Přední brzdy
-
- hvězda
- Příspěvky: 1478
- Registrován: ned 07.03.2010, 21:57
- Auto: W201 + W202 + W124 + e46
- Bydliště: V Pelhrimove u krematoria
- Věk: 36
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přední brzdy
Asi nevis jak zraje litina, jak je nejlepsi blok ten kterej lezel na desti a delnasove na nej zs halu chodily chcat jsko na surovy odlitek pred obrabenim atd ...
Ano - litina zraje 8)
Ano - litina zraje 8)
-
- kometa
- Příspěvky: 2208
- Registrován: čtv 26.12.2013, 13:32
- Auto: Žigul
- Bydliště: Hradec Králové 737 547 237
Re: Přední brzdy
Tak jo :) ja tomu nerozumím
-
- kometa
- Příspěvky: 2208
- Registrován: čtv 26.12.2013, 13:32
- Auto: Žigul
- Bydliště: Hradec Králové 737 547 237
-
- hvězda
- Příspěvky: 1478
- Registrován: ned 07.03.2010, 21:57
- Auto: W201 + W202 + W124 + e46
- Bydliště: V Pelhrimove u krematoria
- Věk: 36
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přední brzdy
Co se tyka kotoucu : taky sem neco podobneho resil. Po koupi auta chveni pro mirnem brzdeni, nejznatelnejsi pro 110km/h
Vzal sem kotouce plus desky co sem mel z druheho auta - najeto 500km, takze nic ... Po najeti nejakych km opet to same
Nekolikera kontrola hazivisti, vycisteni dosedacich ploch, voditek brzdicu atd - stale stejne
Namontoval sem komplet Zimmermann Sport peclive zajel a nabrzdil. Sbsolutne bez problemu - na prvni desky 75 tis km
Pred 9tis km jsem nasadil druhe desky, kotouce v polovine pouzitelne tloustky a vse bez problemu
Vzal sem kotouce plus desky co sem mel z druheho auta - najeto 500km, takze nic ... Po najeti nejakych km opet to same
Nekolikera kontrola hazivisti, vycisteni dosedacich ploch, voditek brzdicu atd - stale stejne
Namontoval sem komplet Zimmermann Sport peclive zajel a nabrzdil. Sbsolutne bez problemu - na prvni desky 75 tis km
Pred 9tis km jsem nasadil druhe desky, kotouce v polovine pouzitelne tloustky a vse bez problemu
-
- kometa
- Příspěvky: 2208
- Registrován: čtv 26.12.2013, 13:32
- Auto: Žigul
- Bydliště: Hradec Králové 737 547 237
-
- hvězda
- Příspěvky: 1478
- Registrován: ned 07.03.2010, 21:57
- Auto: W201 + W202 + W124 + e46
- Bydliště: V Pelhrimove u krematoria
- Věk: 36
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přední brzdy
Co tim chtel basnik rict ?
Fotka hromady kotoucu te dela specialistou na litinu ?
Fotka hromady kotoucu te dela specialistou na litinu ?
-
- kometa
- Příspěvky: 2208
- Registrován: čtv 26.12.2013, 13:32
- Auto: Žigul
- Bydliště: Hradec Králové 737 547 237
Re: Přední brzdy
Nee ty kotouče cekaj az dozrajou :)
Ve výrobě brzdových kotoucu se pohybuju 7let takze se vzdycky rad necham poučit od toho kdo je koupi a namontuje :)
Výrobou je myšleno odlití , obrobeni, povrch, balení. Cca 30tisic ks kotoucu/den
Ve výrobě brzdových kotoucu se pohybuju 7let takze se vzdycky rad necham poučit od toho kdo je koupi a namontuje :)
Výrobou je myšleno odlití , obrobeni, povrch, balení. Cca 30tisic ks kotoucu/den
-
- hvězda
- Příspěvky: 1751
- Registrován: úte 25.10.2016, 14:19
- Bydliště: Kolin
Re: Přední brzdy
Eurac, tam delate kotouce prakticky pro vetsinu prednich vyrobcu
-
- hvězda
- Příspěvky: 1478
- Registrován: ned 07.03.2010, 21:57
- Auto: W201 + W202 + W124 + e46
- Bydliště: V Pelhrimove u krematoria
- Věk: 36
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přední brzdy
A ty delas na technilogii ? Rad se necham poucit
-
- kometa
- Příspěvky: 2208
- Registrován: čtv 26.12.2013, 13:32
- Auto: Žigul
- Bydliště: Hradec Králové 737 547 237
Re: Přední brzdy
O metalurgii jsem četl článek kdyz jsem byl na hajzu 009 delam vratnýho
-
- hvězdička
- Příspěvky: 35
- Registrován: úte 04.11.2014, 15:14
- Auto: S203
- Bydliště: Moldava
Re: Přední brzdy
Odjebalo mi bojler. Top koment popelnice
-
- hvězdička
- Příspěvky: 100
- Registrován: ned 11.01.2009, 17:58
- Auto: S203 200 CDI 2006
Re: Přední brzdy
Podarilo sa tento problem vyriesit ?
Tiez s tym trocha bojujem, vymenil som predne kotuce ( tiez BOSCH) - a zo zaciatku v poriadku. Postupne ale pribudali vibracie - hlavne pri spomalovani z vyssich rychlosti (pri jemnom brzdeni to nejak necitit)
Kontroloval som indikatorom hadzavost samotnych kotucov - a aj na nabojoch - to je v poriadku.
Zadne brzdy sa tiez robili komplet aj s generalkou strmenov.
Napada ma len ci sa teplom nejak nezvlni niektory ten predny kotuc.
Tiez s tym trocha bojujem, vymenil som predne kotuce ( tiez BOSCH) - a zo zaciatku v poriadku. Postupne ale pribudali vibracie - hlavne pri spomalovani z vyssich rychlosti (pri jemnom brzdeni to nejak necitit)
Kontroloval som indikatorom hadzavost samotnych kotucov - a aj na nabojoch - to je v poriadku.
Zadne brzdy sa tiez robili komplet aj s generalkou strmenov.
Napada ma len ci sa teplom nejak nezvlni niektory ten predny kotuc.
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 415
- Registrován: úte 07.12.2010, 9:48
- Auto: MB E 200 NGT, 115kW, 7G-tronic, 2015
- Bydliště: Praha
Re: Přední brzdy
Nakonec to byla výměna celých třmenů, kotoučů i destiček ATE a problém zmizel. Ale tuším, že skutečný problém byl ve vůli čepů v plovoucím třmenu.
-
- hvězda
- Příspěvky: 1756
- Registrován: ned 03.08.2008, 16:29
- Auto: jo jo, mám
- Bydliště: Košťany
- Věk: 58
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přední brzdy
Já teda o metalurgii nevím skoro nic, o legendárním motoru M12 pro F1 jsem ale něco četl, a něco o zrání litiny se tam povídá:
Pravda je to jen částečně. Z ojetých BMW, jejichž blok bez potíží přestál více než 100 tisíc kilometrů, totiž pocházely bloky jen v prvních letech programu, ale v době, kdy se motor M12 vyšvihl k maximálním výkonům, už byly bloky pro formulový agregát vyráběny zvlášť (byť s původní konstrukcí M10). Navíc motory nejspíš nepocházely z modelu 1500, ale pravděpodobně z typů 2002 s dvoulitrovou verzí. Objem motoru byl pak v rámci všech úprav snížen. Je však pravdou, že BMW 1500 je v podstatě otcem neuvěřitelně silného srdce formulí.
Důvod, proč BMW v prvních letech využívalo použité bloky motorů, byl vcelku jednoduchý. U použitých motorů bylo totiž právě používáním a časem odstraněno vnitřní pnutí, které by při přeplňování vysokým tlakem mohlo způsobovat praskání bloků. BMW také bloky skladovalo na dvoře za dílnou, kde byly řadu měsíců ponechány napospas povětrnostním živlům. Odtud také pochází legendy o tom, že technici BMW na bloky močili. Je to možné, těžko to dnes někdo potvrdí, ovšem pokud tak činili, tak nikoli za nějakým účelem. Bloky jednoduše ležely v koutě, kam si čas od času někdo odskočil.
Zdroj: https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi ... tomoto_vok
Pravda je to jen částečně. Z ojetých BMW, jejichž blok bez potíží přestál více než 100 tisíc kilometrů, totiž pocházely bloky jen v prvních letech programu, ale v době, kdy se motor M12 vyšvihl k maximálním výkonům, už byly bloky pro formulový agregát vyráběny zvlášť (byť s původní konstrukcí M10). Navíc motory nejspíš nepocházely z modelu 1500, ale pravděpodobně z typů 2002 s dvoulitrovou verzí. Objem motoru byl pak v rámci všech úprav snížen. Je však pravdou, že BMW 1500 je v podstatě otcem neuvěřitelně silného srdce formulí.
Důvod, proč BMW v prvních letech využívalo použité bloky motorů, byl vcelku jednoduchý. U použitých motorů bylo totiž právě používáním a časem odstraněno vnitřní pnutí, které by při přeplňování vysokým tlakem mohlo způsobovat praskání bloků. BMW také bloky skladovalo na dvoře za dílnou, kde byly řadu měsíců ponechány napospas povětrnostním živlům. Odtud také pochází legendy o tom, že technici BMW na bloky močili. Je to možné, těžko to dnes někdo potvrdí, ovšem pokud tak činili, tak nikoli za nějakým účelem. Bloky jednoduše ležely v koutě, kam si čas od času někdo odskočil.
Zdroj: https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi ... tomoto_vok