Technická část


Zdeno
hvězda
Příspěvky: 1478
Registrován: ned 07.03.2010, 21:57
Auto: W201 + W202 + W124 + e46
Bydliště: V Pelhrimove u krematoria
Věk: 36
Kontaktovat uživatele:

Re: Technická část

Příspěvek od Zdeno »

No to ja spis jen tak ze zvedavosti kdyz sem na to uz parkrat narazil. Az me to nasere tak z toho co tam mam udelam svarosvor a bude...

Premku, co mate na tom iSu ?

Přemek Doležal
král hvězd
Příspěvky: 21678
Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
Auto: W 124, a jiná, a jiná...
Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
Věk: 71
Kontaktovat uživatele:

Re: Technická část

Příspěvek od Přemek Doležal »

My máme v BMW vizkozní špéru z 325 ix, s převodem 3,91.
Dělala se taky 3,64, ale jen do prvních kusů.
Furt řikám : nechat vyrobit špéru, a hotovo. Bude pasovat do obalu, poloosy, .....
Jen bych nechtěl bejt u vymazování, ty segerovky, to musel vymysle kkt s velkym Kokotem. Bez přípravku pro zmáčknutí jsi mrtvej Homolka.
Snad bych radši vzal difez z něčeho jinýho, na nápravnici vytvořil držáky, kardan, unašeče. Menší omrd, než :stern: .
Zrovna ten BMW, je se špérou, 4 šrouby zvrchu, a hotovo.

Zdeno
hvězda
Příspěvky: 1478
Registrován: ned 07.03.2010, 21:57
Auto: W201 + W202 + W124 + e46
Bydliště: V Pelhrimove u krematoria
Věk: 36
Kontaktovat uživatele:

Re: Technická část

Příspěvek od Zdeno »

Tvl na e30 sem menil diff uz tolikrat ze to nechci ani videt ! Tak popicene srouby... To zlate dif u stodevade, pohoda ;-)

Uz sem ocihnul a asi tam naroubuju od jine znacky, videl sem upravenou napravnici a v ni diff z e28

Přemek Doležal
král hvězd
Příspěvky: 21678
Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
Auto: W 124, a jiná, a jiná...
Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
Věk: 71
Kontaktovat uživatele:

Re: Technická část

Příspěvek od Přemek Doležal »

Dyk řikám : BMW, tam jsou špéééry hojně.

Jeremi
hvězdička
Příspěvky: 418
Registrován: sob 21.11.2009, 15:19
Auto: w124 E250 DT, ex C124 230CE
Bydliště: Praha
Věk: 32
Kontaktovat uživatele:

Re: Technická část

Příspěvek od Jeremi »

Co z nějakýho japonce ?

Přemek Doležal
král hvězd
Příspěvky: 21678
Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
Auto: W 124, a jiná, a jiná...
Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
Věk: 71
Kontaktovat uživatele:

Re: Technická část

Příspěvek od Přemek Doležal »

Taky, ......ale na BMW je fšeho fšude několik habadějů. :D

Zdeno
hvězda
Příspěvky: 1478
Registrován: ned 07.03.2010, 21:57
Auto: W201 + W202 + W124 + e46
Bydliště: V Pelhrimove u krematoria
Věk: 36
Kontaktovat uživatele:

Re: Technická část

Příspěvek od Zdeno »

To mas sice pravdu ale tak rovnou na repas 007

Přemek Doležal
král hvězd
Příspěvky: 21678
Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
Auto: W 124, a jiná, a jiná...
Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
Věk: 71
Kontaktovat uživatele:

Re: Technická část

Příspěvek od Přemek Doležal »

A repas špéry je nějakej problém ???
Musí bejt dobrej stálej převod, takže bych to řešíl BMW 3,91 = velkej = nesmrtelnej.
Nebo pokud máš 3,9 :stern: velkej, tak do něj nechám vyrobit závodní oboustranou špéru, a hotovo. *thumbs up*

ragulin
hvězdička
Příspěvky: 94
Registrován: sob 20.08.2011, 21:13
Auto: 190e (karburátor weber), 190 2.5d, 190e 2.3
Bydliště: Plzeň jih
Kontaktovat uživatele:

Re: Technická část

Příspěvek od ragulin »

tatí nainstaloval šperu z m3 to tuhý nápravi do moskviche :) koukali jsme na mercedesáckej dif a shodli jsme se že by tam šel též nainstalovat :)

Přemek Doležal
král hvězd
Příspěvky: 21678
Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
Auto: W 124, a jiná, a jiná...
Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
Věk: 71
Kontaktovat uživatele:

Re: Technická část

Příspěvek od Přemek Doležal »

Já měl špéru M3 ve Škoda Rapid Cabrio.
Teď ta skříň pojede kopce.

ragulin
hvězdička
Příspěvky: 94
Registrován: sob 20.08.2011, 21:13
Auto: 190e (karburátor weber), 190 2.5d, 190e 2.3
Bydliště: Plzeň jih
Kontaktovat uživatele:

Re: Technická část

Příspěvek od ragulin »

Přemek Doležal píše:Já měl špéru M3 ve Škoda Rapid Cabrio.
Teď ta skříň pojede kopce.
ano právě proto jsem zareagoval ;) nevím jak to tam u té škodovky je popravde nikdy mi ty auta nebraly ale jedine co jsme u toho moskviče upravily že jsme vybraly drobet obal difu a padnul tam jako ulitej :)

Mik
hvězdička
Příspěvky: 41
Registrován: ned 07.06.2009, 1:53
Auto: w201 2.3 16V w123 300TD
Bydliště: Haná

Re: Technická část

Příspěvek od Mik »

Nazdar,

mám technický dotaz. Vážil někdo origo patnáctky kanáldekly? Popřípadě nemáte někdo k dispozici kolik váží a kolik váží 16ky kanály na kterých jezdilo EVO 1? Jde mi o to, že je chci dávat na mého coswortha a uvažuju o každém kile na víc.

Děkuji.

Autor tématu
Don Scorpion
hvězdička
Příspěvky: 71
Registrován: ned 07.09.2008, 23:59
Auto: 11x190E 2.3-16v, 2x 190E 2.5-16v,
Bydliště: Praha - Beroun
Věk: 45
Kontaktovat uživatele:

Re: Technická část

Příspěvek od Don Scorpion »

Mik píše:Nazdar,

mám technický dotaz. Vážil někdo origo patnáctky kanáldekly? Popřípadě nemáte někdo k dispozici kolik váží a kolik váží 16ky kanály na kterých jezdilo EVO 1? Jde mi o to, že je chci dávat na mého coswortha a uvažuju o každém kile na víc.

Děkuji.

Máš SZ.

S pozdravem Don

Zdeno
hvězda
Příspěvky: 1478
Registrován: ned 07.03.2010, 21:57
Auto: W201 + W202 + W124 + e46
Bydliště: V Pelhrimove u krematoria
Věk: 36
Kontaktovat uživatele:

Re: Technická část

Příspěvek od Zdeno »

Ja jezdim tyto - mercedes toliman 7 x 16" et 37 Vaha je 6,2 kg

http://img7.rajce.idnes.cz/d0703/8/8288 ... .jpg?ver=0

Mik
hvězdička
Příspěvky: 41
Registrován: ned 07.06.2009, 1:53
Auto: w201 2.3 16V w123 300TD
Bydliště: Haná

Re: Technická část

Příspěvek od Mik »

Tak se zadařilo a díky Zdenemu a jeho podaným informacím jsem taky jedny "tolimany" sehnal. Sice horší stav, ale cena velmi příznivá. Půjdou teď na repas a snad po základní údržbě budu na jaro testovat, jako moc se projeví jejich váha. Origo kanály zvážím po výměně kol. ;) O.
Odpovědět