w204 200cdi 2010
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 375
- Registrován: úte 20.11.2012, 21:10
- Auto: GLK 220cdi 4matic 2010
- Bydliště: Dunajská Lužná
- Věk: 58
Re: w204 200cdi 2010
Oleja je dosť.
-
- hvězda
- Příspěvky: 1658
- Registrován: pát 11.05.2012, 20:38
- Auto: W124 300E-24, S204 180 Kompressor
- Bydliště: Trenčín
- Věk: 40
Re: w204 200cdi 2010
Nie som prevodovkár, takže sa k tomu neviem kompetentne vyjadriť. Ale akosi nevidím dôvod, aby po výmene wandlera prevodovka začala takto blbnúť. Na 722.6 sme wandler menili 2x a žiadny problém nebol. Toto vidím skôr na nejaký problém v mechatronike/ovládaní solenoidov. Je ich tam 6ks.
3ks sú prepínanie kvaltov (1-2/4-5, 2-3 a 3-4) a pracujú v režime ON/OFF, jeden je ovládanie spojky wandlera (riadenie PWM), jeden ovláda modulačný tlak (PWM) a jeden je taká mercedesovská špeciálka - riadi tlak na všetky spojky pri preradení, aby došlo k plynulému uvoľneniu jednej a následne plynulému zopnutiu druhej. Tiež je riadený PWM. Ak by som sa s tou prevodovkou šiel hrať, asi by som tie prvé skontroloval a preskúšal.
Ale najlepšie by asi bolo už dať tú prevodovku niekomu, kto sa prevodovkami zaoberá vážne. Nie je to úplná sranda a hlavne dokonale odskúšať solenoidy riadené PWM, čiže proporcionálne je v domácich podmienkach veľmi obtiažne aj pre skúseného elektronika. Laik to vie maximálne pripojiť na 12V a zistiť, či cvakne alebo nie...prípadne tesnosť a priepustnosť pomocou stlačeného vzduchu a či nie je opotrebený tesniaci o-krúžok. Takisto nemôžem povedať, že závada nie je niekde inde , napr. v samotnej riadiacej jednotke, na "conductor plate" atď.
3ks sú prepínanie kvaltov (1-2/4-5, 2-3 a 3-4) a pracujú v režime ON/OFF, jeden je ovládanie spojky wandlera (riadenie PWM), jeden ovláda modulačný tlak (PWM) a jeden je taká mercedesovská špeciálka - riadi tlak na všetky spojky pri preradení, aby došlo k plynulému uvoľneniu jednej a následne plynulému zopnutiu druhej. Tiež je riadený PWM. Ak by som sa s tou prevodovkou šiel hrať, asi by som tie prvé skontroloval a preskúšal.
Ale najlepšie by asi bolo už dať tú prevodovku niekomu, kto sa prevodovkami zaoberá vážne. Nie je to úplná sranda a hlavne dokonale odskúšať solenoidy riadené PWM, čiže proporcionálne je v domácich podmienkach veľmi obtiažne aj pre skúseného elektronika. Laik to vie maximálne pripojiť na 12V a zistiť, či cvakne alebo nie...prípadne tesnosť a priepustnosť pomocou stlačeného vzduchu a či nie je opotrebený tesniaci o-krúžok. Takisto nemôžem povedať, že závada nie je niekde inde , napr. v samotnej riadiacej jednotke, na "conductor plate" atď.
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 375
- Registrován: úte 20.11.2012, 21:10
- Auto: GLK 220cdi 4matic 2010
- Bydliště: Dunajská Lužná
- Věk: 58
Re: w204 200cdi 2010
No pred výmenou meniča to radilo normálne,však uvidíme určite potom napíšem možno to niekomu pomôže.V lete min.rok som tiež menil jeden menič a po nahodení to išlo takmer normálne len trošku skôr podraďovalo ako by sa mi páčilo.Nechal som to tak a auto už je preč nový majiteľ sa na nič nesťažoval.
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 375
- Registrován: úte 20.11.2012, 21:10
- Auto: GLK 220cdi 4matic 2010
- Bydliště: Dunajská Lužná
- Věk: 58
Re: w204 200cdi 2010
Ešte dodatok olej bol úplne čistý ani jediná pilina či nečistota ani na magnete.
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 375
- Registrován: úte 20.11.2012, 21:10
- Auto: GLK 220cdi 4matic 2010
- Bydliště: Dunajská Lužná
- Věk: 58
Re: w204 200cdi 2010
Diagnostika bez závad.
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 375
- Registrován: úte 20.11.2012, 21:10
- Auto: GLK 220cdi 4matic 2010
- Bydliště: Dunajská Lužná
- Věk: 58
Re: w204 200cdi 2010
Celý problém zlý repas od ZF :-! V MB vedia hovno doporučili mi aj repas prevodovky.Tak som išiel za prevodovkárom čo robil30rokov v MB aj už na dôchodku.Odviezol sa a povedal skus ešte nabehať nejaké km a keď sa to nezlepší znova vymeň wandler asi bude zle spravený repas a mal pravdu vyprdol som sa na celé ZF.Otvoril som Bazoš tam bol inzerát na repasy hydromeničov dohodol som sa s pánom z čiech stretli sme sa na Makove doniesol mi menič za 340eur. A od piatku sa vozím ako by bolo auto nové krásne hladko všetko funguje *jokingly* Takže hoci som chcel dať autu značkový repas zbytočne som prerobil 2x montáž +olej a filter.Jednak bolo to ZF drahé a ešte aj na hovno :( Som zvedavý či uznajú reklamáciu a vrátia prachy za ten zmetek.
-
- hvězda
- Příspěvky: 1658
- Registrován: pát 11.05.2012, 20:38
- Auto: W124 300E-24, S204 180 Kompressor
- Bydliště: Trenčín
- Věk: 40
Re: w204 200cdi 2010
Je to dosť smutné, že výrobca prevodoviek nevie zrepasovať hydromenič. Každopádne dobre vedieť.