Čudlíček na pásu

Vše o srazech, zajímavé odkazy, vtipy atd.

Autor tématu
scout76
král hvězd
Příspěvky: 9237
Registrován: pon 01.09.2008, 21:31
Auto: Už se mi to sem nevejde
Bydliště: Sokolov
Věk: 47
Kontaktovat uživatele:

Re: Čudlíček na pásu

Příspěvek od scout76 »

Moje poslední Honda byla Odyssey v roce 2000 a před ní Prelude,Civic,CRX. Mě ty auta naopak přišly strašně přecpaný elektrikou. V čechách jsem japončíka nechtěl z důvodu absence druhovýroby a hlavně bezpečnosti. Všechny asijský auta jsou takový papírový. Bourat bych v tom nějak hodně fakt nechtěl.

Waterfall
hvězda
Příspěvky: 1663
Registrován: pát 11.05.2012, 20:38
Auto: W124 300E-24, S204 180 Kompressor
Bydliště: Trenčín
Věk: 41

Re: Čudlíček na pásu

Příspěvek od Waterfall »

Měl jsem civic-a čtvrté generace, hatchback 1.6 16V, suzuki baleno všech provedení a motorizací, civic 8G, accord 7G. Ano, souhlasím, především ty starší japonský vozy byly na svou velikost lehké a vyloženě papírové. Ale třeba to ufo, nebo accord byly dost těžké...akordice myslím kolem 1700kg (pohotovostní hmotnost). Takže tam už možná ta bezpečnost není tak strašná, ale stejně ty plechy samotný jsou papírový. A ona ta auta sice možná působí navenek, že jsou plný elektriky...ale v útrobách je to dost jednoduchý. Nemá to jednotku na každou pikatchovinu a to je z velké části i to tajemství spolehlivosti.

Ladislav.Lapáček
legenda hvězd
Příspěvky: 2512
Registrován: pon 26.10.2009, 15:32
Auto: w140 600SEL,W126 300SEL

Re: Čudlíček na pásu

Příspěvek od Ladislav.Lapáček »

Já jsem uživatel,v mých autech se hrabe odborník,leč z tohoto hlediska jsou japonci na špici,třeba soused Toyota Land. najeto přes dnes už půl milionu km s platem tahá auta zvenku,letos opravoval převodovku protože tahá.Jiný známý to samé auto najeto přes 300 000 a jen servis a spotř.díly.Koroze minimální.Každý rok nechám po zimě auto důkladně umýt zdvihnout a opraví se co je na spodku třeba.Každé 2-3 roky se dělají dutiny.Je to o údržbě a přístupu,jinak jsem rád,že naši japonci mají minimum elektroniky.Třeba Pick - Up má jen říd. jednotku motoru původní často je motor dost ve vodě,( má zdvojené zapalování) nikdy ani neškytl je to vrána z roku 80 nebo 83 pravda nejezdí každý den ani nevím,kolik má najeto,startuje při mrazech na Šumavě často minus 15 ž 20.Dnes je v každém autě xy km drátů,spousta říd. jednotek a dalších kurvítek.Nic pro mě.

Autor tématu
scout76
král hvězd
Příspěvky: 9237
Registrován: pon 01.09.2008, 21:31
Auto: Už se mi to sem nevejde
Bydliště: Sokolov
Věk: 47
Kontaktovat uživatele:

Re: Čudlíček na pásu

Příspěvek od scout76 »

Waterfall píše: pon 01.06.2020, 20:41 Měl jsem civic-a čtvrté generace, hatchback 1.6 16V, suzuki baleno všech provedení a motorizací, civic 8G, accord 7G. Ano, souhlasím, především ty starší japonský vozy byly na svou velikost lehké a vyloženě papírové. Ale třeba to ufo, nebo accord byly dost těžké...akordice myslím kolem 1700kg (pohotovostní hmotnost). Takže tam už možná ta bezpečnost není tak strašná, ale stejně ty plechy samotný jsou papírový. A ona ta auta sice možná působí navenek, že jsou plný elektriky...ale v útrobách je to dost jednoduchý. Nemá to jednotku na každou pikatchovinu a to je z velké části i to tajemství spolehlivosti.
Je to tak jak píšeš. Když jsem se v tom hrabal,tak to mělo jednotku,kde blikala dioda a já počítal bliknutí a podle toho lovil chybu 009 . Beru současnou produkci té doby(80-90),tak na mě těch drátů bylo hodně. Výhoda bouraček byla,že se to rovnalo samo. Ty nový neznám a vzhledem k váze tam něco navíc bude. Benzínová Honda nemá chybu,ale nafty bych se bál. Šrotovali jsme naftovou Camry z roku 86,která měla přes 600tis. Km a pořád krásně vrčela a ta dojela na zadní nápravu,která už neměla v čem držet *jokingly* . Všechno nový je tak nějak na chvíli.

Autor tématu
scout76
král hvězd
Příspěvky: 9237
Registrován: pon 01.09.2008, 21:31
Auto: Už se mi to sem nevejde
Bydliště: Sokolov
Věk: 47
Kontaktovat uživatele:

Re: Čudlíček na pásu

Příspěvek od scout76 »

Ladislav.Lapáček píše: pon 01.06.2020, 21:32 Já jsem uživatel,v mých autech se hrabe odborník,leč z tohoto hlediska jsou japonci na špici,třeba soused Toyota Land. najeto přes dnes už půl milionu km s platem tahá auta zvenku,letos opravoval převodovku protože tahá.Jiný známý to samé auto najeto přes 300 000 a jen servis a spotř.díly.Koroze minimální.Každý rok nechám po zimě auto důkladně umýt zdvihnout a opraví se co je na spodku třeba.Každé 2-3 roky se dělají dutiny.Je to o údržbě a přístupu,jinak jsem rád,že naši japonci mají minimum elektroniky.Třeba Pick - Up má jen říd. jednotku motoru původní často je motor dost ve vodě,( má zdvojené zapalování) nikdy ani neškytl je to vrána z roku 80 nebo 83 pravda nejezdí každý den ani nevím,kolik má najeto,startuje při mrazech na Šumavě často minus 15 ž 20.Dnes je v každém autě xy km drátů,spousta říd. jednotek a dalších kurvítek.Nic pro mě.
Dnes je hlavně průměr drátů téměř ke všemu identického průměru. Uhnije,zkrátí se,odpor je jiný a už to nefunguje. Dráty nejsou z mědi,ale jen poměděné,prostě sračky ošizený. Cílem je dojit majitele auta na servisu. Smutný je to,že v mnoha servisech stylem pokus omyl.
Když se zmíníl Lanďák,tak Zadka taky stál nějakou tu zlatku. Nedělal bych z toho takovou modlu. Měl jsem jen benzín a rychle to šlo z domu.

Waterfall
hvězda
Příspěvky: 1663
Registrován: pát 11.05.2012, 20:38
Auto: W124 300E-24, S204 180 Kompressor
Bydliště: Trenčín
Věk: 41

Re: Čudlíček na pásu

Příspěvek od Waterfall »

Japonským dieselům jsem taky nikdy moc nevěřil, ale zrovna N22 (2.2ictdi) se jim fakt povedl. Má super zvuk a mimořádně kultivovanej projev celkově, tak trochu benzínovou výkonovou charakteristiku (moc mi připomínal OM605.960), rozumnou spotřebu a taky podle nájezdů slušnou výdrž. Prý ho Honda vyvíjela 6 let. Měli jsme jeden rozebranej vedle OM646...no...ty motory se na sebe uvnitř až podezřele podobaly. Navíc stejnej olejovej filtr, stejný žhavky (jen jiný suffix), stejný řešení pohonu vaček a další věci. Ještě i ty problémy s podfukováním vstřiků maj stejný. N22 má však jen jednořadej řetěz, který obvykle končí mezi 200-300k a výměna vychází na cca 1500€.

Ladislav.Lapáček
legenda hvězd
Příspěvky: 2512
Registrován: pon 26.10.2009, 15:32
Auto: w140 600SEL,W126 300SEL

Re: Čudlíček na pásu

Příspěvek od Ladislav.Lapáček »

Tak to je vysoká škola,mám 2 tituly a xy atestestací na tohle nemám,umím žlučník a slep. střevo,odrodím člověka. koně, psa. krávu.S naft. motory krom Patrola nemám zkušenost.Co tady povídám je zkušenost moje a jiných majitelů.A tvrdím že Japonci jsou ve spolehlivosti " špica ",v Austrálii je Toyota číslo 1,to samé v Africe a jinde.Patrol se už nevyrábí,krom několika omezených edic.Jo a smočím pysk to opěvované Gé,kto to kdy viděl v opravdovém terému,kdo s tím jel třeba Karpaty a Rumunsko ? Chápu že káru za 3 a více melounů nechce nikdo brát do terénu,takže krom bláznů co na to maj a do terénu vezmou je Gé vlastně jen masírka " koukejte na to mám já " a dle průzkumu se 98% Géček se nikdy do terénu nepodívá.Re Scout Lad.Crus. tahle auta tahají,koňe,auta,materiál,lodě.Nevím co Zadek dal do svojí starý vrány,no práci si nepočítá jen díly.Příklad Honda CRV najeto přes 100 000 km vždy jen servis a spotřeb, mat.Je to ročník 2010.Patrol to samé ročník 2008 a občas dostane naloženo a nyní tahá přívěs se 2 ma čtyřkolkami nebo náklad dřeva cca 2 tuny.Nikdy se u našich japonců nerozsvítila kontrolka že je něco špatně,fakt nekecám,nikdy.U mamuta dofukuji klimu každé 2 roky,u SL ročně u Patrola letos tedy po 12 ti letech.To je jen příklad.Nevím,nemám zkušenost ale můj Troll zamrzlý,pohřbený pod sněhem 14 dnů při teplotách pod minus 18 až 22 C nastartoval na brnk,zatím co Gé,GL a jiné nikoli,všechno diesl. motory.Ano,já jim dávám maximum péče a servis,vše dle manuálu výrobce,nešetřím.Pokud srovnám náklady na japonce s mercedesy,asi 20% k 80%.A k té Hondě elektrocentrála kamarád udělal regulaci,vypadne proud,startuje,nahodí se proud,vypíná.Mám ji od roku 2090 a na Šumavě často proud hapruje.Letos měla první servis za 1850 Kč. Čerpadlo vody ve vrtu,nejdříve 25 m dnes 55 m stáří cca 20 let made in Japan asi jsem jedinný,všichni mají Mališe nebo něco germánského a to to vyměnili nejméně 1x.Prostě já sázím na japonské,co mám doma magnetofon,televize,klimatizace,kamer. systém atd je " made in Japan " V ordinaci jsem vystřídal xy výrobců,nyní jen japonské od turbín,scalerů,intraorální kamery,rtg,OPG,germicid.lampy,klimatizace,kompozitů,UV lamp atd.

Autor tématu
scout76
král hvězd
Příspěvky: 9237
Registrován: pon 01.09.2008, 21:31
Auto: Už se mi to sem nevejde
Bydliště: Sokolov
Věk: 47
Kontaktovat uživatele:

Re: Čudlíček na pásu

Příspěvek od scout76 »

100Tkm je nic na většinu aut. Já měl stejnýho Lanďáka jako Dan,ale na benzín a musím říct,že i na merický poměry to byla rozežraná kraksna ve které jsem měl pocit,že řídím V3S. Tenkrát to byla velká móda a prodalo se samo. Koupil jsem ho na aukci,povozil se cca. měsíc a se ziskem šlo z domu. Od té doby jsem si nic podobného nekoupil,protože se mi auta tohoto typu zhnusily. Co mě celkem bavilo,byl Jeep Grand Cherooke,ale to nebyl Off road. Po něm jsem právě koupil LC. Nedávno jsem se svezl v Amaroku 3,0TDI a nebylo to úplně blbý,ale pro mě jsou tyto auta prostě zbytečnost. Co musím uznat je to,že s přibývajícím věkem se z těchto aut dobře nastupuje a vystupuje a je z nich dobrý výhled. Taky mě celkem zaujala Alfa Romeo Stelvio,což je auto,které mě chytlo hned(díky Lelimu jsem se svezl) a pak jsou ještě zbytečné hračky,které by mi asi taky nevadily 009 .


PS - jsou i takoví co géčka potrápí mimo silnici 009 .

https://www.youtube.com/watch?v=wsR_2496uC0

Autor tématu
scout76
král hvězd
Příspěvky: 9237
Registrován: pon 01.09.2008, 21:31
Auto: Už se mi to sem nevejde
Bydliště: Sokolov
Věk: 47
Kontaktovat uživatele:

Re: Čudlíček na pásu

Příspěvek od scout76 »

Jo a čudlíček dnes dorazil a je aplikován. Díky Čendo za tip *thumbs up* .

Waterfall
hvězda
Příspěvky: 1663
Registrován: pát 11.05.2012, 20:38
Auto: W124 300E-24, S204 180 Kompressor
Bydliště: Trenčín
Věk: 41

Re: Čudlíček na pásu

Příspěvek od Waterfall »

Polemizovat bychom mohli donekonečna. Srovnávat dofukování klimy je asi trochu mimo mísu, u W202 jsem dofukoval za 13 let jedenkrát, na masařce za 5,5 roku taky jen jednou (dokonce ta klima přežila střet s 200kg jelenem v 95km/h). V podstatě jsem na všech autech dal doplnit klimu jen jednou - preventivně po dovozu i když fungovala.
Shrnul bych to takhle:
Japonský věci jsou mimořádně spolehlivé. Avšak jen do určitýho bodu zlomu. Pak se to stává neopravitelným krámem. Co do celkové životnosti obvykle s poctivou německou (pokud je opravdu německá) výrobou obvykle soupeřit nemůžou. V podstatě si stačí otevřít mobile.de, zadat auta s nájezdem nad 500 000 km a pak člověk automaticky vidí, co je kolik schopno najet.

Autor tématu
scout76
král hvězd
Příspěvky: 9237
Registrován: pon 01.09.2008, 21:31
Auto: Už se mi to sem nevejde
Bydliště: Sokolov
Věk: 47
Kontaktovat uživatele:

Re: Čudlíček na pásu

Příspěvek od scout76 »

Můj nějak nefunguje nebo jsem debil a nevím jak hledat *jokingly* .
Odpovědět