scout76 píše:Vím jak funguje,ale ne všechny jsou plechové.Stejně jako katy.Apropo plechový kat vs. železný mají oba stejnou účinnost=funkčnost.Železné začínají fungovat dřív než keramika.Každý nakoňovaný auto má železný.
Apropo plechový kat vs. železný mají oba stejnou účinnost=funkčnost. - tohle bude asi pravda :x
scout76 píše:Vím jak funguje,ale ne všechny jsou plechové.Stejně jako katy.Apropo plechový kat vs. železný mají oba stejnou účinnost=funkčnost.Železné začínají fungovat dřív než keramika.Každý nakoňovaný auto má železný.
Apropo plechový kat vs. železný mají oba stejnou účinnost=funkčnost. - tohle bude asi pravda :x
Ty možná rozumíš motorům,ale já katům.Mluvil jsem o katu ne o filtru.A plechový kat vs. keramika mají stejnou účinnost i obsah katalytických kovů.Rozdíl je opravdu jen v tom,že železný začne fungovat naplno dřív než keramika a neshoří jako keramika,ale nebudu o tom nikoho přesvědčovat.
scout76 píše:Vím jak funguje,ale ne všechny jsou plechové.Stejně jako katy.Apropo plechový kat vs. železný mají oba stejnou účinnost=funkčnost.Železné začínají fungovat dřív než keramika.Každý nakoňovaný auto má železný.
Apropo plechový kat vs. železný mají oba stejnou účinnost=funkčnost. - tohle bude asi pravda :x
Ty možná rozumíš motorům,ale já katům.Mluvil jsem o katu ne o filtru.A plechový kat vs. keramika mají stejnou účinnost i obsah katalytických kovů.Rozdíl je opravdu jen v tom,že železný začne fungovat naplno dřív než keramika a neshoří jako keramika,ale nebudu o tom nikoho přesvědčovat.
Jaký je praktický postup při opravě údaje v TP? Když to tady tak pročítám, tak jsem si uvědomil, že u SL mám podle mě blbě zapsaný rozměr pneu (resp. týká se to pouze kol 17", které používám na zimu, takže u STK by to problém nebyl, ale stejně bych to radši měl v pořádku). Co se týče rozměrů, tak vycházím z uživatelské přiručky a info na netu (plus tedy stejné pneu na tom fakticky i mám). Díky.
scout76 píše:Bojím se,že tě paní za okýnkem pošle pro razítko do :stern: .Ony svoji chybu neradi přiznávají a technici na STK taktéž.
Takže mercedes a pak evidence vozidel? Podle mě jde zjevně o překlep, když místo 255 je 225 (rozměrů je tam několik pro různé disky, ale šířka je u ostatních vždy 255, tedy s výjimkou různých kol vpředu a vzadu, ale i tam je přední 255)
Mě jednou kvůli překlepu vyhnali pro razítko,ale zašel jsem k prodejci značky a ten mi vyjel kompletní datakartu s kódy,kde bylo,že vozidlo nemá ABS a paní mi to uznala:Chybu udělal technik při dovozu a já si toho nevšimnul,protože jsem k přihlašování použil někoho jako Kaskadéra.Zjistil jsem to až při prodeji,kdy auto neprošlo evidenčkou.Zkus to,ale moc tomu nevěřím.Ty ženský se taky chtějí krýt,aby je někdo neuvrtal do průseru.
Edit - Zkus se domluvit s vedoucím evidence vozidel,protože paní u okýnka tě pošle pro razítko dovozce.
Tak jsem byl zase a na Grand Cherokee hledali usilovně ,,E'' čka na světlech, až mne začínali srát, auto pro Evropu a furt kde to má na zadních lampách. Samozřejmě že v tom zamlženym rohu a zevnitř, takže to nebylo vidět. A taky jestli to má na osvětlení SPZ a na bočním blinkru. Hele, nepřeháníte to trochu? Ne, my musíme, von náš šéf kontroluje, jestli jsme to zkoukli. Pakárna a padající hovno jak vyšitý.
scout76 píše:Bojím se,že tě paní za okýnkem pošle pro razítko do :stern: .Ony svoji chybu neradi přiznávají a technici na STK taktéž.
Jak píše Scout. Změny tohoto typu pouze s "papírem" od akreditovanýho dovozce/prodejce. Naštěstí v MB s tím nikdy není problém, zavolej tam, pošlou ti prakticky cokoliv, jen to bude něco stát.
Řešil jsem teď X krát něco podobnýho v Audi a tyhle potvrzení mi poslali domů zadarmo. *thumbs up*
Jo a šlo by to ještě s typovým listem od kol+evidenčkou. Ten předpokládám nemáš, tak bude varianta popsaná nahoře jednodušší a levnější.