639 s 3,0 CDI DPF
-
Autor tématu - hvězda
- Příspěvky: 1756
- Registrován: ned 03.08.2008, 16:29
- Auto: jo jo, mám
- Bydliště: Košťany
- Věk: 58
- Kontaktovat uživatele:
639 s 3,0 CDI DPF
Přistavil mi pán Vito W639 s 3,0 s DPF že nejede. Ok auto v nouzovém režimu. V paměti snímač tlaku spalin - vstupní signál příliš vysoký a Snímač tlaku spalin - chyba rozsahu funkce. Četl jsem to Launchem.
Takže volám pánovi, co jsem zjistil a poslouchám ... klasické putovní auto, od kterého dávají lidé ruce pryč. Už to u někoho bylo a snímač vyměněn. Na tachu je něco přes 300. Pružný člen výfuku už není v top kondici. Vůbec se mi moc nechce se s tím zabývat, ale přesto. Pár otázek pro případné zkušenější: To DPFko ve třech kilech bude KO? Musí se nastavovat snímač tlaku po výměně? (tady vůbec netuším jestli něco takového proběhlo). Případně máte představu o ceně ORIGO DPF?
Takže volám pánovi, co jsem zjistil a poslouchám ... klasické putovní auto, od kterého dávají lidé ruce pryč. Už to u někoho bylo a snímač vyměněn. Na tachu je něco přes 300. Pružný člen výfuku už není v top kondici. Vůbec se mi moc nechce se s tím zabývat, ale přesto. Pár otázek pro případné zkušenější: To DPFko ve třech kilech bude KO? Musí se nastavovat snímač tlaku po výměně? (tady vůbec netuším jestli něco takového proběhlo). Případně máte představu o ceně ORIGO DPF?
-
- Administrátor
- Příspěvky: 6226
- Registrován: pon 28.07.2008, 14:42
- Auto: W210 + 3 x W201 + B 200 CDI + Stardiag C3 + C5
- Bydliště: Mělník
- Věk: 61
Re: 639 s 3,0 CDI DPF
po vým. snímače dif.tlaku se samozřejmě musí snímač zaučit diag. DPF může být K.O. a taky nemusí, může být zanesený ale dá se vyčistit po demontáži ve specializovaných firmách vč. protokolu o průchodnosti před a po čištění. Nucená regenerace diagnostikou je možná nebo už ne ?
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: 639 s 3,0 CDI DPF
Průchodnost není důležitá, nejdůležitější je váha DPF před a po. @=
-
Autor tématu - hvězda
- Příspěvky: 1756
- Registrován: ned 03.08.2008, 16:29
- Auto: jo jo, mám
- Bydliště: Košťany
- Věk: 58
- Kontaktovat uživatele:
Re: 639 s 3,0 CDI DPF
Dnes jsem nenašel chvilku, jen jsem při chůzi okolo koukal na konec výfuku a je to černý sazema až běda. Zítra si vezmu NB s WOW a zkusím jestli mne pustí kousek dál než ten Launch (mám takovýho malýho L do kapsy co vlastně umí jen číst chyby a něco málo live dat) Popravdě, moc se mi nechce v tom angažovat, to může být pěkně drahá oprava s nejistým výsledkem. Ještě pro jistotu schodím spodní kryt u převodovky a zkontroluji průchodnost a celistvost hadiček k snímači abych případně nebyl za pitomce, pokud půjde spustit regenerace tak ji samozřejmě zkusím ale pána odvelím asi do hvězdárny. Mají tam pultík s přijímacím technikem.
-
- kometa
- Příspěvky: 2476
- Registrován: ned 13.05.2012, 1:00
- Auto: SL55AMG,W447, CLK320, CL500 4M AMG,c126 560
- Bydliště: Praha
- Věk: 47
- Kontaktovat uživatele:
Re: 639 s 3,0 CDI DPF
DPF umira tak ve 400000 kdyz se s tim spravne jezdi...
snimac tlaku spalin neni senzor diferencniho tlaku...
Dojdi s tim s nekym na star a u tepleho auta zmer Livedata na snimaci tlaku spalin ale urcite to neni senzor diferencnih tlaku...
Uz mi tady auto s touhle chybou na dilne i chytlo plamenem... moc velka chutovka...kdyby jsi si s tim neporadil tak mi to sme posli... uz se s tim nejak popereme
snimac tlaku spalin neni senzor diferencniho tlaku...
Dojdi s tim s nekym na star a u tepleho auta zmer Livedata na snimaci tlaku spalin ale urcite to neni senzor diferencnih tlaku...
Uz mi tady auto s touhle chybou na dilne i chytlo plamenem... moc velka chutovka...kdyby jsi si s tim neporadil tak mi to sme posli... uz se s tim nejak popereme
-
Autor tématu - hvězda
- Příspěvky: 1756
- Registrován: ned 03.08.2008, 16:29
- Auto: jo jo, mám
- Bydliště: Košťany
- Věk: 58
- Kontaktovat uživatele:
Re: 639 s 3,0 CDI DPF
Zkusil jsem to tím WOW viz foto, našel jsem překouslej kablík k senzoru teploty, ten jsem opravil a tím asi končím se svým umem.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: 639 s 3,0 CDI DPF
Jen pro zajímavost :
F. Focus, shořelo 10 cm hadičky vedoucí od před DPF k snímači tlaků.
DPF utemovanej .
Ale jelo to docela normálně, nechápu.
F. Focus, shořelo 10 cm hadičky vedoucí od před DPF k snímači tlaků.
DPF utemovanej .
Ale jelo to docela normálně, nechápu.
-
- kometa
- Příspěvky: 2476
- Registrován: ned 13.05.2012, 1:00
- Auto: SL55AMG,W447, CLK320, CL500 4M AMG,c126 560
- Bydliště: Praha
- Věk: 47
- Kontaktovat uživatele:
Re: 639 s 3,0 CDI DPF
5000Hp na snimaci spalin je strasne moc to je na potkani motoru ....zkus plynovy puls jestli se tahle hodnota pohybuje a pak kdyz ne tak odpoj ten snimac a zmer to znova
Jestli se ta hodnota pohybuje pri proslapnuti pedalu pres 5000 tak uz to nestartuj jinak se ti potka motor
Jestli se nepohybuje odpoj snimac a zmer to znova.... jestli to zustane stejne tak to privez telefon mam v profilu tam uz jsi skoncil
Najdes ho vedle EGR ventilu to same hodnota 1000 stupnu na katalyzatoru je taky moc)
https://www.picclickimg.com/d/l400/pict ... s-Benz.jpg
Nema to vykuchany DPF??? zkontroluj ho staci kdyz ho poklepes
Jestli se ta hodnota pohybuje pri proslapnuti pedalu pres 5000 tak uz to nestartuj jinak se ti potka motor
Jestli se nepohybuje odpoj snimac a zmer to znova.... jestli to zustane stejne tak to privez telefon mam v profilu tam uz jsi skoncil
Najdes ho vedle EGR ventilu to same hodnota 1000 stupnu na katalyzatoru je taky moc)
https://www.picclickimg.com/d/l400/pict ... s-Benz.jpg
Nema to vykuchany DPF??? zkontroluj ho staci kdyz ho poklepes
Naposledy upravil(a) enougher dne sob 31.10.2020, 22:51, celkem upraveno 1 x.
-
Autor tématu - hvězda
- Příspěvky: 1756
- Registrován: ned 03.08.2008, 16:29
- Auto: jo jo, mám
- Bydliště: Košťany
- Věk: 58
- Kontaktovat uživatele:
Re: 639 s 3,0 CDI DPF
zkusím, ale v pondělí, zítra budu dělat alespoň jeden den tatínka (ale zatím moc díky)
-
- kometa
- Příspěvky: 2476
- Registrován: ned 13.05.2012, 1:00
- Auto: SL55AMG,W447, CLK320, CL500 4M AMG,c126 560
- Bydliště: Praha
- Věk: 47
- Kontaktovat uživatele:
Re: 639 s 3,0 CDI DPF
telefon mam v profilu mezi 9 a 16 hodinou mi ve vsedni den klidne zavolej ale dodrz ten postup co jsem ti psal
-
Autor tématu - hvězda
- Příspěvky: 1756
- Registrován: ned 03.08.2008, 16:29
- Auto: jo jo, mám
- Bydliště: Košťany
- Věk: 58
- Kontaktovat uživatele:
Re: 639 s 3,0 CDI DPF
těch 1000°C na katu byl ten překouslej kabel, po opravě už teplota cajk. Začala někde na 30ti a pak pěkně stoupala.
-
Autor tématu - hvězda
- Příspěvky: 1756
- Registrován: ned 03.08.2008, 16:29
- Auto: jo jo, mám
- Bydliště: Košťany
- Věk: 58
- Kontaktovat uživatele:
Re: 639 s 3,0 CDI DPF
Jinak, jízda do Phy stejně nemožná. Udiveně jsem zíral na přední pneu - z pravé pěkně z hrany lezou dráty, z levé začnou za chvilku. S tím už nejedu ani před bránu, nechápu ty lidi co dokážou tohle vytvořit.
-
- kometa
- Příspěvky: 2476
- Registrován: ned 13.05.2012, 1:00
- Auto: SL55AMG,W447, CLK320, CL500 4M AMG,c126 560
- Bydliště: Praha
- Věk: 47
- Kontaktovat uživatele:
Re: 639 s 3,0 CDI DPF
vis co s tim a kdyz to je tak jak pisu nahore tak rekni zakaznikovi at sem s tim dojede sam... nema cenu se s tim stresovat
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
-
Autor tématu - hvězda
- Příspěvky: 1756
- Registrován: ned 03.08.2008, 16:29
- Auto: jo jo, mám
- Bydliště: Košťany
- Věk: 58
- Kontaktovat uživatele:
Re: 639 s 3,0 CDI DPF
Tahle verze má EGR vpředu ale vzadu nic jiného není, takže by to měl být tenhle gebr
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.