Thomas_124 píše:Scoute: Já chci mít na zahradě druhé auto na orgány, koupil jsem si ho za moje vydělané a zdaněné peníze a chci, aby bylo ctěno mé soukromé vlastnictví a moje právo s ním nakládat tak, jak uznám za vhodné. Je to slabý argument?
Obávám se,že pro ty pány,kteří o tom rozhodují to bude slabý argument.
Schickelgruber - to se říkalo před 25 - ti lety i o jiných autech a skutečnost je dnes jiná. Třeba VW
Brouk :x .
Brouk je ikona. Auto celosvětového formátu. Oct 1 je jen Golf s batohem pro českého Pepu.
To už by sběratelé bláznili i po Passatu B3 nebo B4. Protože se to sem houfně tahalo, TDI nic nežralo a bylo to zlaté auto. A že by si to někdo z nostalgie kupoval se říci nedá.
Poslední Retro Škoda bude Felda, protože je to lidové. Když někdo si bude chtít šlechtit Octu, tak si koupí RS maximálně.
Ale VW Brouk žádnou vysokou cenu nemá, pokud to není půleňák nebo ovál, a ani tyhle nestojí miliony. Žádný lidový auto nebude mít příliš vysokou tržní cenu. Ono spíš jde o nárazovou poptávku - je to vidět třeba na "hladu" Husákovo dětí po sračkách východní výroby, šponující ceny hnojů Škoda 100 , Jawa kývačka a pod. do nesmyslných výšek. Až zemře generace pamatující tyhle výpotky strojírenství socialismu tak z toho budou opět normální špatně prodejný starý věci. Každopádně já jako opravář aut si po odevzdání nebezpečných náplní mohu auto ponechat, tedy pokud si zákon vykládám správně.
Je fakt, že kdysi se mluvilo o zákazu provozu dvoutaktů - zákaz nakonec nebyl potřeba, dvoutakty vymýtila ruka trhu, kromě sběratelských účelů až na pár výjimek nikdo auto s dvoutaktem neprovozuje. Všechny tyhle regulace povedou k pokřivení trhu a dávají prostor pro různé druhy podvodů.
fíkus píše:Ale VW Brouk žádnou vysokou cenu nemá, pokud to není půleňák nebo ovál, a ani tyhle nestojí miliony. Žádný lidový auto nebude mít příliš vysokou tržní cenu. Ono spíš jde o nárazovou poptávku - je to vidět třeba na "hladu" Husákovo dětí po sračkách východní výroby, šponující ceny hnojů Škoda 100 , Jawa kývačka a pod. do nesmyslných výšek. Až zemře generace pamatující tyhle výpotky strojírenství socialismu tak z toho budou opět normální špatně prodejný starý věci. Každopádně já jako opravář aut si po odevzdání nebezpečných náplní mohu auto ponechat, tedy pokud si zákon vykládám správně.
Ano,vykládáš si zákon špatně. Vyřazené vozidlo se stává odpadem a licenci na nakládání z odpady konkrétně autovraky nemáš.
Koukni do inzerce za kolik se prodávají Brouky a půlený okno za pár mega nedávno šlo. Je to zvěrstvo,ale jsou lidi,kteří jsou ochotni za to platit nesmysly.
Takže se ty auta a díly budou různě pašovat. Skvělé. To už tu bylo. Dnes je to brnkačka, ale když se v osmdesátých letech pašovaly taušovaný motory z Reichu *jokingly* No jo, mechanických dílů je dost a co člověka spíš zajímá je karoserie a tu měly plečky bez TK stejně v prdeli. Vraky jdou nějak mimo mě. A co veterán??? Celý je to kravina, podle mě auto starší 30 let musí jít dovézt, na renovaci. Třeba W115 bez odhlášená v Reichu. Nebo jiný skvosty, daleko starší. To přeci musí jít normálně vozit. Takže třeba 10 let starý auto který bude mít rozbitý motor a propadlou TK v Německu tak mi zakážou přivézt? To je nesmysl a takové předpisy budu porušovat, ochotně. A pak se budu bránit. Tohle je zásah do majetku, jeho znehodnocení. Takový zákon je ve výsledku neplatný nebo velmi omezeně platný. A je takových paskvilů které chrání nic před ničím více. Jde jen o to, aby si to lidi nenechali líbit. Vždyť dovoz vraků do ČR je naprosto minoritní záležitost.