190E 3.0
-
- král hvězd
- Příspěvky: 6069
- Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
- Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Re: 190E 3.0
Když auto zvednu a točí se mi obě kola tak jedno normálně chytnu a držím ho. U skutečnýho svoru bych si pěkně naběhnul... a nezkoušel jsem to na dvou autech ale třeba na 20. Včetně takových které měly lamely a plechy nové.
-
- hvězdička
- Příspěvky: 147
- Registrován: sob 09.10.2010, 9:32
- Auto: W201 2.0E → 2.5DT + W202 2.5D + S210 320CDI + W169
- Bydliště: Uherské Hradiště
Re: 190E 3.0
Samostatne nezapojeny asd dif urcitou minimalni svornost ma, rukou to udrzis bez problemu, pri jizde nepostrehnutelne, možná na snehu/ledu trochu, nepredpokladam ze by to někdo chtel nezapojene používat jako svor na asfalt... Pokud bych ho nezapojoval asi bych ho tam nedaval.. Přínos 0 prd...
-
- hvězda
- Příspěvky: 1751
- Registrován: úte 25.10.2016, 14:19
- Bydliště: Kolin
Re: 190E 3.0
v minulosti jsem sem daval odkaz, kde to bylo popsany i nakresleny
ten svor mel byt u noveho cca 30% po letech urcite min
svor do tech 30% je mechanicky, olejem umi az 100% do 40km/h, ve vyssich rychlestech ma tech zminenych 30%
kdybych s tim nemel zkusenosti, tak tady nebudu placat
mam to tak v druhe 320ictce a znat to je, dostkrat jsem mel moznost to prubnout (treba na vode to jde znat) namisto teoretiku se zdechlejma naftakama
ten svor mel byt u noveho cca 30% po letech urcite min
svor do tech 30% je mechanicky, olejem umi az 100% do 40km/h, ve vyssich rychlestech ma tech zminenych 30%
kdybych s tim nemel zkusenosti, tak tady nebudu placat
mam to tak v druhe 320ictce a znat to je, dostkrat jsem mel moznost to prubnout (treba na vode to jde znat) namisto teoretiku se zdechlejma naftakama
-
- král hvězd
- Příspěvky: 6069
- Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
- Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Re: 190E 3.0
Nevím jestli 280 koní 560 SE je zdechlých ale s novým diffem jedno kolo na mokru, druhý na suchu a hrabalo jen to na mokru... mě by jen zajímalo co by tam dělalo tu svornost když tím jde točit rukou proti sobě téměř bez odporu. Spíš bývá na satelitech vůle a to funguje jako svor. Vyběhanej diferák.
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: 190E 3.0
Pokud je diferenciál aktivní, tak ho síla přicházející na čepy satelitů zažne roztahovat od sebe a tyto poloviny, nebo jen jedna, začne stlačovat lamely, které vyvolají svornost.
Dle tvaru vybroušení konců čepů satelitů se řídí, jak to má svornit : dopředu-dozadu 50:50, nebo dopředu hodně-dozadu málo = po ubrání plynu je auto ovladatzelný jako by svor nemělo,.....je to na dlouhý povídání.
Tohle přidržením kola na volnoběh nevyvoláš, ale zkus někdy pro prdel někomu říct, ať nahoře práskne heftem, a uvidíš, jak se ti bude kouřit z dlaní - tedy, pokud je špéra špérou.
Na závodech se přítomnost či nepřítomnosst špéry kvůli předpisům zkouší nejlíp : Pane, zvedněte jednu stranu auta, dejte dvojku a řádně přidejte. To bys viděl, kolik lidí najednou přiznává, že jí tam má, neb nechce skončit v potoce za přejímkou. *jokingly*
https://premekdulik.rajce.idnes.cz/BMW_ ... se_sperou/
Dle tvaru vybroušení konců čepů satelitů se řídí, jak to má svornit : dopředu-dozadu 50:50, nebo dopředu hodně-dozadu málo = po ubrání plynu je auto ovladatzelný jako by svor nemělo,.....je to na dlouhý povídání.
Tohle přidržením kola na volnoběh nevyvoláš, ale zkus někdy pro prdel někomu říct, ať nahoře práskne heftem, a uvidíš, jak se ti bude kouřit z dlaní - tedy, pokud je špéra špérou.
Na závodech se přítomnost či nepřítomnosst špéry kvůli předpisům zkouší nejlíp : Pane, zvedněte jednu stranu auta, dejte dvojku a řádně přidejte. To bys viděl, kolik lidí najednou přiznává, že jí tam má, neb nechce skončit v potoce za přejímkou. *jokingly*
https://premekdulik.rajce.idnes.cz/BMW_ ... se_sperou/
-
- král hvězd
- Příspěvky: 6069
- Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
- Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Re: 190E 3.0
Jo, máš pravdu, takhle by to mohlo fungovat. Ten diff v Mercedesu je ale udělanej trochu jinak než ten na fotkách z BMW... princip bude stejný.
-
- hvězda
- Příspěvky: 1751
- Registrován: úte 25.10.2016, 14:19
- Bydliště: Kolin
Re: 190E 3.0
ten dif co tam mam ted je z auta co melo malo najeto
560 cina mohla mit asd ? ja mel vzdy za to, ze bud nic, nebo asr
560 cina mohla mit asd ? ja mel vzdy za to, ze bud nic, nebo asr
-
- král hvězd
- Příspěvky: 6069
- Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
- Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Re: 190E 3.0
To máš za to správně - kastle je 300 SE. Jede to hodně dobře s tím 3:46 převodem.
-
- hvězda
- Příspěvky: 1751
- Registrován: úte 25.10.2016, 14:19
- Bydliště: Kolin
Re: 190E 3.0
8) Spravne pisu od zacatku
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 62
- Registrován: ned 06.03.2016, 14:03
- Auto: W201
- Bydliště: Praha
- Věk: 29
Re: 190E 3.0
Tak bohužel nedokážu sehnat přední příčku a chladič z 2.6 tak si budu muset vystačit s tím co mám... Úprava přední příčky + dodělání držáku chladiče z 300E. Nesehnal jsem ani lepší převodovku mám tedy 717.411 snad to zvládne budu jí věřit... https://imgup.cz/images/2019/03/17/IMAG0353.jpg
https://imgup.cz/images/2019/03/17/IMAG0363.jpg
https://imgup.cz/images/2019/03/17/IMAG0363.jpg
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 62
- Registrován: ned 06.03.2016, 14:03
- Auto: W201
- Bydliště: Praha
- Věk: 29
Re: 190E 3.0
Nevíte kolik baru tlačí servo? je realný že tam je 82 bar co je na štítku? Díky za odpověď. Už se blížím do finiše přišel přední stabilizátor chladič se saharou po menším vývoji už je skoro hotovej. Momentálně se soustředím na vedení paliva. Většina věci je hotova odvzdušněný brzdy a spojka mám tam kardan novou palivovou pumpu i s filtrem nový hardy spojky + tlumič vibrací předělaný tyčky řazení nový naplně v převodovce a diferáku + nový gufero. Zbylo mi docela dost elektriky z motoru a ABS i s jednotkama tak kdyby měl někdo zájem nebude problém se domluvit. Jo a přišly rezonátory i s lambdou... *jokingly* http://imgWorld.cz/s3/RCfFxY2EZ3.jpg
http://imgWorld.cz/s3/HiNtR6JfMm.jpg
http://imgWorld.cz/s3/EXD5vldOr6.jpg
http://imgWorld.cz/s3/HiNtR6JfMm.jpg
http://imgWorld.cz/s3/EXD5vldOr6.jpg
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: 190E 3.0
Tlak serva je různý....dle auta, motoru, výbavy.
Tlačí, nebo mělo ba tlačit to, co je na štítku.
Tlačí, nebo mělo ba tlačit to, co je na štítku.
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 62
- Registrován: ned 06.03.2016, 14:03
- Auto: W201
- Bydliště: Praha
- Věk: 29
Re: 190E 3.0
Nevíte o nějakých přehledných ele. schématech potřeboval bych schéma na budíky a palivové čerpadlo díky moc. Tak už mi chybí jen vyrobit výfuk zkulturnit elektriku a pak drobností a odvezu to naladit...
http://imgWorld.cz/s3/rPWYoHzTD3.jpg
http://imgWorld.cz/s3/rPWYoHzTD3.jpg
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 62
- Registrován: ned 06.03.2016, 14:03
- Auto: W201
- Bydliště: Praha
- Věk: 29
Re: 190E 3.0
Zdravím po dlouhý době tak mám naladíno... S autem už jsem najezdil 800km. A je to zlý dělá to bordel a jede to jak hovado... Pak vám sem zkusím něco natočit. Nejspíš budu muset dát širší gumy na zadek... 007 :stern:
http://imgWorld.cz/s3/JOhjbNqt11.jpg
http://imgWorld.cz/s3/f5ZfN7cfR5.jpg
http://imgWorld.cz/s3/JOhjbNqt11.jpg
http://imgWorld.cz/s3/f5ZfN7cfR5.jpg
-
- hvězdička
- Příspěvky: 292
- Registrován: úte 08.11.2016, 4:30
- Auto: W201, S124
- Bydliště: Jihlava / Brno
Re: 190E 3.0
*thumbs up*