Fórum bylo aktualizováno, pro více informací mrkněte sem: viewtopic.php?f=10&t=70529

Grafika se bude postupně za provozu měnit - není potřeba psát stále dokola stížnosti že je to hnusný. Je to výchozí vzhled phpbb systému.

E400d 4matic kombi

Odpovědět

Autor tématu
tomasb
hvězdička
Příspěvky: 8
Registrován: Pá 07.06.2019, 22:05
Auto: E400d 4motion kombi 2019
Stav: Offline

E400d 4matic kombi

Příspěvek od tomasb » Út 11.06.2019, 20:33

Ahoj, jelikož je právě ve výrobě můj MB E400d 4matic kombi a někdy koncem tohoto týdne asi půjde na kamion, tak by měl někdy příští týden dorazit k dealerovi a pak už to budou jen dny do předání. Ještě se bude mimo přípravy, přihlášení na SPZ taky dodělávat nějaká spešl vychytávka. No a pak hned dostane cca 5000km zájezd půlku tam a půlku zpět. Takže to bude nejlepší možný způsob, jak motor zajet. Mám už skoro týden VIN a tak bych se chtěl zeptat, jestli existuje nějaký mercedesí web, kde se dá koukat i na VIN auta, které ještě nebylo přihlášeno. U Forda takový web je, kde jsem mohl sledovat jak se doplňují a mění data ohledně výbavy atd. Bylo krásně vidět, jak to tam někdo doplňoval. U MB jsem zatím nic takového nenašel.

Jinak teda koukám, že tady toho moc o W213 není, tedy spíše nic. Tak doufám, že tady bude nějaká diskuse.




W463
hvězda
Příspěvky: 1046
Registrován: Pá 05.06.2009, 17:53
Auto: to obcas tak pribejva, ze uz se to sem nevejde
Místo/Bydliště: Doma
Stav: Offline

Re: E400d 4matic kombi

Příspěvek od W463 » Út 11.06.2019, 22:04

tak sis mel koupit ford *jokingly*




Humungus
hvězdička
Příspěvky: 132
Registrován: Pá 28.10.2011, 21:22
Auto: MB
Místo/Bydliště: Kolin
Stav: Offline

Re: E400d 4matic kombi

Příspěvek od Humungus » Út 11.06.2019, 22:28

fordem tam a zpatky pesky




Autor tématu
tomasb
hvězdička
Příspěvky: 8
Registrován: Pá 07.06.2019, 22:05
Auto: E400d 4motion kombi 2019
Stav: Offline

Re: E400d 4matic kombi

Příspěvek od tomasb » Út 11.06.2019, 23:42

I kdepak, hoši, měl jsem 3 Mondea od novoty a absolutně bez problémů, jen pravidelný servis. Na jednom jsem najel 300tkm, než jsem prodával. Současné má 193tkm a naprosto žádná závada. Mám ještě 1,5 letou Kugu a spokojenost. Ale rozhodl jsem se Mondeo prodat pod 200tkm, kdy se to ještě prodává dobře, protože jak to má pak 300, tak se toho každý bojí a blbě se to prodává. Každý by chtěl auto s obligátními 150tkm, že to je stočené, to už nevadí.
A tak jsem přemýšlel do čeho jít, protože poslední model Mondea už není, co to bývalo. Tak jsem měl jasno, že Mondeo už ne, když už z toho udělali to co z toho udělali. A Ford nic jiného moc nemá, co bych si uměl představit jako náhradu. Kugu mám, tím jezdí žena. Pro mě by to bylo malé pracovně. Edge je o ničem a pak zbýval jen S-Max. To byl jeden z adeptů. Pak jsem hodně přemýšlel nad Subaru Outback. Ale to vůbec nejede, i když to má 2,5i. Pak jsem si říkal, jestli si neudělat víc radosti, jestli do toho nepustit víc. A tak jsem si půjčil BMW540i od dealera. Ale pořád jsem si říkal, že jestli ty prachy do toho dát. I postěžoval jsem si manželce, že nevím, co si vybrat a že pomalu 2,5M je prostě dost peněz. No a ta mi na to řekla, že do hrobu si je nevezmu a že všechno máme, tak na co skrblit. No a to se ve mě najednou všechno zlomilo. Když už jsem tu 540i skoro objednal, tak do mě pár kamarádů začalo hučet, ať se zajedu kouknout k Mercedesu a ať s nima dám řeč. Do této chvíle jsem bral Mercedesa tak trochu jako cikánské auto a vůbec se mi nechtělo nějaký Mercedes zkoumat. Nakonec jsem nátlaku kamarádů podlehl a jel se podívat. Před tím jsem ještě kouknul na stránky MB a zjistil, že tam je E400d a že to alespoň papírově nevypadá zle. U dealera jsem okouknul, pokecali jsme a docela se mi to Ečko i začínalo líbit. Navíc mi okamžitě nacpali E350d na otestování na 4 dny. V první hodině po půjčení jsem to chtěl nejdřív vrátit okamžitě, protože jsem asi hodinu hledal, kde to má tempomat, celé to ovládání bylo jinak. Jen jsem dojel těch asi 20km domů a neměl jsem chuť pokračovat. Dal jsem si kafe a byl rozmrzelý. Pak jsem si říkal, hele běž to ještě zkusit. Tak jsem se jel jen tak projet a jak jsem postupně objevoval co a jak, tak už se to tak "na hovno" nezdálo. Zkusil jsem tomu i trošku přikouřit a hele! Ono to dost dobře jelo. Večer jsem tím jel vyzvednout dceru z tanečních i s jejím klukem. Tomu se to moc líbilo a měl je druhej den do Mostu. Tak jsem říkal OK, já tě tak hodím, stejně to potřebuji nějak projet. No a to už mě pak víc a víc bavilo a zjistil jsem, že i ta 350d jede fakt dost dobře. Na stovku nějakých 5,8s. No a čtvrtej den se mi to už nechtělo vracet... Tak jsem nelibě auto vrátil a rovnou jsme se pobavili, jak se ta E400d vybaví, že to beru. Druhej den mi poslal nabídku, pak jsme to ještě X-krát procházeli, co tam všechno chci mít a co je zybtečný. No nakonec toho zbytečnýho moc nezbylo a já si namyslel krásně vybavenou Avantgarde, prodejce poslal zálohovou fakturu, ta byla obratem za půl hodiny zaplacená a už to jelo. Tě už přes 3 měsíce trpím a nemůžu se dočkat a jsem naprosto poblázněný.

Tady moje specifikace:
Mercedes-Benz, osobní vozy Typ E 400 d 4MATIC kombi
213.223.1

890 Metalíza - modrá cavansite
214 Kůže hnědá nut/černá

Zvláštní výbava
Mercedes me connect - Příprava pro navigační služby
Mercedes me connect - Příprava pro služby Office
Mercedes me connect - Příprava pro služby Concierge
Sada pro smartphone
Apple CarPlay
Android Auto
Nezávislé topení a větrání
Sada jízdních asistentů
Aktivní adaptivní tempomat DISTRONIC
Aktivní asistent řízení Steering Assist
Anténa pro GPS
Anténa pro telefonování
EASY-PACK sklopná opěradla zadních sedadel v poměru 40/20/40
Kolenní airbag řidiče
PRE-SAFE® systém
Sada úložných prostorů
Dvojitý držák nápojů (2 x 750 ml)
MB e-call
Mercedes me connect - Základní služby (4G síť LTE)
Automatická 9stupňová převodovka 9G-TRONIC
Řadící pádla DIRECT SELECT, lakovaná
Vyhřívaný multifunkční volant
Filtr pevných částic pro vznětové motory
Monitorování tlaku v pneumatikách
Asistent dopravního značení
Aktivní asistent omezení rychlosti Speedlimit Assist
Tažné zařízení s ESP pro stabilizaci přívěsu
Čalounění stropu - tkanina béžová macchiato
Automatická 2-zónová klimatizace THERMATIC
Černě lakované prvky v masce chladiče
Příprava pro digitální rádio
Determální tmavá skla od B sloupku
Sada osvětlení interiéru
Ambientní osvětlení interiéru
Vozidla splňující emisní normu EU6
Ovladač DYNAMIC SELECT
Adaptivní brzdové světlo - výstražné přerušované svícení
Aktivní asistent změny jízdního pruhu
Prodloužený automatický restart při popojíždění v dopravní zácpě
Asistent přizpůsobení rychlosti
6 válcový vznětový motor Diesel
Linie AVANTGARDE interiér
Analogové hodiny
Multifunkční sportovní volant potažený kůží nappa
Linie AVANTGARDE exteriér
Podvozek AGILITY CONTROL se selektivními tlumiči a sníženou světlou výškou
Podélné střešní nosiče hliníkové
Sada KEYLESS-GO
Bezdotykové otevírání/zavírání víka zavazadlového prostoru HANDS-FREE ACCESS
KEYLESS-GO
Elektrické otevírání/zavírání víka zavazadlového prostoru EASY-PACK
Sada komfortních funkcí zrcátek
Vnitřní a vnější zrcátko řidiče s automatickou funkcí proti oslnění
Vnější elektricky sklopná/výklopná zpětná zrcátka
Sada Dynamic interiér
Sada Dynamic exteriér
Standardní výbava
Mercedes me connect - Příprava pro nastavení vozidla
Mercedes me connect - Příprava pro monitorování vozidla
Multimediální systém COMAND Online
Palivová nádrž s větším objemem
Sada na opravu pneumatik TIREFIT
Sada pro parkování s 360° kamerou
Velurové koberečky
USB nabíjecí zásuvka se dvěma výstupy vzadu
Sada základní výbavy
Touchpad s otočným ovladačem
Sada MULTIBEAM LED
Sada linie AVANTGARDE exteriér + linie AVANTGARDE interiér
Středová konzole - tmavě hnědý jasan, lesklý
Ozdobné výplně interiéru - tmavě hnědý jasan, lesklý
18" disky kol z lehké slitiny, 5dvoupaprskové
Prahové lišty, vpředu podsvícené s nápisem "Mercedes-Benz"
Sada Premium Plus
Paměťová sada pro sedadla řidiče a spolujezdce
Vyhřívaná a ventilovaná přední sedadla
Panoramatické elektricky ovládané střešní okno
Digitální sdružený přístroj Widescreen Cockpit
Surround soundsystem Burmester®
Bezdrátové dobíjení a párování
Letní pneumatiky
Čidlo pro rozpoznání dětské sedačky na sedadle spolujezdce vpředu
Bederní opěrky nastavitelné 4 směry
Zesílená brzdová soustava na přední nápravě
Zásuvka 12 V v zavazadlovém prostoru
Ochrana chodců (aktivní přední kapota)
Systém čištění výfukových plynů BlueTEC včetně nádrže pro AdBlue®
Nádrž pro roztok AdBlue s větším objemem

Dále čtyřletá záruka bez omezení km a servis na 125tkm/6let(co nastane dříve).

A tady vizualizace: - bohužel to sem asi nejde vložit




Autor tématu
tomasb
hvězdička
Příspěvky: 8
Registrován: Pá 07.06.2019, 22:05
Auto: E400d 4motion kombi 2019
Stav: Offline

Re: E400d 4matic kombi

Příspěvek od tomasb » Stř 12.06.2019, 22:50

Je tady vůbec někdo na sdílení zkušeností s novým Ečkem?




W463
hvězda
Příspěvky: 1046
Registrován: Pá 05.06.2009, 17:53
Auto: to obcas tak pribejva, ze uz se to sem nevejde
Místo/Bydliště: Doma
Stav: Offline

Re: E400d 4matic kombi

Příspěvek od W463 » Čt 13.06.2019, 8:25

a co bys chtel za zkusenosti ? :-$
treba kolik to zere ? *jokingly*




Joe
hvězdička
Příspěvky: 433
Registrován: Stř 06.08.2008, 9:47
Auto: W11, W107, W112, W129, W210, W211, W221
Místo/Bydliště: České Budějovice a okolí
Věk: 55
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: E400d 4matic kombi

Příspěvek od Joe » Čt 13.06.2019, 11:54

Třída E s touto motorizací ti bude určitě vyhovovat, pokud jsi dosud jezdil F Mondeo. Budeš mile překvapen. Mám osobní, sice krátkou ( 3500 km během 19 dní ) zkušenost s W213 v provedení 220d 4matic AMG, v té době najeto 12 t. km. Měl jsem půjčeno od dealera MB jako náhradní vozidlo během opravy mého auta.
V prvním kole jsem byl nadšen z moderní výbavy ( čtení dopravních značek, head up displej, inteligentní světla, nastavení jízdních vlastností, nastavení vzhledu přístrojů, ambientní osvětlení,...). Nevyhovoval mi vpodstatě pouze stop start systém, ten jde sice vypnout, ale musíš jej vypínat po každém nastartování. Také zvuk čtyřválcového motoru nebyl bůhvíco. To ale v tvém případě asi nebude problém, třílitrový šestiválec s 340 koníky bude i zábavnější.
V případě 220d se mi auto začalo zamlouvat až někde na maďarském venkově, kdy jsem se už nudil a přepnul jsem do režimu sport 2. i v plně obsazeném autě začala být zábava. Motor byl sice neustále přetočený, ale i dvěstěkoňský čtyřválec s autem pěkně dokázal pohnout.
Co mi však celou dobu scházelo bylo pohodlí. Normálně jezdím třídu S a v té W213 jsem měl pocit, že jsou tam sice narvané nové technologie, ale podvozek prostě odpovídá "pouze" vyšší střední třídě. Pokud jsi se pro tuto třídu, motorizaci a výbavu rozhodl, zřejmě jezdíš dost km a zřejmě i ostřejším stylem jízdy. Jedinou chybu, kterou nyní můžeš udělat je půjčit si třídu S, ale ta je spíš o pohodlí, klidné jízdě a strejcovském způsobu jízdy.
Přeji ti, ať jsi se svou volbou spokojen.
Joe




Autor tématu
tomasb
hvězdička
Příspěvky: 8
Registrován: Pá 07.06.2019, 22:05
Auto: E400d 4motion kombi 2019
Stav: Offline

Re: E400d 4matic kombi

Příspěvek od tomasb » Čt 13.06.2019, 18:45

Já se rozhodnul po zápůjčce E350d, i ta jela jak z praku, a to měla jen 190kW. Ale i těch 5,8s co ta 350d dá, tak je hezký. No a 400d nebude horší.
Jezdím už spíše strejcovsky, ale občas zatopím pod kotlem. Prostě nekoupil jsem si to na dělání pí*ovin, ale na příjemnou jízdu a když je třeba, tak přišlápnout plyn a papapa. Prostě si tak jen plout třeba 100-120km/h v pohodlí a kochat se.
Kdybych si půjčil Sko, tak tam jsem asi spíš za 3-4M. A ono asi ani Sko není v kombajnu. Potřebuji kufr. Co máš za Sko?




Autor tématu
tomasb
hvězdička
Příspěvky: 8
Registrován: Pá 07.06.2019, 22:05
Auto: E400d 4motion kombi 2019
Stav: Offline

Re: E400d 4matic kombi

Příspěvek od tomasb » So 15.06.2019, 11:09

Já tohle určitě dělat nebudu, ale časem se to tady třeba někomu bude hodit, jak uvolnit zadní brzdové destičky pro výměnu https://www.youtube.com/watch?v=n0fWGWDqaCw




Joe
hvězdička
Příspěvky: 433
Registrován: Stř 06.08.2008, 9:47
Auto: W11, W107, W112, W129, W210, W211, W221
Místo/Bydliště: České Budějovice a okolí
Věk: 55
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: E400d 4matic kombi

Příspěvek od Joe » Po 17.06.2019, 12:47

Já jsem taky kombíkovej. Pořád něco tahám, alu kola, díly na předválečné veterány, dva pesany,... Od roku 1995 jenom kombíky, Ford Sierra 2,0 litru, Renault 21 Nevada, několik Passatů, 3x A6 2,5 Avant, vždy na 3 roky a další. Až Éčko W211 320 CDi jsem měl 5,5 roku, manželka (270 CDi) má již devátý rok a já dokončuji osmý rok v eSku W221 320 CDI. Co se přepravy věcí týká, něco se vleze i do eSka, již jsem vezl dva blatníky na W107 + haldu dílů. Běžně vozím 500 lahví vína, to jsem pak nejrychlejší dodávka v Rakousku. Pokud potřebuji převézt něco většího, vezmu si dodávku.
Přechod z Éčka do eSka byl velmi zajímavý, to auto hodně maskuje skutečnou rychlost. V začátku jsem musel dost koukat na tachometr. Máš pocit, že jedeš osmdesátkou a ve skutečnosti je tam cca o 30 kiláků víc. Máš pocit naprostého odtržení od okolního světa. Pohodlí, úroveň hluku v kabině,... eSko je úplně jinde než auta vyšší střední třídy. Ale jak již jsem říkal, s 320 CDi na strejcovskou jízdu, na závodění si musíš vzít jiné auto. Další auto bude opět eSko W222 , tentokrát benzín S500 a 4Matic.




Autor tématu
tomasb
hvězdička
Příspěvky: 8
Registrován: Pá 07.06.2019, 22:05
Auto: E400d 4motion kombi 2019
Stav: Offline

Re: E400d 4matic kombi

Příspěvek od tomasb » Po 17.06.2019, 19:01

Ono i to Ečko, jedeš po okresce, trochu přidáš, ono se to nezdá, ale pak koukneš na tacho a ono na něm svítí třeba skoro 200, ale vůbec bys to netipoval. Sedí to jak přikované.
Já se dneska od dealera dozvěděl dost blbou zprávu. Prej nějaké zdržení ve výrobě a vidí v systému, že má opustit fakriku 27.6. A to je dost v prdeli, protože 30.6. máme odjíždět na dovču, kterou jsem naplánoval samozřejmě novým autem. Tak nevím, co s tím. S termínem dovolené už hejbat nemůžu a jestli tam pojedu něčím jiným, tak to bude naprosto zkažená dovolená, protože se mi nebude chtít trčet někde úplně na jihu Itálie, když tady na mě bude čekat nové Ečko. Takže budu chtít být co nejdříve zpátky a na nic jiného myslet nebudu. Takže vlastně něco jako dovolená za trest.



Odpovědět