Termostat

Odpovědět

Autor tématu
chovanec
hvězdička
Příspěvky: 375
Registrován: úte 20.11.2012, 21:10
Auto: GLK 220cdi 4matic 2010
Bydliště: Dunajská Lužná
Věk: 58

Termostat

Příspěvek od chovanec »

Zdravím hladal som termostat z druhovýroby a nič som nenašiel, takže asi origo,poprosím či by niekto nepozrel aka je cena.Tu je vin.WDC2049841F333153.Dík.

Merc124
Administrátor
Příspěvky: 6226
Registrován: pon 28.07.2008, 14:42
Auto: W210 + 3 x W201 + B 200 CDI + Stardiag C3 + C5
Bydliště: Mělník
Věk: 61

Re: Termostat

Příspěvek od Merc124 »

oblíbený a milovaný motor 651 :) číslo je A6512000615 a cenovka orig. je 2031,- kč v druhošce jsem ho našel u APM za cenu 2864,- kč =-o takže kup origo a máš klid ;)

Autor tématu
chovanec
hvězdička
Příspěvky: 375
Registrován: úte 20.11.2012, 21:10
Auto: GLK 220cdi 4matic 2010
Bydliště: Dunajská Lužná
Věk: 58

Re: Termostat

Příspěvek od chovanec »

Dík admine :) Auto ma 296tis.km a stále ide po mot.stranke dobre aj dpf je ok.V 211 mam 646 a je to skoro to iste akurat že 646 je hlučnejšia z vonu ma 354tis.km a černé výfuky hoci by podla vin mala mat dpf :(

Autor tématu
chovanec
hvězdička
Příspěvky: 375
Registrován: úte 20.11.2012, 21:10
Auto: GLK 220cdi 4matic 2010
Bydliště: Dunajská Lužná
Věk: 58

Re: Termostat

Příspěvek od chovanec »

220cdi mot.646 objednal som termostat s otv.teplotou 92st. a prišiel s 87st. je to problém tých 5st.menej? Už som ho tam šupol lebo starý bol uplne ko a malo to stále okolo 60st.Teraz pekne drží tých cca 85 - 87 stačí to?

Autor tématu
chovanec
hvězdička
Příspěvky: 375
Registrován: úte 20.11.2012, 21:10
Auto: GLK 220cdi 4matic 2010
Bydliště: Dunajská Lužná
Věk: 58

Re: Termostat

Příspěvek od chovanec »

No keďže nikto nič tak otázka zaoberať sa nejakými piatimi stupňami je s največšou pravdepodobnostou bezpredmetná.

Přemek Doležal
král hvězd
Příspěvky: 21678
Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
Auto: W 124, a jiná, a jiná...
Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
Věk: 71
Kontaktovat uživatele:

Re: Termostat

Příspěvek od Přemek Doležal »

92° je samozřejmě lepší, pro motor i pro výkon topení, ale pokud jsi ho namontoval, tak už ho nevrátíš. :'(
92°= OK

Michi
hvězdička
Příspěvky: 415
Registrován: úte 07.12.2010, 9:48
Auto: MB E 200 NGT, 115kW, 7G-tronic, 2015
Bydliště: Praha

Re: Termostat

Příspěvek od Michi »

Když jsem měnil termostat, tak jsem si raději vybral 92st. A taky na teploměru je pořád ručička lehce přes 90st. jak přibitá.
Jak píše Přemek, i lépe topí a tím méně musí točit větrák. Já totiž nemám rád, když moc hučí, ať už topím, nebo chladím :)

Přemek Doležal
král hvězd
Příspěvky: 21678
Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
Auto: W 124, a jiná, a jiná...
Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
Věk: 71
Kontaktovat uživatele:

Re: Termostat

Příspěvek od Přemek Doležal »

A tahle vyhřívaná sranda na V6 Cdi stojí 5t. :-!
https://premekdulik.rajce.idnes.cz/Termostat/

Waterfall
hvězda
Příspěvky: 1663
Registrován: pát 11.05.2012, 20:38
Auto: W124 300E-24, S204 180 Kompressor
Bydliště: Trenčín
Věk: 40

Re: Termostat

Příspěvek od Waterfall »

Řekl bych, že 211 topí furt stejně, ať je termostat 92 nebo 87°C. Už jen proto, že ona topí okamžitě na elektriku. :D
Co se týče OM646 s DPF a černých koncovek výfuku: Je to poměrně běžná věc u auta se starým původním DPF, že občas i zakouří a koncovky jsou černý. Prostě je to DPF už uvnitř po okrajích netěsný. Po sundání vypadá filtr dobře a v pořádku, ale prostě netěsní...a část sazí uniká. Ale jelikož jsou 211 jen Euro4, přes emise to obvykle projde i tak.
Odpovědět