Výstup z klubu čekatelů (W221 S500 4matic)


picaso
hvězdička
Příspěvky: 16
Registrován: pát 08.12.2017, 19:05

Re: Výstup z klubu čekatelů (W221 S500 4matic)

Příspěvek od picaso »

Ahoj lidi, jaké jsou tedy dětské nemoci u W221 přesněji S500L 4 Matic r.v. 9-10-11. Nebo všeobecně kdo se s čím potýkal u nájezdu okolo 180-220t.km Nebo nač si dát bacha u koupě. Předpoklad je, že je koupen nový v CZ a historii dohledám.
Díky za inform.. :stern:

W463
hvězda
Příspěvky: 1403
Registrován: pát 05.06.2009, 17:53
Auto: to obcas tak pribejva, ze uz se to sem nevejde
Bydliště: Doma

Re: Výstup z klubu čekatelů (W221 S500 4matic)

Příspěvek od W463 »

by se uz mohl zalozit i klub cekatelu na W222 ]:->

Autor tématu
Lord Iffy
hvězdička
Příspěvky: 466
Registrován: stř 13.05.2009, 22:46
Věk: 102

Re: Výstup z klubu čekatelů (W221 S500 4matic)

Příspěvek od Lord Iffy »

picaso píše:Ahoj lidi, jaké jsou tedy dětské nemoci u W221 přesněji S500L 4 Matic r.v. 9-10-11. Nebo všeobecně kdo se s čím potýkal u nájezdu okolo 180-220t.km Nebo nač si dát bacha u koupě. Předpoklad je, že je koupen nový v CZ a historii dohledám.
Díky za inform.. :stern:
U W221 s motorem 4.7 biturbo je problém hlavně s motorem:) Nikde jsem na něj neslyšel nic dobrého co se spolehlivosti týče. Jinak okolo těch 200tis. km se často zmiňuje měnič. Mám najeto lehce pod 200 a zatím nic, ale očekávám cokoli.

A tedy klub čekatelů na W222 kvituji (sedany už jsou cenově docela příznivě, u kupé je to trochu horší:)

picaso
hvězdička
Příspěvky: 16
Registrován: pát 08.12.2017, 19:05

Re: Výstup z klubu čekatelů (W221 S500 4matic)

Příspěvek od picaso »

Jedná se o S550L 4 matic r.v.10 u nájezdu 205t.km z čehož jsem trochu nervozní jak to tady čtu.
airmatic, motory (výměna utakového nájezdu) apod. hrůza trochu..Teprve v týdnu budu zjištovat serv. historii snad to zjistím bylo koupeno nové v CZ a měli dva majitelé. :stern:

picaso
hvězdička
Příspěvky: 16
Registrován: pát 08.12.2017, 19:05

Re: Výstup z klubu čekatelů (W221 S500 4matic)

Příspěvek od picaso »

Proč je 4.7 biturbo problémový - motor jako takový nebo ty turba jdou do háje ,vím o jednom r.2012
4matic a nájezdu 280t.km. chtěl bych znát názor ,jak to je s tímto motorem ostatní je podobné jako kastle výbava atd .. Většinou se preferuje 5500ccm(387ps) před 4700ccm (435ps) tož jak to je tedy :stern:

Merc124
Administrátor
Příspěvky: 6226
Registrován: pon 28.07.2008, 14:42
Auto: W210 + 3 x W201 + B 200 CDI + Stardiag C3 + C5
Bydliště: Mělník
Věk: 61

Re: Výstup z klubu čekatelů (W221 S500 4matic)

Příspěvek od Merc124 »

picaso píše:Proč je 4.7 biturbo problémový - motor jako takový nebo ty turba jdou do háje ,vím o jednom r.2012
4matic a nájezdu 280t.km. chtěl bych znát názor ,jak to je s tímto motorem ostatní je podobné jako kastle výbava atd .. Většinou se preferuje 5500ccm(387ps) před 4700ccm (435ps) tož jak to je tedy :stern:
Máš hodně peněz ? tak si kup olítaný biturbo *jokingly* co chceš slyšet, že mi přijel zákazník s tímhle motorem a v 76 tis.km měl vytahaný rozvod =-o předběžná cena opravy u MB 150 talířů a to je jen první nástřel *jokingly*
Tyhle auta maj prostě po cca 150-200 tis.km úplně v prdeli podvozky, pokud teda mezi tím někdo do toho těch pár set tisíc nedal. kamrád si koupil S500 4matic v longu po FL s cca 300 tis.km na hrbu, ale během posledního roku než to koupil tak do toho původní majitel nasypal 1 mega za opravy 8)

picaso
hvězdička
Příspěvky: 16
Registrován: pát 08.12.2017, 19:05

Re: Výstup z klubu čekatelů (W221 S500 4matic)

Příspěvek od picaso »

Tak z toho jsem docelý smutný, takové auta a v ,,záběhu" se to sype. za co chce ty 4 mega ta fabrika. A co ta W222, ty motory mají stejné s trochou více PS tuším, kupujou to nové a co pak stejná píseň jako M278 u W221 r.10-13? Tak zbude M273 (5.5) jako jediná volba.
Jinak díky za info, které už jsem sice slyšel ale nechtěl tomu věřit. :stern:
Většinou záleží jak se majitel o to auto stará a je pak jedno zda je to 4.7ccm nebo 5.5. Dělaný servis pravidelný ,něco se může vždy vysrat u čehokoliv a je jedno zda je to Medvěd nebo Superb *thumbs up*

lukiki
hvězdička
Příspěvky: 1
Registrován: sob 25.07.2020, 0:02
Auto: W221 s500

Re: Výstup z klubu čekatelů (W221 S500 4matic)

Příspěvek od lukiki »

Ahojte, ani ja nejdem zakladat novu temu. Nebol som ani cakatel, ale pritrafila sa moznost odkupit z prace asi za dobru cenu (moj nazor) po riaditelovi S500L, r.v.2008., najazdene 203 000 km. Bol som sa na tom povozit a nakoniec som do toho siel, tak ho mam necely tyzden a zatial max. spokojnost. Povod vozidla viem, servisovane zatial len v MB (neviem, ci aj budem pokracovat kvoli servisnej historii).
Dojem z auta je super, priemerku mi ukazuje 12.6l/100 km. Jedine, co neviem je spravovat fon s cez BT, auto ho vidi, aj mam zadat pin, prebehne sparovanie, ale tam to konci, pise, ze telefon je OFF.
Jedine, ci mi trosku vadi su parkovacie senzory, ze zacnu pipat fakt az ked skoro narazim do niecoho (cca 30 cm zacnu pipat), doteraz som bol zvyknuty, ze pipalo minimalne 1.5 m a postupne sa pipanie zrychlovalo.
Ma to aj panoramu, ale netusim, ci sa na tom ma dat otvorit stresne okno, alebo nie, da sa len odsunut roletka :)
A uz len sa modlit, aby sa nezacali na nom kazit hlavne tie drahe veci.
S autom sa stale len zoznamujem, manual mam len v nemcine, tak moc tomu nerozumiem, tak aj otazka na odbornikov: Ked vypnem motor, vystupim a zamknem dvere, auto zacne fucat a klesne na brucho, ma to tak robit?
A este som zistil dalsiu vec, bezklucove odomykanie a zamykanie funguje len na pravej strane vozidla, na lavej nie :)

chovanec
hvězdička
Příspěvky: 375
Registrován: úte 20.11.2012, 21:10
Auto: GLK 220cdi 4matic 2010
Bydliště: Dunajská Lužná
Věk: 58

Re: Výstup z klubu čekatelů (W221 S500 4matic)

Příspěvek od chovanec »

Niesom odborník na 221 jednu som síce mal ale krátko mne na brucho nikdy neklesla takže si myslím že je niečo zle.Pán riaditel už asi nechcel sypať do toho love,preto tak výhodná cena :-$
Odpovědět