konečně jsem se dočkal-SL600
-
- vycházející hvězda
- Příspěvky: 858
- Registrován: pát 01.08.2008, 18:32
- Bydliště: okres LOUNY
- Kontaktovat uživatele:
Re: konečně jsem se dočkal-SL600
Gratuluju, vypada to na zdarne dotazeni do funkcniho kousku :stern: Je to fesak.
Jeste by me zajimalo kolik vlastne takovy kabro vazi +-?
R*
Jeste by me zajimalo kolik vlastne takovy kabro vazi +-?
R*
-
Autor tématu - vycházející hvězda
- Příspěvky: 559
- Registrován: pon 18.11.2013, 20:58
- Auto: Mercedes SL600 r129, VW passat B7, Citroen C4 vts
Re: konečně jsem se dočkal-SL600
Ahoj, díky..
žehličká má kolem 1800kg v šestiválci, skoro 1900kg v pětikilu a moje má 1980Kg.
Osmiválce a dvanáctiválce mají oproti šestiválcům navíc další výztuhy karoserie, takže rozdíl není jen na motoru. V12 je celohliníkový blok a motoricky není o moc težší než V8, ale má zase navíc nivo podvozek. Nicméně rozdíl hmotnosti mezi šestiválcem a dvanáctiválcem je i při jízdě patrnej. Osmiválec jsem neřídil, tak nevím..
žehličká má kolem 1800kg v šestiválci, skoro 1900kg v pětikilu a moje má 1980Kg.
Osmiválce a dvanáctiválce mají oproti šestiválcům navíc další výztuhy karoserie, takže rozdíl není jen na motoru. V12 je celohliníkový blok a motoricky není o moc težší než V8, ale má zase navíc nivo podvozek. Nicméně rozdíl hmotnosti mezi šestiválcem a dvanáctiválcem je i při jízdě patrnej. Osmiválec jsem neřídil, tak nevím..
-
- hvězdička
- Příspěvky: 42
- Registrován: sob 20.09.2008, 15:25
- Auto: R129 SL320
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: konečně jsem se dočkal-SL600
Prijit na takovouhle zavadu po urcite nelehkem laborovani......asi bych nevedel jestli brecet nebo se smat. Koho by taky napadlo, ze tam nejaka takova ficura bude. Tak gratuluju, ze je to konecne ok a ze si to vydrzel.
-
Autor tématu - vycházející hvězda
- Příspěvky: 559
- Registrován: pon 18.11.2013, 20:58
- Auto: Mercedes SL600 r129, VW passat B7, Citroen C4 vts
Re: konečně jsem se dočkal-SL600
Ahoj, díky.. No stálo mě to spoustu peněz, nervů a hlavně času, ale stálo to za to...
Pojedeš do Kerska nebo na Mělník? Přemýšlím, že bych se tam ukázal..
Pojedeš do Kerska nebo na Mělník? Přemýšlím, že bych se tam ukázal..
-
- hvězdička
- Příspěvky: 42
- Registrován: sob 20.09.2008, 15:25
- Auto: R129 SL320
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: konečně jsem se dočkal-SL600
Zatim vubec nevim....snad se nekam dostanu.
-
Autor tématu - vycházející hvězda
- Příspěvky: 559
- Registrován: pon 18.11.2013, 20:58
- Auto: Mercedes SL600 r129, VW passat B7, Citroen C4 vts
Re: konečně jsem se dočkal-SL600-denník
Ahoj,
žehličku mám více než rok, najel jsem s ní asi 9tis. km a dovolím si při pátku malé shrnutí:
Přes zimu jsem dával:
-nové přední a zadní Continentaly Sport contact 3 (245/40/18 a 275/35/18) a oproti Dunlopu SP sport výrazný posun jak na suchu tak hlavně na vodě
-nové oba rozdělovače a palce, auto jede stejně, ale je tišší (nechápu proč)
-nechal jsem lakovat a zapertlovat přední blatníky (už vím, proč v návodu je napsáno 18tky s úpravou od výrobce..)
-lakovat oboje dveře, měly otlučený lemy z garáže
-měnil jsem levý pístek střechy za nový, starý mám přetěsněný, tak ho pak vyzkouším až odejde i ted druhý
-přetěsněný mechanismus podvozku na stabilizátoru
-motorový olej a filtr
-rádio Becker HighSpeed, hraje trošku líp ale hlavně má aux vstup
No a teď to zajímavější:
-občasné padání do nouzáku po opětovném startu ve vedru bylo pravděpodobně zapříčíněno přehříváním a vyřešilo se to výměnou visco spojky, od té doby auto nepřekračuje 100stupňů a do nouzáku nepadá
-občasná nefunkčnost okýnek a střechy vyřešena bohužel až výměnou jednotky střechy za novou
Mám objednaný nový chladič vody, ikdyž si stejnak myslím, že auto nedokáže držet stabilně 87stupňů. Bohužel je chladič nedostupný, takže se to dozvím až později. A čeká mě ješte jedna guma na střeše. A to bude snad zase na chvíli vše přátelé:-)
žehličku mám více než rok, najel jsem s ní asi 9tis. km a dovolím si při pátku malé shrnutí:
Přes zimu jsem dával:
-nové přední a zadní Continentaly Sport contact 3 (245/40/18 a 275/35/18) a oproti Dunlopu SP sport výrazný posun jak na suchu tak hlavně na vodě
-nové oba rozdělovače a palce, auto jede stejně, ale je tišší (nechápu proč)
-nechal jsem lakovat a zapertlovat přední blatníky (už vím, proč v návodu je napsáno 18tky s úpravou od výrobce..)
-lakovat oboje dveře, měly otlučený lemy z garáže
-měnil jsem levý pístek střechy za nový, starý mám přetěsněný, tak ho pak vyzkouším až odejde i ted druhý
-přetěsněný mechanismus podvozku na stabilizátoru
-motorový olej a filtr
-rádio Becker HighSpeed, hraje trošku líp ale hlavně má aux vstup
No a teď to zajímavější:
-občasné padání do nouzáku po opětovném startu ve vedru bylo pravděpodobně zapříčíněno přehříváním a vyřešilo se to výměnou visco spojky, od té doby auto nepřekračuje 100stupňů a do nouzáku nepadá
-občasná nefunkčnost okýnek a střechy vyřešena bohužel až výměnou jednotky střechy za novou
Mám objednaný nový chladič vody, ikdyž si stejnak myslím, že auto nedokáže držet stabilně 87stupňů. Bohužel je chladič nedostupný, takže se to dozvím až později. A čeká mě ješte jedna guma na střeše. A to bude snad zase na chvíli vše přátelé:-)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- hvězdička
- Příspěvky: 188
- Registrován: pát 01.08.2008, 10:21
- Auto: ex W140 S500L, r129, e38 740iL, 300c hemi
- Bydliště: Slaný
- Věk: 37
- Kontaktovat uživatele:
Re: konečně jsem se dočkal-SL600
Kde necháváš dělat tu střechu? Potřeboval bych dát nový okna do soft topu. A co jsi teda dělal kvůli těm 18kám? Mám je taky ve stejném rozměru. Teda aktuálně je pravá zadní šestnáctka, protože jsem jí před dvěma dny v rakousku rozerval a nejbližší 275/35/18 měli prý v německu :)
-
Autor tématu - vycházející hvězda
- Příspěvky: 559
- Registrován: pon 18.11.2013, 20:58
- Auto: Mercedes SL600 r129, VW passat B7, Citroen C4 vts
Re: konečně jsem se dočkal-SL600
Ahoj,
na Koněvce v CarMotors MB. Jsem s nimi spokojený.. Měnil jsem už prachovky u okýnek a gumu kolem skla, zbývá mi ještě taková ta na začátku látky na střeše...
Hele kola jsou na disku 18/9,5 a rozměr 245/40/18 a malinko mi to někde v extrému zamáčklo zevnitř plíšek na blatníku jakoby v dorazu. Zvenku nebylo nic vidět, ale zevnitř v podběhu na plechu. No a krom toho mi to v extrému (zatáčka dolu z kopce při skoro plným rejdu a pod plynem) drhne i v podběhu. Ale když nastavím podvozek na vejš tak to nedělá. A stalo se mi to jen v Alpách při takovým svezení se..
Četl jsem, že žehličky měly mít pro 18 kola úpravu podběhu od výrobce, to je ostatně i v papíru z Chodova s povolenejma rozměrama disků. No a to jsem pochopitelně neudělal..
Měj se
kesu
na Koněvce v CarMotors MB. Jsem s nimi spokojený.. Měnil jsem už prachovky u okýnek a gumu kolem skla, zbývá mi ještě taková ta na začátku látky na střeše...
Hele kola jsou na disku 18/9,5 a rozměr 245/40/18 a malinko mi to někde v extrému zamáčklo zevnitř plíšek na blatníku jakoby v dorazu. Zvenku nebylo nic vidět, ale zevnitř v podběhu na plechu. No a krom toho mi to v extrému (zatáčka dolu z kopce při skoro plným rejdu a pod plynem) drhne i v podběhu. Ale když nastavím podvozek na vejš tak to nedělá. A stalo se mi to jen v Alpách při takovým svezení se..
Četl jsem, že žehličky měly mít pro 18 kola úpravu podběhu od výrobce, to je ostatně i v papíru z Chodova s povolenejma rozměrama disků. No a to jsem pochopitelně neudělal..
Měj se
kesu
-
- vycházející hvězda
- Příspěvky: 575
- Registrován: stř 13.08.2008, 23:44
- Auto: W108 3.5, W115 200D, R129 500SL, W140 600SEL, C55
- Bydliště: u Kolína je rovina, tam je všechno vidět...
- Kontaktovat uživatele:
Re: konečně jsem se dočkal-SL600
Co máš s oknama? Prasklý? Pokud ne, vem je tempem z obou stran a uvidíš zázrak :-). V:malcUm píše:Kde necháváš dělat tu střechu? Potřeboval bych dát nový okna do soft topu. A co jsi teda dělal kvůli těm 18kám? Mám je taky ve stejném rozměru. Teda aktuálně je pravá zadní šestnáctka, protože jsem jí před dvěma dny v rakousku rozerval a nejbližší 275/35/18 měli prý v německu :)
-
- hvězdička
- Příspěvky: 188
- Registrován: pát 01.08.2008, 10:21
- Auto: ex W140 S500L, r129, e38 740iL, 300c hemi
- Bydliště: Slaný
- Věk: 37
- Kontaktovat uživatele:
Re: konečně jsem se dočkal-SL600
OK, o víkend zkusím. Dík.
-
- hvězdička
- Příspěvky: 188
- Registrován: pát 01.08.2008, 10:21
- Auto: ex W140 S500L, r129, e38 740iL, 300c hemi
- Bydliště: Slaný
- Věk: 37
- Kontaktovat uživatele:
Re: konečně jsem se dočkal-SL600
Tak jsem to prelestil tempem a vcelku to prokouklo. Ale stejně to bude chtít ty okna nový, protože tam jsou u krajů trhlinky.
-
- vycházející hvězda
- Příspěvky: 575
- Registrován: stř 13.08.2008, 23:44
- Auto: W108 3.5, W115 200D, R129 500SL, W140 600SEL, C55
- Bydliště: u Kolína je rovina, tam je všechno vidět...
- Kontaktovat uživatele:
Re: konečně jsem se dočkal-SL600
Mám to stejně. Řešim, jestli se vyplatí měnit jenom slídy. Prcek si to dělal sám a z vyprávění to znělo jako docela pakárna. Nebo to nechat udělat (nabídka za cca 8t. Nebo koupit celou novou střechu (cca 850E) a vyměnit si jí (návod na youtube na cca 27 dílů a +é hodin práce, nebo si to nechat za dalších 600E udělat v říši. Jediný co vim, že nepůjdu do originálu, který údajně moc nepasuje a je neporovnatelně horší, než ten kousek od cabrio.de. No a nebo koupim celou novou střechu i s konstrukcí, na ebay se občas nějaká pěkná namane. A než se rozhodnu, tak budu jezdit jak to je, stejně je to nejlepší bez střechy :-). V.
-
- hvězdička
- Příspěvky: 383
- Registrován: sob 09.11.2013, 21:49
- Auto: R129 SL600 W140 S600
Re: konečně jsem se dočkal-SL600
Vymenit pouze celuloid znamena rucne ty okna odparat, stych po stychu, tri okna, pak tam naraficit ten novej, tak aby se nekroutil ale ani nebyl moc napnutej, a pak zase prisit, stych po stychu, to znamena propichnout zvenku, obejit auto, vlezt dovnitr, vytahnout jehlu, zapichnout, vylezt z auta, obejit auto, vytahnout jehlu. Jak ta jehla jde tahat skrz dve vrstvy strechovice plus celuloid nemusim asi psat. Proste je to peklo uz jenom tim, ze po kazdym stychu musis z auta ven nebo dovnitr, protoze ze stejnyho mista nejde dosahnout na druhou stranu strechy. Vetsinou se to dela ob-jeden stych, tj. Polovina prace, ale je to pak videt.
Vitku jakej je problem s origo strechou? Kde o tom pisou?
Ja videl cabrio.de strechu na jedny 129 na videnskym srazu, co se tyce kvality zpracovani a materialu tak spicka, ale bylo to podle nejakyho jejich jinyho strihu, jinej tvar, jiny siti, jiny okno, jenom jedno vzadu, zadny bocni okynka....
Vitku jakej je problem s origo strechou? Kde o tom pisou?
Ja videl cabrio.de strechu na jedny 129 na videnskym srazu, co se tyce kvality zpracovani a materialu tak spicka, ale bylo to podle nejakyho jejich jinyho strihu, jinej tvar, jiny siti, jiny okno, jenom jedno vzadu, zadny bocni okynka....
-
- vycházející hvězda
- Příspěvky: 575
- Registrován: stř 13.08.2008, 23:44
- Auto: W108 3.5, W115 200D, R129 500SL, W140 600SEL, C55
- Bydliště: u Kolína je rovina, tam je všechno vidět...
- Kontaktovat uživatele:
Re: konečně jsem se dočkal-SL600
To s tou origo střechou je jedna paní povídala.
Na webu cabrio.de maj střechy, který vypadaj přesně jako origo. Snad až na lept na slídách.
http://cabrio.de/khm/en/softtops-models ... 129-detail" onclick="window.open(this.href);return false;
812EUR holá střecha + lanka á 19E + napínací pásy á 81E + stropnice 180E. Sumasumárum dost peněz. A stojí za to shlídnout ty videa s výměnou, to si člověk rozmyslí na to šahat.
Najednou dává tahle varianta docela smysl:
http://www.ebay.de/itm/SL-R129-Verdeck- ... 1706031686" onclick="window.open(this.href);return false;
V.
Na webu cabrio.de maj střechy, který vypadaj přesně jako origo. Snad až na lept na slídách.
http://cabrio.de/khm/en/softtops-models ... 129-detail" onclick="window.open(this.href);return false;
812EUR holá střecha + lanka á 19E + napínací pásy á 81E + stropnice 180E. Sumasumárum dost peněz. A stojí za to shlídnout ty videa s výměnou, to si člověk rozmyslí na to šahat.
Najednou dává tahle varianta docela smysl:
http://www.ebay.de/itm/SL-R129-Verdeck- ... 1706031686" onclick="window.open(this.href);return false;
V.
-
- vycházející hvězda
- Příspěvky: 879
- Registrován: čtv 31.07.2008, 14:51
- Auto: W123 280CE
- Bydliště: Most / Teplice
Re: konečně jsem se dočkal-SL600
Zas taková pakárna to přešití nebylo, chce to jen trpělivost. V setu se slídou a návodem bylo i šídlo a nit + špendlíky pro usazení a vyšponování. To šídlo právě umožňuje zůstávat pořád na jedné straně střechy :-)
I tak jsem to ale šil ob-dírku, jak bylo doporučeno a drží to už asi 4 roky.
Samodomo výměna celý střechy bude určitě větší práce, ale taky se na to výhledově chystám, potřebuji bordo z final edition :-)
Jeden ze spolumajitelů KHM (cabrio.de) byl údajně ve vývojovém týmu střechy R129, takže šablony maj určitě přesný.
I tak jsem to ale šil ob-dírku, jak bylo doporučeno a drží to už asi 4 roky.
Samodomo výměna celý střechy bude určitě větší práce, ale taky se na to výhledově chystám, potřebuji bordo z final edition :-)
Jeden ze spolumajitelů KHM (cabrio.de) byl údajně ve vývojovém týmu střechy R129, takže šablony maj určitě přesný.