Teplota W124 S320 VYŘEŠENO ! Přidáno FOTO
-
- vycházející hvězda
- Příspěvky: 970
- Registrován: stř 01.07.2020, 14:52
- Auto: W124 E320 Coupé 1994, Getrag
- Bydliště: kutnohorskokolínské pohraničí
- Věk: 65
Re: Teplota W124 S320 VYŘEŠENO !
Na mém (předpokládám ještě původním) víčku expanzky je uvedeno pouze číslo 124 500 04 06. Za hrozný obrázek se omlouvám, lepčí můj starý mobil neumí... :oops:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: Teplota W124 S320 VYŘEŠENO !
Všechna - opravdu všechna Mercedesí víčka jsou rozměrově stejná. Liší se pouze tlakem otevření ventilu. @=
....to je to číslo na výstupku - např.140.
Asi není Meyle na víčka, ale na ostatní je OK. *jokingly*
-
Autor tématu - hvězda
- Příspěvky: 1523
- Registrován: pon 04.08.2008, 8:19
- Auto: MB-Mamut 420,124-E 220, 140 CL 420+tisíc jiných
- Bydliště: Ano
- Věk: 66
Re: Teplota W124 S320 VYŘEŠENO !
Tak to jsem si myslel také.Přemek Doležal píše: ↑pon 24.05.2021, 23:07Všechna - opravdu všechna Mercedesí víčka jsou rozměrově stejná. Liší se pouze tlakem otevření ventilu. @=
....to je to číslo na výstupku - např.140.
Asi není Meyle na víčka, ale na ostatní je OK. *jokingly*
-
- Administrátor
- Příspěvky: 6226
- Registrován: pon 28.07.2008, 14:42
- Auto: W210 + 3 x W201 + B 200 CDI + Stardiag C3 + C5
- Bydliště: Mělník
- Věk: 61
Re: Teplota W124 S320 VYŘEŠENO !
podle origo čísla se tohle víčko exp.nádobky montovalo na všechny možné typy MB, např. W202, 208, 170, 285, 275, 107, 201, 638, 124, 210, 140, 126, a v originále stojí 252,20 kč bez D. ]:->
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
-
Autor tématu - hvězda
- Příspěvky: 1523
- Registrován: pon 04.08.2008, 8:19
- Auto: MB-Mamut 420,124-E 220, 140 CL 420+tisíc jiných
- Bydliště: Ano
- Věk: 66
Re: Teplota W124 S320 VYŘEŠENO !
Když bylo víčko kratší, asi jsem koupil zmetek to se může stát. Měl jsem koupit origoš ale nechtělo se mi na Chodov. Ojednám u někoho v eshopu a příjde mi to do pizzerie a já nic nemusím.
-
- hvězdička
- Příspěvky: 420
- Registrován: pát 14.02.2014, 18:53
- Auto: A124,TM3LR,RAM
- Bydliště: Bohem zapomenutá země
Re: Teplota W124 S320 VYŘEŠENO !
MUSÍŠ :-@
založit topic *jokingly* *jokingly* *jokingly*
:hop:
založit topic *jokingly* *jokingly* *jokingly*
:hop:
-
- hvězdička
- Příspěvky: 261
- Registrován: sob 28.04.2012, 13:39
- Auto: S124 250D & 300 CE-24 & W210 E55
- Bydliště: Praha/Zlín
Re: Teplota W124 S320 VYŘEŠENO !
hmmm, tak vcera me "chlazeni" opet slusne znervoznilo. venkovni teplota 32,5 °C, zapnuta klima a stoupani ze St. Hrozenkova smer Uh. Brod. ve stoupani se zmrdi z RSD rozhodli utopit nejake rozpocty a menili naprosto dobry asfalt za novy. takze pomala jizda a 2x semafor kvuli stridavemu provozu a cekacka. teplota smahem vyskocila do poloviny posledniho intervalu, cili slusnych 110 °C? a pak velmi neochotne klesala pod 100... nevim jestli sahary bezely, nemel jsem chut lezt ven, ale proste to bylo dost nemile. budu patrne muset prijmout nektera z opatreni, ktera zde zaznela v nedavnych mesicich...
-
- hvězdička
- Příspěvky: 261
- Registrován: sob 28.04.2012, 13:39
- Auto: S124 250D & 300 CE-24 & W210 E55
- Bydliště: Praha/Zlín
Re: Teplota W124 S320 VYŘEŠENO !
v souvislosti s mym poslednim prispevkem me napada takova hypoteza. je mozne, ze by vysoke teploty/prehrivani motoru zpusobovaly nejake "rozstelovani" nebo proste podivne chovani/zavady? motor jsem mel pred letem v perfektni kondici, startoval studeny nebo teply prikladne, jel jak o zivot. pak se v lete obcas, nekdy i na delsi chvili, teplota dostane pres 100 °C (nedavno tedy i na 110) a zacinaji se dit podivne veci. studene starty nejiste, hodne nizke otacky (radsi cekam nez si vahave dojde na 1100 a teprve pak poprve radim). nove motor "skyta" a pod plynem se dusi a ma tendenci chcipnout. staci, aby vuz 3-4 dny stal v garazi a prvnich 15-20 minut jizdy je dost o nervy, jestli pri vyjezdu z garaze nebo rozjezdu z krizovatky nechcipne. skyta si i za jizdy. po uplynuti onech cca 20 minut vse prejde a jede hladce. a pokud jej nenecham 3 dny bez pohybu, tak to pojede dobre i na druhy den...
-
Autor tématu - hvězda
- Příspěvky: 1523
- Registrován: pon 04.08.2008, 8:19
- Auto: MB-Mamut 420,124-E 220, 140 CL 420+tisíc jiných
- Bydliště: Ano
- Věk: 66
Re: Teplota W124 S320 VYŘEŠENO !
Dle mého to je elektrika.Tedy motorový svazek.Ten když není v pořádku a je popraskaný dělá neplechu. Nasvědčuje tomu těch 20 minut. Za dvacet minut se vlhkost z kabeláže odpaří a jede to normálně. Toť moje zkušenost.
-
- hvězdička
- Příspěvky: 261
- Registrován: sob 28.04.2012, 13:39
- Auto: S124 250D & 300 CE-24 & W210 E55
- Bydliště: Praha/Zlín
Re: Teplota W124 S320 VYŘEŠENO !
jsem dnes odstranil deku z kapoty, pze se odchlipla a lezela na motoru. cela se rozpadala na atomy, slusny hnus. premyslim, ze uz novou davat nebudu, pze nejspis jen branila lepsimu odvodu tepla. nebo jsem vedle?
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: Teplota W124 S320 VYŘEŠENO !
Jsi vedle, jak ta jedle.
Já jezdím od podzimu do jara, z důvodu pomalejšího chladnutí motoru, jednou dokonce i přes léto, se shora zcela zakrytým motorem...spacák, a teplota se nemění.
KOLEM KAPOTY VZDUCH NEJDE, JDE SPODEM POD PODLAHOU.
Já jezdím od podzimu do jara, z důvodu pomalejšího chladnutí motoru, jednou dokonce i přes léto, se shora zcela zakrytým motorem...spacák, a teplota se nemění.
KOLEM KAPOTY VZDUCH NEJDE, JDE SPODEM POD PODLAHOU.
-
- hvězda
- Příspěvky: 1663
- Registrován: pát 11.05.2012, 20:38
- Auto: W124 300E-24, S204 180 Kompressor
- Bydliště: Trenčín
- Věk: 40
Re: Teplota W124 S320 VYŘEŠENO !
Rozpadající se kabeláž se modelů 300E-24 netýká. Popsaný jev vypadá buď na problém v zapalování, nebo to někde přisává falešný vzduch. Žeby se to vlivem vyšší teploty motoru rozštelovalo na takovou úroveň je imho dosti nepravděpodobné. Krom toho, rozštelovaný KE-Jet nejede dobře ani zatepla.
-
- hvězdička
- Příspěvky: 261
- Registrován: sob 28.04.2012, 13:39
- Auto: S124 250D & 300 CE-24 & W210 E55
- Bydliště: Praha/Zlín
Re: Teplota W124 S320 VYŘEŠENO !
a jak a kde je spacak uchyceny?Přemek Doležal píše: ↑ned 18.07.2021, 21:52 Jsi vedle, jak ta jedle.
Já jezdím od podzimu do jara, z důvodu pomalejšího chladnutí motoru, jednou dokonce i přes léto, se shora zcela zakrytým motorem...spacák, a teplota se nemění.
KOLEM KAPOTY VZDUCH NEJDE, JDE SPODEM POD PODLAHOU.
takze deka je tim padem pouze hlukova izolace?
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: Teplota W124 S320 VYŘEŠENO !
Kdysi před 40 lety jsme se při návštěva starýho pana Janase v CB spolu trochu zakecali - jako obvykle,
....a on mě natajňačku sdělil, jak že to dělá v zimě s tím jeho Kraťasem, aby mu vydržel po příjezdu dlouho teplej.
- Hochu, kdysi dával kočí na koně deku, aby mu neprochladli. Já to dělám stejně,... a votevřel kapotu. =-o
Tam byl celej motorovej prostor přikrytej nějakou houní.
-Hele, a nesežere vám to vrtule, ....nechytí to vod vejfuku?
-Hochu, tobě to tajemvství prozradím: vrtule furt fouká, takže deka je přifouklá ke kapotě, a nemůže se nic stát.
Tož to celý ty leta činím zrovna tak.
.... někteří kolegové to u mě viděli, divili se, ale pochopili. Za 4 hodiny přijdeš, a na vodě je 60. @}->--
A samozřejmě, motor ztichne.
Naní mám koberec-deku z toho, co je ve 124 apod. pod zadníma sedačkama.
....a on mě natajňačku sdělil, jak že to dělá v zimě s tím jeho Kraťasem, aby mu vydržel po příjezdu dlouho teplej.
- Hochu, kdysi dával kočí na koně deku, aby mu neprochladli. Já to dělám stejně,... a votevřel kapotu. =-o
Tam byl celej motorovej prostor přikrytej nějakou houní.
-Hele, a nesežere vám to vrtule, ....nechytí to vod vejfuku?
-Hochu, tobě to tajemvství prozradím: vrtule furt fouká, takže deka je přifouklá ke kapotě, a nemůže se nic stát.
Tož to celý ty leta činím zrovna tak.
.... někteří kolegové to u mě viděli, divili se, ale pochopili. Za 4 hodiny přijdeš, a na vodě je 60. @}->--
A samozřejmě, motor ztichne.
Naní mám koberec-deku z toho, co je ve 124 apod. pod zadníma sedačkama.