jsem si to nechal přesměrovat na jinou pobočku, tak je čistej vzduch *jokingly*fokume píše:ja to tam mam rad a nejlepsi je trefit den, kdy vyplacej vsemozny davky, je to vzdycky takovy multikultruni setkani
Česká Pošta zkušenosti
-
- kometa
- Příspěvky: 2145
- Registrován: pon 28.02.2011, 18:33
- Auto: Trambus
- Bydliště: 60580495devět/Kolín
Re: Česká Pošta zkušenosti
-
- hvězda
- Příspěvky: 1586
- Registrován: čtv 29.04.2010, 13:50
Re: Česká Pošta zkušenosti
Poslan dopis z prahy do prahy a po 10 dnech neni. Jeste ze tam byl dulezity dokument.
-
- hvězda
- Příspěvky: 1756
- Registrován: ned 03.08.2008, 16:29
- Auto: jo jo, mám
- Bydliště: Košťany
- Věk: 58
- Kontaktovat uživatele:
Re: Česká Pošta zkušenosti
Aktuálně čekám na balíček, který dorazil do čr 9.11. !!!!! (je 7.1.) dopíči s takovou firmou. Rozkopat jim držky kreténům. Jsem nasranej jako nikdo.
-
- kometa
- Příspěvky: 1802
- Registrován: stř 13.04.2011, 19:33
- Auto: málo místa na vše,tak W212/200CDI
- Bydliště: v Praze u mě
Re: Česká Pošta zkušenosti
to že balíček dorazil do ČR ještě neznamená,že ten den i opustí celní sklad zvláště pak u zásilek ebay či aliexpress.Já si z alíka objednal s předstihem aby bylo do vánoc a dle sledovačky byl 9.12.2017 v ČR,ale fyzicky na místní poště až 4.1.2018 a převzato 5.1..Někdy jsou důvody ve zpoždění ve kterých česká pošta nejede.Nechci se jich zastávat,ale nerad házím věci do jednoho pytle když to tak není
-
- kometa
- Příspěvky: 2145
- Registrován: pon 28.02.2011, 18:33
- Auto: Trambus
- Bydliště: 60580495devět/Kolín
Re: Česká Pošta zkušenosti
Nevím no, kolikrát mě to přes poštu vychází líp než ppl. Teď jsem posílal ppl zadní světlo bez dobírky a platil jsem 150. Za DR na poště bych platil max 120
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: Česká Pošta zkušenosti
V Jihlavě stojí každá PPL 89,- @=
-
- kometa
- Příspěvky: 2145
- Registrován: pon 28.02.2011, 18:33
- Auto: Trambus
- Bydliště: 60580495devět/Kolín
Re: Česká Pošta zkušenosti
Hlavně u čp hraje hlavní roli hmotnost a u ppl rozměry. Navíc ppl mi hromadu věci kvůli rozměrům ani nechce vzit
-
- král hvězd
- Příspěvky: 5960
- Registrován: stř 06.11.2013, 23:00
Re: Česká Pošta zkušenosti
Nejsem si jistý, jestli ty ceny ppl, co píšeš, jsou pro normálního smrtelníka nebo pro firmu, která má s nimi smlouvu. My platíme do 30kg 69Kč, ale posíláme dost.Čenda píše:Ceník Balíku Do ruky
Ceník základní
Ceny jsou platné od 1. 2. 2018
Hmotnost do 30 kg
Cena(bez DPH) 234,70 Kč
Cena(s DPH) 284,00 Kč
To jsou magoři... :-!
Pro srovnání cena u PPL: 79 Kč - 124 Kč (podle velikosti, taky do 30kg)
-
- hvězda
- Příspěvky: 1756
- Registrován: ned 03.08.2008, 16:29
- Auto: jo jo, mám
- Bydliště: Košťany
- Věk: 58
- Kontaktovat uživatele:
Re: Česká Pošta zkušenosti
nějaká poštovní Bc odpověděla na mou stížnost, na nedoručování a neoznamování
Vážený pane XXXXXX,
k Vaší stížnosti ze dne 10.1.2018 sdělujeme po prošetření následující.
Z provozních dokladů Depa Ústí nad Labem 71, zajišťujícího doručování balíkových zásilek, bylo zjištěno, že pro Vás na uvedenou poštovní adresu v období 11-12/2017 došly 3 balíkové zásilky, z nichž byla 1 z rozhodnutí pošty bez pokusu o doručení oznámena a uložena u ukládací pošty a 2 byly po neúspěšném pokusu o doručení oznámeny a uloženy u ukládací pošty.
Dále bylo zjištěno, že dne 21.11.2017 došlo k Depu Ústí nad Labem 71 nadstandardní množství balíkových zásilek z ciziny a došlo k tomu, že u Vám došlé zásilky s podacím číslem BA978709432VV doručovatel nestihl řádně pokus učinit a zásilka Vám byla oznámena a uložena z rozhodnutí pošty u ukládací pošty. Dne 27.12.2017 pro Vás došly a byly doručovány 2 zásilky z ciziny, které byly po neúspěšném pokusu o doručení oznámeny a uloženy u ukládací pošty.
Předmětné zásilky doručoval zastupující balíkový doručovatel, který již není naším zaměstnancem a jeho vyjádření ke způsobu dodání ze dne 27.12.2017 se nám nepodařilo zajistit. Z dodacích dokladů pošty žádná nepravidelnost nevyplývá. Výzvy byly po neúspěšném pokusu o doručení dodány vložením do Vaší domovní schránky.
Protože výzvy jsou do domovních schránek adresátů vkládány jako obyčejné listovní zásilky, nelze dodatečně prokázat, zda byla výzva do Vaší domovní schránky řádně vložena.
V případě, kdy není oznámená zásilka do určité doby vyzvednuta, je vytištěna opakovaná výzva, která je adresátovi doručena běžnou listovní pochůzkou nejpozději třetí den před koncem úložní doby.
Dále bylo z provozních dokladů Depa Ústí nad Labem 71 zjištěno, že pro Vás na uvedenou poštovní adresu v období do 1.1.2017 do 24.1.2018 došlo, vyjma výše 3 uvedených zásilek, 14 balíkových zásilek, z nichž bylo 13 doručeno a 1 po neúspěšném pokusu o doručení byla oznámena a uložena u ukládací pošty.
Z uvedené historie se lze domnívat, že jsou zde balíkové zásilky standardně doručovány.
V uvedené lokalitě je prováděn též rozvoz pro listovní doručovatele a je tedy možné, že Vámi zaznamenané
poštovní vozidlo není vozidlo doručující aktuálně balíkové zásilky, ale vozidlo převážející materiál pro
doručovatele.
Místním šetřením v poštovní adrese SAB 546, Košťany, bylo zjištěno, že zde máte domovní zvonek
i schránku označené jmény „xxxxx, xxxxxxx“.
Vaše stížnost byla projednána s vedoucí provozu Depa Ústí nad Labem 71 a se současným zainteresovaným
doručovatelem. Pokud by přesto došlo k jakékoliv nepravidelnosti při doručování balíkových zásilek,
obraťte se, prosím, na vedoucí provozu Depa Ústí nad Labem 71, tel. 954 392 403, příp. 407 nebo přímo na
vedoucí Depa Ústí nad Labem 71, p. Neradovou (tel. 954 392 401), které záležitost prověří a příp. zajistí
nápravu.
Vaší negativní zkušenosti velmi litujeme. Ujišťujeme Vás, že si našich klientů velice vážíme a máme zájem
poskytovat kvalitní služby na požadované úrovni.
Podáváme Vám tuto zprávu spolu s pozdravem
Ing.BC a tak dál VUML snad nemá
Vážený pane XXXXXX,
k Vaší stížnosti ze dne 10.1.2018 sdělujeme po prošetření následující.
Z provozních dokladů Depa Ústí nad Labem 71, zajišťujícího doručování balíkových zásilek, bylo zjištěno, že pro Vás na uvedenou poštovní adresu v období 11-12/2017 došly 3 balíkové zásilky, z nichž byla 1 z rozhodnutí pošty bez pokusu o doručení oznámena a uložena u ukládací pošty a 2 byly po neúspěšném pokusu o doručení oznámeny a uloženy u ukládací pošty.
Dále bylo zjištěno, že dne 21.11.2017 došlo k Depu Ústí nad Labem 71 nadstandardní množství balíkových zásilek z ciziny a došlo k tomu, že u Vám došlé zásilky s podacím číslem BA978709432VV doručovatel nestihl řádně pokus učinit a zásilka Vám byla oznámena a uložena z rozhodnutí pošty u ukládací pošty. Dne 27.12.2017 pro Vás došly a byly doručovány 2 zásilky z ciziny, které byly po neúspěšném pokusu o doručení oznámeny a uloženy u ukládací pošty.
Předmětné zásilky doručoval zastupující balíkový doručovatel, který již není naším zaměstnancem a jeho vyjádření ke způsobu dodání ze dne 27.12.2017 se nám nepodařilo zajistit. Z dodacích dokladů pošty žádná nepravidelnost nevyplývá. Výzvy byly po neúspěšném pokusu o doručení dodány vložením do Vaší domovní schránky.
Protože výzvy jsou do domovních schránek adresátů vkládány jako obyčejné listovní zásilky, nelze dodatečně prokázat, zda byla výzva do Vaší domovní schránky řádně vložena.
V případě, kdy není oznámená zásilka do určité doby vyzvednuta, je vytištěna opakovaná výzva, která je adresátovi doručena běžnou listovní pochůzkou nejpozději třetí den před koncem úložní doby.
Dále bylo z provozních dokladů Depa Ústí nad Labem 71 zjištěno, že pro Vás na uvedenou poštovní adresu v období do 1.1.2017 do 24.1.2018 došlo, vyjma výše 3 uvedených zásilek, 14 balíkových zásilek, z nichž bylo 13 doručeno a 1 po neúspěšném pokusu o doručení byla oznámena a uložena u ukládací pošty.
Z uvedené historie se lze domnívat, že jsou zde balíkové zásilky standardně doručovány.
V uvedené lokalitě je prováděn též rozvoz pro listovní doručovatele a je tedy možné, že Vámi zaznamenané
poštovní vozidlo není vozidlo doručující aktuálně balíkové zásilky, ale vozidlo převážející materiál pro
doručovatele.
Místním šetřením v poštovní adrese SAB 546, Košťany, bylo zjištěno, že zde máte domovní zvonek
i schránku označené jmény „xxxxx, xxxxxxx“.
Vaše stížnost byla projednána s vedoucí provozu Depa Ústí nad Labem 71 a se současným zainteresovaným
doručovatelem. Pokud by přesto došlo k jakékoliv nepravidelnosti při doručování balíkových zásilek,
obraťte se, prosím, na vedoucí provozu Depa Ústí nad Labem 71, tel. 954 392 403, příp. 407 nebo přímo na
vedoucí Depa Ústí nad Labem 71, p. Neradovou (tel. 954 392 401), které záležitost prověří a příp. zajistí
nápravu.
Vaší negativní zkušenosti velmi litujeme. Ujišťujeme Vás, že si našich klientů velice vážíme a máme zájem
poskytovat kvalitní služby na požadované úrovni.
Podáváme Vám tuto zprávu spolu s pozdravem
Ing.BC a tak dál VUML snad nemá
-
- hvězda
- Příspěvky: 1756
- Registrován: ned 03.08.2008, 16:29
- Auto: jo jo, mám
- Bydliště: Košťany
- Věk: 58
- Kontaktovat uživatele:
Re: Česká Pošta zkušenosti
tak jsem paní odpověděl, když byla tak laskava
Vážená paní XXXXX
Jsem velice potěšen, že jste se mou stížností zabývala. Zároveň mne ale překvapilo, že podle dokladů je vše v pořádku a upozornění jsou při neúspěšném pokusu o doručení vkládány do poštovní schránky. Trvám na tom, že se tak nedělo a bylo mi i vašimi zaměstnanci potvrzeno, že balíky jsou dovezeny (nebo alespoň před Vánoci 2017) tomu tak standartně bylo, přímo na poštu v Košťanech a bez pokusu o doručení, no a samozřejmě i bez případného oznámení do poštovní schránky.
Jistě Vás ale potěší, že po totálně nezvládnutém předvánočním náporu, jsou již další zásilky doručovány v pořádku a správným postupem.
Těším se na předvánoční období 2018
přeji krásný den
Mxxx Sxxxxxxxx
P.S. při místním šetřením Vám trošku uniklo, že na zvonku i schránce je Xxxxxx, Xyxxxxx, nikolivěk Xixxxxx, ale to snad nemá na nic z výše uvedeného vliv.
Vážená paní XXXXX
Jsem velice potěšen, že jste se mou stížností zabývala. Zároveň mne ale překvapilo, že podle dokladů je vše v pořádku a upozornění jsou při neúspěšném pokusu o doručení vkládány do poštovní schránky. Trvám na tom, že se tak nedělo a bylo mi i vašimi zaměstnanci potvrzeno, že balíky jsou dovezeny (nebo alespoň před Vánoci 2017) tomu tak standartně bylo, přímo na poštu v Košťanech a bez pokusu o doručení, no a samozřejmě i bez případného oznámení do poštovní schránky.
Jistě Vás ale potěší, že po totálně nezvládnutém předvánočním náporu, jsou již další zásilky doručovány v pořádku a správným postupem.
Těším se na předvánoční období 2018
přeji krásný den
Mxxx Sxxxxxxxx
P.S. při místním šetřením Vám trošku uniklo, že na zvonku i schránce je Xxxxxx, Xyxxxxx, nikolivěk Xixxxxx, ale to snad nemá na nic z výše uvedeného vliv.
-
- legenda hvězd
- Příspěvky: 2931
- Registrován: čtv 31.07.2008, 11:16
- Auto: C280 '94, BMW e30 m50b25 '87, pežit prdner
- Bydliště: Brno
Re: Česká Pošta zkušenosti
Řešením všech tady těch problémů je jednoduchý pořízení si aplikace na sledování a vyžadovat od prodejce podací číslo (většina dneska posílá automaticky). Na všechno, co objednám, mám neustále notifikace a mapu, kde věc zrovna putuje.
-
- legenda hvězd
- Příspěvky: 2512
- Registrován: pon 26.10.2009, 15:32
- Auto: w140 600SEL,W126 300SEL
Re: Česká Pošta zkušenosti
Re Fusion Proč si mám pořizovat aplikace a marnit svůj čas sledováním zásilek? Přeci platím za to,že něco bude doručeno někam dle podmínek.Pošta mě štve,ale u nás je to o doručovatelkách,kdysi super,nyní na :-! tupá kopyta.Mají k dispozici 2 zvonky,ale cinknou jednou a když jsem jinde,nebo nepřiběhnu do 5 vteřin,hodí papírek a odchází.Ale zas vedení pošty se to snaží napravit,slečna dostane vynadáno a druhý den doručí.
-
- hvězda
- Příspěvky: 1756
- Registrován: ned 03.08.2008, 16:29
- Auto: jo jo, mám
- Bydliště: Košťany
- Věk: 58
- Kontaktovat uživatele:
Re: Česká Pošta zkušenosti
řešení to moc není, když vidím že záslilka 1111111111111111 přilétla do Phy 11.12. 2017 a pak je mrtvo a doručena byla do ruky 29.1.2018. Kdepak se mezitím toulala? Pytlík byl zaprášenej jak podchod pod Mosteckým nádražím.
-
- král hvězd
- Příspěvky: 5960
- Registrován: stř 06.11.2013, 23:00
Re: Česká Pošta zkušenosti
Já jsem taky pár reklamací řešil, taky jsem obdržel podobné kecy.. Oni řeší nějaké vyjádření jakýchsi lemplů, ale já jim řekl, že mne jejich důvody vůbec nezajímají, ale zajímá mne škoda, kterou mi způsobili. No, a to zase nezajímá je.
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: Česká Pošta zkušenosti
..... a celej den nedělám nic jinýho, než že čumym na dyspej :-! ........nemoc zlomenejch krků. :DFusion píše:Řešením všech tady těch problémů je jednoduchý pořízení si aplikace na sledování a vyžadovat od prodejce podací číslo (většina dneska posílá automaticky). Na všechno, co objednám, mám neustále notifikace a mapu, kde věc zrovna putuje.