VR6 12v byl motor o ničem :-! , R32 a R36 24v jsou motory skoro o ničem.
R32 a 36 má jedny sací ventily dlouhé přes 20 cm @= dovedeš si představit,
co to dělá a jak se to hřeje ?
Jeli jsme R32 v autokrosu v New Beetlu 4x4, žádnej zázrak,
....a to v tom byly vačky od Petra Krejbicha.
kde má vito mierku oleja na automat
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: kde má vito mierku oleja na automat
Takhle to má i Laguna 1 převodovky DP0 olejový filtr mezi motorem a převodovkou a doživotní náplň do 180 tis km. :-D No a ta výměna oleje je taky matroš.
-
- Administrátor
- Příspěvky: 6238
- Registrován: pon 28.07.2008, 14:42
- Auto: W210 + 3 x W201 + B 200 CDI + Stardiag C3 + C5
- Bydliště: Mělník
- Věk: 61
Re: kde má vito mierku oleja na automat
vono všechno od koncernu je vlastně o ničem 8) Krejbich nám dělal motory do pohárovýho žigula, jezdilo mu to tehdy nejlíp, kam se hrabal Petr Bold z metalexu :) dyť asi víš, co mu udělal jeho odlehčenej setrvák 8)Přemek Doležal píše:VR6 12v byl motor o ničem :-! , R32 a R36 24v jsou motory skoro o ničem.
R32 a 36 má jedny sací ventily dlouhé přes 20 cm @= dovedeš si představit,
co to dělá a jak se to hřeje ?
Jeli jsme R32 v autokrosu v New Beetlu 4x4, žádnej zázrak,
....a to v tom byly vačky od Petra Krejbicha.