Novinky na STK
Re: Novinky na STK
Ja to chapu tak, ze kdyz emisi budou v norme, tak jim to vadit nebude
-
- hvězda
- Příspěvky: 1121
- Registrován: sob 02.08.2008, 23:50
Re: Novinky na STK
Ja to jeste proverim. Uz jsem se tesil na 345 koniku, to by mi zklamalo
-
- kometa
- Příspěvky: 2208
- Registrován: čtv 26.12.2013, 13:32
- Auto: Žigul
- Bydliště: Hradec Králové 737 547 237
Re: Novinky na STK
No upravu Ecu na diag nikdo nezjistí ;) ale jestli ti z toho bude lítat uhlí :DBalda píše:Ja to jeste proverim. Uz jsem se tesil na 345 koniku, to by mi zklamalo
Známej byl ted na legal stk s golfem 1.9tdi a měl tam připojenou Original chip krabičku od VW a hnaly ho jak čokla :-/
Re: Novinky na STK
http://domaci.ihned.cz/c1-65122620-stat ... ani-filtru" onclick="window.open(this.href);return false;Balda píše:Ja to jeste proverim. Uz jsem se tesil na 345 koniku, to by mi zklamalo
Predpokladam, ze se to hodi zase vse do jednoho pytle...
-
- hvězda
- Příspěvky: 1121
- Registrován: sob 02.08.2008, 23:50
Re: Novinky na STK
Ja to proverim, upravu bude asi delat Komarek z Komwetu. Cekalo se jen na kilometry, ma se to delat na zajetym aute.
Teoreticky by to melo snizit emise i spotrebu.
V nejhorsim se spokojim se stavajicim stavem
Teoreticky by to melo snizit emise i spotrebu.
V nejhorsim se spokojim se stavajicim stavem
-
- kometa
- Příspěvky: 2208
- Registrován: čtv 26.12.2013, 13:32
- Auto: Žigul
- Bydliště: Hradec Králové 737 547 237
Re: Novinky na STK
No ale prakticky je to jinak :DBalda píše:Ja to proverim, upravu bude asi delat Komarek z Komwetu. Cekalo se jen na kilometry, ma se to delat na zajetym aute.
Teoreticky by to melo snizit emise i spotrebu.
V nejhorsim se spokojim se stavajicim stavem
-
Autor tématu - král hvězd
- Příspěvky: 9237
- Registrován: pon 01.09.2008, 21:31
- Auto: Už se mi to sem nevejde
- Bydliště: Sokolov
- Věk: 47
- Kontaktovat uživatele:
Re: Novinky na STK
Už jen čekám na vyhlášku kolikrát denně můžu jít srát a co mě čeká,když překročím limity.Hodil bych sem páteční komunikaci s MŽP z níž plyne,že ten kdo nemá peníze na nový auto by měl být trestán a dle vrchnosti by měl chodit asi pěšky.zk..vená země to Česko :-!
Re: Novinky na STK
Thy woe, dalsi vocas :-! , ani nevis co chce Balda resit a komentujes to *tired*popelnice píše:No ale prakticky je to jinak :DBalda píše:Ja to proverim, upravu bude asi delat Komarek z Komwetu. Cekalo se jen na kilometry, ma se to delat na zajetym aute.
Teoreticky by to melo snizit emise i spotrebu.
V nejhorsim se spokojim se stavajicim stavem
-
- kometa
- Příspěvky: 2208
- Registrován: čtv 26.12.2013, 13:32
- Auto: Žigul
- Bydliště: Hradec Králové 737 547 237
Re: Novinky na STK
No skoro bych řekl že píše o Chiptuningu =-oLaja22 píše:Thy woe, dalsi vocas :-! , ani nevis co chce Balda resit a komentujes to *tired*popelnice píše:No ale prakticky je to jinak :DBalda píše:Ja to proverim, upravu bude asi delat Komarek z Komwetu. Cekalo se jen na kilometry, ma se to delat na zajetym aute.
Teoreticky by to melo snizit emise i spotrebu.
V nejhorsim se spokojim se stavajicim stavem
-
- hvězda
- Příspěvky: 1121
- Registrován: sob 02.08.2008, 23:50
Re: Novinky na STK
Bravo Laja
Zadnej chiptunning.
Komarek (doporuceny partner z ecude) tvrdi, ze je auto z fabriky umyslne "ulity". Je to proto, ze z hlediska zaruky musi byt motor blbuvzdorny a vydrzet pripadne omylem natankovany benzin N95. Optimalizovanim nastaveni ridici jednotky se snizi spotreba a zvysi vykon. Nesmim se ale nikdy "splest" pri natankovani a vzdycky vzit min. N98. Ale to si hlidam jak pes. Radsi vezmu benzin i kdyz mam pulku nadrze.
Komarek rika, ze ty upravy se maji delat u zajetyho motoru s min. 20000km. Ja se rozhod to nechat na 45000 s velkym servisem a do toho mi chybi 5000. Tak cekam a do toho tyhle novinky na STK. Proto jsem se ptal, co poznaji a co ne.
Mimochodem jen Akrapovič mi vykon navysil (teoreticky) asi o 11 koni. Ja nechapu co je komu po tom.
Zadnej chiptunning.
Komarek (doporuceny partner z ecude) tvrdi, ze je auto z fabriky umyslne "ulity". Je to proto, ze z hlediska zaruky musi byt motor blbuvzdorny a vydrzet pripadne omylem natankovany benzin N95. Optimalizovanim nastaveni ridici jednotky se snizi spotreba a zvysi vykon. Nesmim se ale nikdy "splest" pri natankovani a vzdycky vzit min. N98. Ale to si hlidam jak pes. Radsi vezmu benzin i kdyz mam pulku nadrze.
Komarek rika, ze ty upravy se maji delat u zajetyho motoru s min. 20000km. Ja se rozhod to nechat na 45000 s velkym servisem a do toho mi chybi 5000. Tak cekam a do toho tyhle novinky na STK. Proto jsem se ptal, co poznaji a co ne.
Mimochodem jen Akrapovič mi vykon navysil (teoreticky) asi o 11 koni. Ja nechapu co je komu po tom.
-
- hvězda
- Příspěvky: 1756
- Registrován: ned 03.08.2008, 16:29
- Auto: jo jo, mám
- Bydliště: Košťany
- Věk: 58
- Kontaktovat uživatele:
Re: Novinky na STK
Balda - řešej, jestli je v paměti nějaká chyba, jinak poznaj hovno, kor u Myši. Budou rádi, když jim to ta KTSka načte.
Bacha ale na to - všechny myši co byly z Komvetu svítily potom kontrolkou motoru, takže chyby byly stálé a nesmazatelné. Ale šlo se vždycky víc do hloubky, vačky, launch control, ALS a spousty dalších pitomin. To tvoje nachuzení, nebo spíš zvednutí tlaku turba by nemuselo rozsvědcet nic.
p.s. 95ka neudělá s tím motorem nic, nemusíš se bát, a ani když na tom stojíš jak na rejči a lítaj lišky z laufu. Osobně párset kilometrama vyzkoušeno. Jsou prostě místa na zeměkouli, kde nic než 95RON nemají.
Bacha ale na to - všechny myši co byly z Komvetu svítily potom kontrolkou motoru, takže chyby byly stálé a nesmazatelné. Ale šlo se vždycky víc do hloubky, vačky, launch control, ALS a spousty dalších pitomin. To tvoje nachuzení, nebo spíš zvednutí tlaku turba by nemuselo rozsvědcet nic.
p.s. 95ka neudělá s tím motorem nic, nemusíš se bát, a ani když na tom stojíš jak na rejči a lítaj lišky z laufu. Osobně párset kilometrama vyzkoušeno. Jsou prostě místa na zeměkouli, kde nic než 95RON nemají.
-
- hvězda
- Příspěvky: 1121
- Registrován: sob 02.08.2008, 23:50
Re: Novinky na STK
Jak to vis, ze tam je ta chybka na kontrolce?
Nebude to souviset s vymenou vyfuku, resp. vykuchanim katu? To si nenecham delat.
Me trochu vadi, ze po nastartovani studenyho motoru jede ke dvema tis. otacek a jen zvolna se vraci k normalu. Ale duni a funi u toho jak vzteklej bejk
Nebude to souviset s vymenou vyfuku, resp. vykuchanim katu? To si nenecham delat.
Me trochu vadi, ze po nastartovani studenyho motoru jede ke dvema tis. otacek a jen zvolna se vraci k normalu. Ale duni a funi u toho jak vzteklej bejk
-
- hvězdička
- Příspěvky: 357
- Registrován: pát 30.01.2015, 14:02
- Auto: MB C220 CDI Combi, 2009
- Bydliště: Ostrov - nikoli pustý
- Věk: 53
- Kontaktovat uživatele:
Re: Novinky na STK
Teď jsem mluvil se sousedem, co má kombíkovou octavii tour...přijel z STK. Tak říkal, že to nafotili, zkontrolovali identifikátory, rozměry pneu podle VTP, napíchli na diagnostiku, vyčetli paměť závad, nic nenašli a pak už klasickej průběh, vůle, spodek, brzdy.....
-
- hvězda
- Příspěvky: 1383
- Registrován: pát 01.08.2008, 10:15
- Věk: 104
Re: Novinky na STK
Já jsem zvědavej, co budou napichovat, až jim tam příští rok přistavím kraťase....
Ptž. předposledně na mě technik vyrukoval s tím, že jsem si ty zadní kotoučový brzdy dodělal, že všechny normální auta mají bubnový a že tohle prostě není možný....
Ptž. předposledně na mě technik vyrukoval s tím, že jsem si ty zadní kotoučový brzdy dodělal, že všechny normální auta mají bubnový a že tohle prostě není možný....