Řízení - vynulování převodky

Odpovědět

Autor tématu
Přemek Doležal
král hvězd
Příspěvky: 21678
Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
Auto: W 124, a jiná, a jiná...
Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
Věk: 71
Kontaktovat uživatele:

Řízení - vynulování převodky

Příspěvek od Přemek Doležal »

Tohle platí snad pro všechny :stern: s klasickou skříňkou řízení.
Aby řízení jako celek mělo tu správnou polohu Rovně, a blinkry vypínaly tak jak mají, je třeba mít správně nasazenou páku řízení na převodce, vynulovanou převodku, odpojenou volantovou tyč, nejlépe zamknutej volant,
a pak se to vše sesadí dohromady.
Volant, pokud není rovně se nasadí správně, vyšroubuje se blokovací šroub z převodky, vrátí se do ní zátka,
a seřídí se geometrie tak, aby auto v této sestavě jelo naprosto rovně. @=
https://premekdulik.rajce.idnes.cz/MB_r ... _nulovani/
Snad se to bude v budoucnu někomu hodit. @}->--
Odpovědět