Fórum bylo aktualizováno, pro více informací mrkněte sem: viewtopic.php?f=10&t=70529

Grafika se bude postupně za provozu měnit - není potřeba psát stále dokola stížnosti že je to hnusný. Je to výchozí vzhled phpbb systému.

190E 3.0


fíkus
král hvězd
Příspěvky: 5499
Registrován: So 16.06.2012, 19:55
Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Stav: Offline

Re: 190E 3.0

Příspěvek od fíkus » So 02.02.2019, 13:27

Když auto zvednu a točí se mi obě kola tak jedno normálně chytnu a držím ho. U skutečnýho svoru bych si pěkně naběhnul... a nezkoušel jsem to na dvou autech ale třeba na 20. Včetně takových které měly lamely a plechy nové.




Medvěd201
hvězdička
Příspěvky: 147
Registrován: So 09.10.2010, 9:32
Auto: W201 2.0E → 2.5D, 2.0D + S210 320CDI + W169
Místo/Bydliště: Uherské Hradiště
Stav: Offline

Re: 190E 3.0

Příspěvek od Medvěd201 » So 02.02.2019, 14:26

Samostatne nezapojeny asd dif urcitou minimalni svornost ma, rukou to udrzis bez problemu, pri jizde nepostrehnutelne, možná na snehu/ledu trochu, nepredpokladam ze by to někdo chtel nezapojene používat jako svor na asfalt... Pokud bych ho nezapojoval asi bych ho tam nedaval.. Přínos 0 prd...




fokume
kometa
Příspěvky: 1817
Registrován: Út 25.10.2016, 14:19
Místo/Bydliště: Kolin
Stav: Offline

Re: 190E 3.0

Příspěvek od fokume » So 02.02.2019, 17:31

v minulosti jsem sem daval odkaz, kde to bylo popsany i nakresleny
ten svor mel byt u noveho cca 30% po letech urcite min

svor do tech 30% je mechanicky, olejem umi az 100% do 40km/h, ve vyssich rychlestech ma tech zminenych 30%
kdybych s tim nemel zkusenosti, tak tady nebudu placat
mam to tak v druhe 320ictce a znat to je, dostkrat jsem mel moznost to prubnout (treba na vode to jde znat) namisto teoretiku se zdechlejma naftakama




fíkus
král hvězd
Příspěvky: 5499
Registrován: So 16.06.2012, 19:55
Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Stav: Offline

Re: 190E 3.0

Příspěvek od fíkus » So 02.02.2019, 21:42

Nevím jestli 280 koní 560 SE je zdechlých ale s novým diffem jedno kolo na mokru, druhý na suchu a hrabalo jen to na mokru... mě by jen zajímalo co by tam dělalo tu svornost když tím jde točit rukou proti sobě téměř bez odporu. Spíš bývá na satelitech vůle a to funguje jako svor. Vyběhanej diferák.




Přemek Doležal
král hvězd
Příspěvky: 18891
Registrován: Pá 03.12.2010, 0:20
Auto: W 124, a jiná, a jiná...
Místo/Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
Věk: 66
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: 190E 3.0

Příspěvek od Přemek Doležal » So 02.02.2019, 21:53

Pokud je diferenciál aktivní, tak ho síla přicházející na čepy satelitů zažne roztahovat od sebe a tyto poloviny, nebo jen jedna, začne stlačovat lamely, které vyvolají svornost.
Dle tvaru vybroušení konců čepů satelitů se řídí, jak to má svornit : dopředu-dozadu 50:50, nebo dopředu hodně-dozadu málo = po ubrání plynu je auto ovladatzelný jako by svor nemělo,.....je to na dlouhý povídání.
Tohle přidržením kola na volnoběh nevyvoláš, ale zkus někdy pro prdel někomu říct, ať nahoře práskne heftem, a uvidíš, jak se ti bude kouřit z dlaní - tedy, pokud je špéra špérou.
Na závodech se přítomnost či nepřítomnosst špéry kvůli předpisům zkouší nejlíp : Pane, zvedněte jednu stranu auta, dejte dvojku a řádně přidejte. To bys viděl, kolik lidí najednou přiznává, že jí tam má, neb nechce skončit v potoce za přejímkou. *jokingly*
https://premekdulik.rajce.idnes.cz/BMW_ ... se_sperou/




fíkus
král hvězd
Příspěvky: 5499
Registrován: So 16.06.2012, 19:55
Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Stav: Offline

Re: 190E 3.0

Příspěvek od fíkus » So 02.02.2019, 23:16

Jo, máš pravdu, takhle by to mohlo fungovat. Ten diff v Mercedesu je ale udělanej trochu jinak než ten na fotkách z BMW... princip bude stejný.




fokume
kometa
Příspěvky: 1817
Registrován: Út 25.10.2016, 14:19
Místo/Bydliště: Kolin
Stav: Offline

Re: 190E 3.0

Příspěvek od fokume » Ne 03.02.2019, 11:16

ten dif co tam mam ted je z auta co melo malo najeto
560 cina mohla mit asd ? ja mel vzdy za to, ze bud nic, nebo asr




fíkus
král hvězd
Příspěvky: 5499
Registrován: So 16.06.2012, 19:55
Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Stav: Offline

Re: 190E 3.0

Příspěvek od fíkus » Stř 06.02.2019, 1:25

To máš za to správně - kastle je 300 SE. Jede to hodně dobře s tím 3:46 převodem.




fokume
kometa
Příspěvky: 1817
Registrován: Út 25.10.2016, 14:19
Místo/Bydliště: Kolin
Stav: Offline

Re: 190E 3.0

Příspěvek od fokume » So 09.02.2019, 16:31

8) Spravne pisu od zacatku




Autor tématu
Severin
hvězdička
Příspěvky: 72
Registrován: Ne 06.03.2016, 14:03
Auto: W201
Místo/Bydliště: Praha
Věk: 24
Stav: Offline

Re: 190E 3.0

Příspěvek od Severin » Ne 17.03.2019, 1:03

Tak bohužel nedokážu sehnat přední příčku a chladič z 2.6 tak si budu muset vystačit s tím co mám... Úprava přední příčky + dodělání držáku chladiče z 300E. Nesehnal jsem ani lepší převodovku mám tedy 717.411 snad to zvládne budu jí věřit... https://imgup.cz/images/2019/03/17/IMAG0353.jpg
https://imgup.cz/images/2019/03/17/IMAG0363.jpg




Autor tématu
Severin
hvězdička
Příspěvky: 72
Registrován: Ne 06.03.2016, 14:03
Auto: W201
Místo/Bydliště: Praha
Věk: 24
Stav: Offline

Re: 190E 3.0

Příspěvek od Severin » Po 22.04.2019, 22:52

Nevíte kolik baru tlačí servo? je realný že tam je 82 bar co je na štítku? Díky za odpověď. Už se blížím do finiše přišel přední stabilizátor chladič se saharou po menším vývoji už je skoro hotovej. Momentálně se soustředím na vedení paliva. Většina věci je hotova odvzdušněný brzdy a spojka mám tam kardan novou palivovou pumpu i s filtrem nový hardy spojky + tlumič vibrací předělaný tyčky řazení nový naplně v převodovce a diferáku + nový gufero. Zbylo mi docela dost elektriky z motoru a ABS i s jednotkama tak kdyby měl někdo zájem nebude problém se domluvit. Jo a přišly rezonátory i s lambdou... *jokingly* http://imgWorld.cz/s3/RCfFxY2EZ3.jpg
http://imgWorld.cz/s3/HiNtR6JfMm.jpg
http://imgWorld.cz/s3/EXD5vldOr6.jpg




Přemek Doležal
král hvězd
Příspěvky: 18891
Registrován: Pá 03.12.2010, 0:20
Auto: W 124, a jiná, a jiná...
Místo/Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
Věk: 66
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: 190E 3.0

Příspěvek od Přemek Doležal » Út 23.04.2019, 11:09

Tlak serva je různý....dle auta, motoru, výbavy.
Tlačí, nebo mělo ba tlačit to, co je na štítku.




Autor tématu
Severin
hvězdička
Příspěvky: 72
Registrován: Ne 06.03.2016, 14:03
Auto: W201
Místo/Bydliště: Praha
Věk: 24
Stav: Offline

Re: 190E 3.0

Příspěvek od Severin » Po 27.05.2019, 19:57

Nevíte o nějakých přehledných ele. schématech potřeboval bych schéma na budíky a palivové čerpadlo díky moc. Tak už mi chybí jen vyrobit výfuk zkulturnit elektriku a pak drobností a odvezu to naladit...
http://imgWorld.cz/s3/rPWYoHzTD3.jpg



Odpovědět