klapky a sací potrubí

Odpovědět

Autor tématu
8040
vycházející hvězda
Příspěvky: 863
Registrován: pon 15.09.2008, 16:49
Auto: 126 500 SEL, 211 320 CDI,212 350 CDI
Věk: 76

klapky a sací potrubí

Příspěvek od 8040 »

Tak už došlo i na mně. 320 se 440tkm. Takhle to vypadalo po rozebrání. V rámci opravy přetěsněný výměník, nová vlaštovka s váhami. Snad bude nějakou dobu pokoj. Průvodní jev... Občasný nouzák, vyšší spotřeba, nižží výkon, vliv i na řazení, prostě si to žilo vlastní život.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Merc124
Administrátor
Příspěvky: 6238
Registrován: pon 28.07.2008, 14:42
Auto: W210 + 3 x W201 + B 200 CDI + Stardiag C3 + C5
Bydliště: Mělník
Věk: 61

Re: klapky a sací potrubí

Příspěvek od Merc124 »

mot. 642 bezproblémová práce o:-)

Autor tématu
8040
vycházející hvězda
Příspěvky: 863
Registrován: pon 15.09.2008, 16:49
Auto: 126 500 SEL, 211 320 CDI,212 350 CDI
Věk: 76

Re: klapky a sací potrubí

Příspěvek od 8040 »

Ještě se vracím k těm klapkám. Vím, že se na ně venku dělá opravná sada. Umí to tady někdo dát dohromady? Cena a kontakt sem, nebo do SZ. Nemám tu 320 jen jednu a vím, že mně to na těch dalších čeká. Takhle bych měl jednu předem v záloze. Dík.

Nalezeno! Číslo v rámečku je pro objednávku z e-bay.de.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

konyRF
vycházející hvězda
Příspěvky: 773
Registrován: čtv 08.01.2009, 16:30
Auto: W201 2,0D + W124 300TD + S211 320CDI R6
Bydliště: Bayern - Germany
Věk: 45

Re: klapky a sací potrubí

Příspěvek od konyRF »

Zeptám se zdejších znalců na podobnou věc. W211 270CDI najeto 360.000 km. Má ,preventivně ,smyslu sundat sání, vše pěkně pročistit, zkontrolovat klapky a vrátit zpět?. Autu po letech chybí ta troška dravosti co tam byla. Když jsme auto porizovali mělo 245.00 km. tak nástup motoru byl lepší i nižší spotřeba tam byla také. Auto nadstandardně servisovano. Vstřikovače téměř nové, auto běží na první otočení. Vše ostatní tip top.
Nové sání s klapkami z Čingischánu se dá pořídit za 2500,- Kč. Viděl ,či montoval to již někdo?
No a moje W211 320 CDI R6 s 256.000 km. Mam taky kouknout na sání a dekarbonovat ho? Na Deutsche M.B. fóru se téměř všichni shodují že pravidelným čištěním po cca. 150.000 km se nedá vůbec nic zkazit. Dále většina doporučuje namontovat přídavný odlučovač olejových par neboť ten origo má konstrukční slabinu a neodlucuje jak má. Pak se razantně snižuje zakarbonovani sání a předchází se vzniku netěsnosti u klapek. Kdy tudy vytéká právě zkondenzovany olej na tělo motoru, co se špatně odloučil že systému sání. Sami jistě vidíte na intercooleru prolínání oleje v hadicových spojích. Nejnižší místo systému.
KonyRF

Autor tématu
8040
vycházející hvězda
Příspěvky: 863
Registrován: pon 15.09.2008, 16:49
Auto: 126 500 SEL, 211 320 CDI,212 350 CDI
Věk: 76

Re: klapky a sací potrubí

Příspěvek od 8040 »

Nic tím nezkazíš. Spotřeba šla dolů, je to živější. Co víc dodat?
Odpovědět