Fórum bylo aktualizováno, pro více informací mrkněte sem: viewtopic.php?f=10&t=70529

Grafika se bude postupně za provozu měnit - není potřeba psát stále dokola stížnosti že je to hnusný. Je to výchozí vzhled phpbb systému.

500 SEC drží po zahřátí vysoký volnoběh

Odpovědět

Autor tématu
Marten
vycházející hvězda
Příspěvky: 893
Registrován: Po 20.10.2008, 20:43
Auto: R129 SL500,C126 500SEC, S320CDi, Jag XJR, Saab 9-5
Místo/Bydliště: Kroměříž
Věk: 36
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: 500 SEC drží po zahřátí vysoký volnoběh

Příspěvek od Marten » Stř 27.09.2017, 20:47

Nějak na to nemám čas, ale zkusím vyhodit jednotku a dám to sousedovi zároveň s instruktážním videem. :) *thumbs up*




Robert124
hvězdička
Příspěvky: 82
Registrován: So 19.07.2014, 14:58
Auto: S124 300 Turbodiesel automat 1993 ne E
Místo/Bydliště: Praha
Stav: Offline

Re: 500 SEC drží po zahřátí vysoký volnoběh

Příspěvek od Robert124 » Ne 08.10.2017, 23:34

Když vidím toto video, hned si vzpomenu na příhodu, kdy jsem při běžícím motoru zavadil prstem o vrtuli chlazení. V tu chvíli jsem se již smiřoval se ztrátou prstu. Hlavně, že na těch krycích plastech, které tam nejsou, bývá nápis CAUTION FAN.

K tématu: Těm, kdo řádně nerozumí, mohu potvrdit, že je řeč o výměně tranzistorů, které jsou zapojeny do ovládání napětí k solenoidu. Pán ve videu vysvětluje problematiku komplexně, tedy popisuje napěťové úrovně, velikost odporu solenoidu a i možné příčiny toho, proč mohou být hodnoty jiné. Pokud se někdo chce pustit do výměny tranzistorů, měl by prověřit napětí na vstupu i na výstupu z/do řídící jednotky, odpor solenoidu, ale i jeho mechanickou funkčnost.




Tony380SEC
hvězdička
Příspěvky: 433
Registrován: Po 08.09.2014, 8:18
Auto: W126 380SEC,Fiat 127A,Renault 6,Porsche 911 3.0SC
Stav: Offline

Re: 500 SEC drží po zahřátí vysoký volnoběh

Příspěvek od Tony380SEC » Pá 05.01.2018, 22:01

nooooooooooo,myslim že je to dva roky,co jsem dával všechny hadičky podtlaků nové,myslim že continental,prostě měli být kvalitní,záruka klidného chodu motoru,dnes jsem čistě náhodně přišel na to,že se rozpadají,hlavně ty dole u klapky,které se dají vyměnit jen po demontáži K,jsou utrhané,steřelé,to snad neni možné,co to prodávaj za shit???Tak si to o víkendu dám znovu......a to bych se byl schopen pohádat že tim to neni.....takže pozor na to!!!!!




miluna
hvězda
Příspěvky: 1308
Registrován: Ne 03.08.2008, 16:29
Auto: lidovúz saharan, zucuki
Místo/Bydliště: Košťany
Věk: 53
Stav: Offline

Re: 500 SEC drží po zahřátí vysoký volnoběh

Příspěvek od miluna » Pá 05.01.2018, 22:10

Ty hadičky. Je to neskutečný ale koupit něco kvalitního je snad nemožné. Všechno ekologicky vyrobenej syntetickej kaučuk.
Jenže, před cca šesti lety jsem dělal jedno EVO X přes střechu. Z opravy zbyl kus hadičky na ostřikovač. Neskutečně kvalitní guma. Odolává všemu, oleji, rozpouštědlům i brzdové kapalině. Takže snad koupit v Mitsubishi origo hadičku k ostřikovači a je klid.




Tony380SEC
hvězdička
Příspěvky: 433
Registrován: Po 08.09.2014, 8:18
Auto: W126 380SEC,Fiat 127A,Renault 6,Porsche 911 3.0SC
Stav: Offline

Re: 500 SEC drží po zahřátí vysoký volnoběh

Příspěvek od Tony380SEC » Pá 05.01.2018, 22:18

Ted jsem mluvil s klukem,před dvěma měsíci koupil v Delphi servisu hadičku na přepady ke svému C 270CDI,ted prej téměř spadly,uplně na sračky,vude nafta.Tak to je síla!




Tony380SEC
hvězdička
Příspěvky: 433
Registrován: Po 08.09.2014, 8:18
Auto: W126 380SEC,Fiat 127A,Renault 6,Porsche 911 3.0SC
Stav: Offline

Re: 500 SEC drží po zahřátí vysoký volnoběh

Příspěvek od Tony380SEC » Pá 05.01.2018, 22:19

Zítra jdu do Elitu,jsem zvědav co mi daj




fíkus
král hvězd
Příspěvky: 5492
Registrován: So 16.06.2012, 19:55
Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Stav: Offline

Re: 500 SEC drží po zahřátí vysoký volnoběh

Příspěvek od fíkus » So 06.01.2018, 0:27

Gufero a Semperit, koupeno nové jedním zákazníkem 4/2017, montováno na W126 taktéž. Stav 12/17. Pouze originál :stern: pánové, ale stojí okolo 800 až 1400 metr podle druhu a průměru. A je klid. Na hadičkách :stern: je hvězda, většinou. A popis z čeho jsou, vnitřek/venek. A jsou na omak jiný než to co se prodává v autodílech.
Nemáte dostatečná oprávnění pro zobrazení souborů připojených k tomuto příspěvku.




Tony380SEC
hvězdička
Příspěvky: 433
Registrován: Po 08.09.2014, 8:18
Auto: W126 380SEC,Fiat 127A,Renault 6,Porsche 911 3.0SC
Stav: Offline

Re: 500 SEC drží po zahřátí vysoký volnoběh

Příspěvek od Tony380SEC » So 06.01.2018, 19:58

jo vzadu jsem to zažil taky letos,ale neřešil to,řek jsem si že asi agresivní benzín,no ale jen vzduch,to je síla.Sehnal jsem Gates 3.2mm,vniřní pletení,zítra to tam jdu dát.




fíkus
král hvězd
Příspěvky: 5492
Registrován: So 16.06.2012, 19:55
Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Stav: Offline

Re: 500 SEC drží po zahřátí vysoký volnoběh

Příspěvek od fíkus » So 06.01.2018, 23:15

Dnes jsem bral na přepady nafty, 500 kč metr.




Ji-rka
vycházející hvězda
Příspěvky: 727
Registrován: Ne 21.06.2009, 22:52
Auto: Němčour
Místo/Bydliště: Sudety
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: 500 SEC drží po zahřátí vysoký volnoběh

Příspěvek od Ji-rka » So 06.01.2018, 23:28

Já vždycky skáknu k nám do hydrauliky,řeknu na co chci hadici a jaká bude teplota a oni mi nějakou daj.Co jsem v garáži koukal,tak na nich je ve většině Good year.Za posledních pár let co jsem dělal přepady na vstřikách,hydraulice francouzkejch pumpiček,různý podtlaky,voda a bla bla...tak všecko drží a neprasklo nic.
A zrovna na ty vstřiky to jde blbě nasadit a pak ještě hůř sundat :-D




fíkus
král hvězd
Příspěvky: 5492
Registrován: So 16.06.2012, 19:55
Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Stav: Offline

Re: 500 SEC drží po zahřátí vysoký volnoběh

Příspěvek od fíkus » Ne 07.01.2018, 2:02

Prodávaj se podle mě padělky, ve velkým.




metrák66
hvězda
Příspěvky: 1753
Registrován: Pá 07.01.2011, 14:55
Auto: MB W110
Místo/Bydliště: Kfely
Věk: 53
Stav: Offline

Re: 500 SEC drží po zahřátí vysoký volnoběh

Příspěvek od metrák66 » So 13.01.2018, 14:34

Ji-rka napsal:Já vždycky skáknu k nám do hydrauliky,řeknu na co chci hadici a jaká bude teplota a oni mi nějakou daj.Co jsem v garáži koukal,tak na nich je ve většině Good year.Za posledních pár let co jsem dělal přepady na vstřikách,hydraulice francouzkejch pumpiček,různý podtlaky,voda a bla bla...tak všecko drží a neprasklo nic.
A zrovna na ty vstřiky to jde blbě nasadit a pak ještě hůř sundat :-D
*thumbs up* .Mám to stejně.Padělky se prodávaj,ale nikdo ti to nepřiznáa občas je montují i značkový servisy.Ve Varech to kdysi byl OPEL.........




fíkus
král hvězd
Příspěvky: 5492
Registrován: So 16.06.2012, 19:55
Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Stav: Offline

Re: 500 SEC drží po zahřátí vysoký volnoběh

Příspěvek od fíkus » So 13.01.2018, 16:11

Kdejsisekurvaflákal???




metrák66
hvězda
Příspěvky: 1753
Registrován: Pá 07.01.2011, 14:55
Auto: MB W110
Místo/Bydliště: Kfely
Věk: 53
Stav: Offline

Re: 500 SEC drží po zahřátí vysoký volnoběh

Příspěvek od metrák66 » Stř 17.01.2018, 16:25

Jsem měl zaracha,páč nějakej uplakánek si vybulel mou stopku.Taky jsem měl jsem hodně práce a nemůžu tady bejt od rána do večera jako ty páč mě zákazníci nekousnou ve faktuře MBCC 8 hodin x 500Kč/hod 009




Tony380SEC
hvězdička
Příspěvky: 433
Registrován: Po 08.09.2014, 8:18
Auto: W126 380SEC,Fiat 127A,Renault 6,Porsche 911 3.0SC
Stav: Offline

Re: 500 SEC drží po zahřátí vysoký volnoběh

Příspěvek od Tony380SEC » So 10.02.2018, 17:55

Tak jsem dnes rozebral vstřikování a vyměnil ty zpuchřelé hadičky na klapce za nové,složim to,natočim to a mám vysoký volnoběh cca 1000,to je prdel co?To jsem měl u ruky schéma abych to dobře zapojil,pečlivá práce,jo a klapku jsem vypucoval ultrazvukem,paráda......na h...o.......



Odpovědět