDI DPF

Příspěvek od miluna »

Dnes jsem nenašel chvilku, jen jsem při chůzi okolo koukal na konec výfuku a je to černý sazema až běda. Zítra si vezmu NB s WOW a zkusím jestli mne pustí kousek dál než ten Launch (mám takovýho malýho L do kapsy co vlastně umí jen číst chyby a něco málo live dat) Popravdě, moc se mi nechce v tom angažovat, to může být pěkně drahá oprava s nejistým výsledkem. Ještě pro jistotu schodím spodní kryt u převodovky a zkontroluji průchodnost a celistvost hadiček k snímači abych případně nebyl za pitomce, pokud půjde spustit regenerace tak ji samozřejmě zkusím ale pána odvelím asi do hvězdárny. Mají tam pultík s přijímacím technikem.

enougher
kometa
Příspěvky: 2476
Registrován: ned 13.05.2012, 1:00
Auto: SL55AMG,W447, CLK320, CL500 4M AMG,c126 560
Bydliště: Praha
Věk: 47
Kontaktovat uživatele:

Re: 639 s 3,0 CDI DPF

Příspěvek od enougher »

DPF umira tak ve 400000 kdyz se s tim spravne jezdi...
snimac tlaku spalin neni senzor diferencniho tlaku...
Dojdi s tim s nekym na star a u tepleho auta zmer Livedata na snimaci tlaku spalin ale urcite to neni senzor diferencnih tlaku...
Uz mi tady auto s touhle chybou na dilne i chytlo plamenem... moc velka chutovka...kdyby jsi si s tim neporadil tak mi to sme posli... uz se s tim nejak popereme

Autor tématu
miluna
hvězda
Příspěvky: 1756
Registrován: ned 03.08.2008, 16:29
Auto: jo jo, mám
Bydliště: Košťany
Věk: 58
Kontaktovat uživatele:

Re: 639 s 3,0 CDI DPF

Příspěvek od miluna »

Zkusil jsem to tím WOW viz foto, našel jsem překouslej kablík k senzoru teploty, ten jsem opravil a tím asi končím se svým umem.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Přemek Doležal
král hvězd
Příspěvky: 21678
Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
Auto: W 124, a jiná, a jiná...
Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
Věk: 71
Kontaktovat uživatele:

Re: 639 s 3,0 CDI DPF

Příspěvek od Přemek Doležal »

Jen pro zajímavost :
F. Focus, shořelo 10 cm hadičky vedoucí od před DPF k snímači tlaků.
DPF utemovanej .
Ale jelo to docela normálně, nechápu.

enougher
kometa
Příspěvky: 2476
Registrován: ned 13.05.2012, 1:00
Auto: SL55AMG,W447, CLK320, CL500 4M AMG,c126 560
Bydliště: Praha
Věk: 47
Kontaktovat uživatele:

Re: 639 s 3,0 CDI DPF

Příspěvek od enougher »

5000Hp na snimaci spalin je strasne moc to je na potkani motoru ....zkus plynovy puls jestli se tahle hodnota pohybuje a pak kdyz ne tak odpoj ten snimac a zmer to znova

Jestli se ta hodnota pohybuje pri proslapnuti pedalu pres 5000 tak uz to nestartuj jinak se ti potka motor
Jestli se nepohybuje odpoj snimac a zmer to znova.... jestli to zustane stejne tak to privez telefon mam v profilu tam uz jsi skoncil

Najdes ho vedle EGR ventilu to same hodnota 1000 stupnu na katalyzatoru je taky moc)

https://www.picclickimg.com/d/l400/pict ... s-Benz.jpg

Nema to vykuchany DPF??? zkontroluj ho staci kdyz ho poklepes
Naposledy upravil(a) enougher dne sob 31.10.2020, 22:51, celkem upraveno 1 x.

Autor tématu
miluna
hvězda
Příspěvky: 1756
Registrován: ned 03.08.2008, 16:29
Auto: jo jo, mám
Bydliště: Košťany
Věk: 58
Kontaktovat uživatele:

Re: 639 s 3,0 CDI DPF

Příspěvek od miluna »

zkusím, ale v pondělí, zítra budu dělat alespoň jeden den tatínka (ale zatím moc díky)

enougher
kometa
Příspěvky: 2476
Registrován: ned 13.05.2012, 1:00
Auto: SL55AMG,W447, CLK320, CL500 4M AMG,c126 560
Bydliště: Praha
Věk: 47
Kontaktovat uživatele:

Re: 639 s 3,0 CDI DPF

Příspěvek od enougher »

telefon mam v profilu mezi 9 a 16 hodinou mi ve vsedni den klidne zavolej ale dodrz ten postup co jsem ti psal

Autor tématu
miluna
hvězda
Příspěvky: 1756
Registrován: ned 03.08.2008, 16:29
Auto: jo jo, mám
Bydliště: Košťany
Věk: 58
Kontaktovat uživatele:

Re: 639 s 3,0 CDI DPF

Příspěvek od miluna »

těch 1000°C na katu byl ten překouslej kabel, po opravě už teplota cajk. Začala někde na 30ti a pak pěkně stoupala.

Autor tématu
miluna
hvězda
Příspěvky: 1756
Registrován: ned 03.08.2008, 16:29
Auto: jo jo, mám
Bydliště: Košťany
Věk: 58
Kontaktovat uživatele:

Re: 639 s 3,0 CDI DPF

Příspěvek od miluna »

Jinak, jízda do Phy stejně nemožná. Udiveně jsem zíral na přední pneu - z pravé pěkně z hrany lezou dráty, z levé začnou za chvilku. S tím už nejedu ani před bránu, nechápu ty lidi co dokážou tohle vytvořit.

enougher
kometa
Příspěvky: 2476
Registrován: ned 13.05.2012, 1:00
Auto: SL55AMG,W447, CLK320, CL500 4M AMG,c126 560
Bydliště: Praha
Věk: 47
Kontaktovat uživatele:

Re: 639 s 3,0 CDI DPF

Příspěvek od enougher »

vis co s tim a kdyz to je tak jak pisu nahore tak rekni zakaznikovi at sem s tim dojede sam... nema cenu se s tim stresovat

Přemek Doležal
král hvězd
Příspěvky: 21678
Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
Auto: W 124, a jiná, a jiná...
Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
Věk: 71
Kontaktovat uživatele:

Re: 639 s 3,0 CDI DPF

Příspěvek od Přemek Doležal »

miluna píše: sob 31.10.2020, 23:35 Jinak, jízda do Phy stejně nemožná. Udiveně jsem zíral na přední pneu - z pravé pěkně z hrany lezou dráty, z levé začnou za chvilku. S tím už nejedu ani před bránu, nechápu ty lidi co dokážou tohle vytvořit.
Zřejmě slušnej oddíl. :-!

Autor tématu
miluna
hvězda
Příspěvky: 1756
Registrován: ned 03.08.2008, 16:29
Auto: jo jo, mám
Bydliště: Košťany
Věk: 58
Kontaktovat uživatele:

Re: 639 s 3,0 CDI DPF

Příspěvek od miluna »

čidlo.jpg
Tahle verze má EGR vpředu ale vzadu nic jiného není, takže by to měl být tenhle gebr
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Odpovědět