Záhadná závada na naftovém motoru.
-
Autor tématu - hvězda
- Příspěvky: 1524
- Registrován: pon 04.08.2008, 8:19
- Auto: MB-Mamut 420,124-E 220, 140 CL 420+tisíc jiných
- Bydliště: Ano
- Věk: 66
Záhadná závada na naftovém motoru.
Je to vůz P.605 2.1TD 12V , řešil bych to na peugeot clubu , ale je to tam samej trouba.
Po dobu tří minut po nastartování to jde na 3 válce, kouří modře a koktá. Výměna 2x žhavičky , podruhé jsem vzal všechny instalované nové žhavičky a rozpálil je, všechny fungovali perfektně. Vstřiky 2x vyndané a zkoušené ve Slivenci u firmy co dělá čerpadla a vstřky, vše dobré a funkční jak má. Čerpadlo vyměněné seřízené perfektní - NO A KDE JE PŘÍČINA ? Je mi záhadou. Ještě zkusím sundat sání a za studena povolovat trubky abych zjistil na kterém válci to je. Jinak jsem s rozumem v pytli. *jokingly*
Po dobu tří minut po nastartování to jde na 3 válce, kouří modře a koktá. Výměna 2x žhavičky , podruhé jsem vzal všechny instalované nové žhavičky a rozpálil je, všechny fungovali perfektně. Vstřiky 2x vyndané a zkoušené ve Slivenci u firmy co dělá čerpadla a vstřky, vše dobré a funkční jak má. Čerpadlo vyměněné seřízené perfektní - NO A KDE JE PŘÍČINA ? Je mi záhadou. Ještě zkusím sundat sání a za studena povolovat trubky abych zjistil na kterém válci to je. Jinak jsem s rozumem v pytli. *jokingly*
-
- hvězda
- Příspěvky: 1503
- Registrován: stř 14.03.2012, 21:53
- Auto: W116, 2x W126, Волга 21, Audi 100
- Bydliště: Bodenbach, Sudeten
Re: Záhadná závada na naftovém motoru.
A tlaky ve válcích? A chová se to stejně v mrazu jako ve vedrech při tom studeném startu?
A pouští relé do žhaviček proud? A jak dlouho? Oni sice venku mimo vůz žhaví, ale to neznamená, že ve voze do nich jde proud... co takhle odpojit přívod k nim, pustit do nich na tvrdo plus z baterky a pak nastartovat a vidět , jestli se záhada nevyřešila?
A pouští relé do žhaviček proud? A jak dlouho? Oni sice venku mimo vůz žhaví, ale to neznamená, že ve voze do nich jde proud... co takhle odpojit přívod k nim, pustit do nich na tvrdo plus z baterky a pak nastartovat a vidět , jestli se záhada nevyřešila?
-
- Administrátor
- Příspěvky: 6238
- Registrován: pon 28.07.2008, 14:42
- Auto: W210 + 3 x W201 + B 200 CDI + Stardiag C3 + C5
- Bydliště: Mělník
- Věk: 61
Re: Záhadná závada na naftovém motoru.
předpokládám, že už je tam Lucas Epic, nebo je to ještě ten starý systém s mech.rotačkou ? Co komprese, měřil někdo ? Jinak motor XUD11TE byl vynikající [:-}
-
Autor tématu - hvězda
- Příspěvky: 1524
- Registrován: pon 04.08.2008, 8:19
- Auto: MB-Mamut 420,124-E 220, 140 CL 420+tisíc jiných
- Bydliště: Ano
- Věk: 66
Re: Záhadná závada na naftovém motoru.
Čerpadlo Bosch, tlaky ve všech válcích bez výraznějších změn, ale asi to bude ta elektrika do žhavek, také mě to napadlo. Dám je napřímo a uvidím.
Ale zase dělá to jen jeden válec. Stačí jedno zahřátí a celý den to jezdí startuje normál. Jo a svíčky jsou zapojeny na jednom drátě.
Ale zase dělá to jen jeden válec. Stačí jedno zahřátí a celý den to jezdí startuje normál. Jo a svíčky jsou zapojeny na jednom drátě.
-
- hvězda
- Příspěvky: 1761
- Registrován: pát 01.08.2008, 21:45
- Auto: Osobní,nákladní,obytné
Re: Záhadná závada na naftovém motoru.
Pokud kouří modře,tak patrně v tu chvíli spaluje olej.Bohužel zrovna 2.1TD se vůbec nepovedl. :'(
-
- král hvězd
- Příspěvky: 6519
- Registrován: pon 01.09.2008, 15:05
- Auto: D, J, SWE, CZ...
- Bydliště: Praha - východ
Re: Záhadná závada na naftovém motoru.
i v tom teple co je teď v květnu to jde na 3 válce 3minuty??
-
Autor tématu - hvězda
- Příspěvky: 1524
- Registrován: pon 04.08.2008, 8:19
- Auto: MB-Mamut 420,124-E 220, 140 CL 420+tisíc jiných
- Bydliště: Ano
- Věk: 66
Re: Záhadná závada na naftovém motoru.
Moc tomu asi nerozumíš *jokingly* . Tento motor je jeden z nesmrtelných, najíždí se na něj běžně 800000km. Měl jsem jich několik. Asi to bude žhavka ale nevm jak a čím to je. Zítra ráno sundám sání a budu laborovat který válec. Zatím děkuji za odpovědi. Zítra napíši kde je zakopanej pes.
-
- král hvězd
- Příspěvky: 6519
- Registrován: pon 01.09.2008, 15:05
- Auto: D, J, SWE, CZ...
- Bydliště: Praha - východ
Re: Záhadná závada na naftovém motoru.
Jestli jsi ty 3 minuty špatně neodhadl, tak v tomhle teple co je venku to těžko bude závada žhavek. Po startu to poběží to bez jedný žhavky poběží na 3 ale za chvilku se to chytne, určitě ne 3 minuty ale dej vědět 007 . Co se týká motoru 2.1 td tak to byl dobrej motor, akorát Lukáš s proběhem a lety byl v deli, dělal jsem i přestavbu na Bosch ale to už je řadu let, byl to myslím v 406.
Pamatuji si poplakávání majetelů, kteří přesedlali z TD do HDI.
Pamatuji si poplakávání majetelů, kteří přesedlali z TD do HDI.
-
- kometa
- Příspěvky: 2145
- Registrován: pon 28.02.2011, 18:33
- Auto: Trambus
- Bydliště: 60580495devět/Kolín
Re: Záhadná závada na naftovém motoru.
TO JE ZAJÍMAVÁ LOGIKA, KDYŽ SE O NĚČEM ŘÍKÁ, ŽE JE TO NESMRTELNÝ, TAK TO NEMŮŽE BEJT V PRDELI . . . :smich:126560 píše: ↑sob 23.05.2020, 20:52Moc tomu asi nerozumíš *jokingly* . Tento motor je jeden z nesmrtelných, najíždí se na něj běžně 800000km. Měl jsem jich několik. Asi to bude žhavka ale nevm jak a čím to je. Zítra ráno sundám sání a budu laborovat který válec. Zatím děkuji za odpovědi. Zítra napíši kde je zakopanej pes.
-
- hvězda
- Příspěvky: 1761
- Registrován: pát 01.08.2008, 21:45
- Auto: Osobní,nákladní,obytné
Re: Záhadná závada na naftovém motoru.
Moc tomu nerozumím,ale zažil jsem tu nesmrtelnou 2.1,když se po uvaření kromě makovice zkroutil blok.800tis.není běžná věc,ale zázrak.Mnohem,opravdu mnohem lepší byla 2.5TD.A už vůbec nerozumím tomu,proč by kvůli žhavce,měl motor kouřit modře. :)
-
Autor tématu - hvězda
- Příspěvky: 1524
- Registrován: pon 04.08.2008, 8:19
- Auto: MB-Mamut 420,124-E 220, 140 CL 420+tisíc jiných
- Bydliště: Ano
- Věk: 66
Re: Záhadná závada na naftovém motoru.
Příteli máte pomýlené informace. Mám i 2,5 a ta je právě náchylná na uvaření. Má špatně vyprojektované chlazení a její běžná teplota je 95 až 110 stupňů. Proto s ní jezdím velmi opatrně. 2.1 jsem ještě neviděl uvařenou i když jsem jim sválně nakládal do 5000 otáček.Jelikož mám ještě jeden rezervní motor s najetými 120000km . Tu 2.1 nemohu zničit ať s ní provádím cokoli. A nespálená nafta nekouří vždy jen do černa *jokingly* .
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: Záhadná závada na naftovém motoru.
Nespálená nafta kouří modře a smrdí jako Ávie.
Tys dodnes nezkusil žhavky ?
Styď se, vodstudo. :-! :'(
Tys dodnes nezkusil žhavky ?
Styď se, vodstudo. :-! :'(
-
Autor tématu - hvězda
- Příspěvky: 1524
- Registrován: pon 04.08.2008, 8:19
- Auto: MB-Mamut 420,124-E 220, 140 CL 420+tisíc jiných
- Bydliště: Ano
- Věk: 66
Re: Záhadná závada na naftovém motoru.
Když je na motoru závada minimální neznamená to , že motor umřel :smich: :smich: :smich:trojan píše: ↑sob 23.05.2020, 21:22TO JE ZAJÍMAVÁ LOGIKA, KDYŽ SE O NĚČEM ŘÍKÁ, ŽE JE TO NESMRTELNÝ, TAK TO NEMŮŽE BEJT V PRDELI . . . :smich:126560 píše: ↑sob 23.05.2020, 20:52Moc tomu asi nerozumíš *jokingly* . Tento motor je jeden z nesmrtelných, najíždí se na něj běžně 800000km. Měl jsem jich několik. Asi to bude žhavka ale nevm jak a čím to je. Zítra ráno sundám sání a budu laborovat který válec. Zatím děkuji za odpovědi. Zítra napíši kde je zakopanej pes.
-
Autor tématu - hvězda
- Příspěvky: 1524
- Registrován: pon 04.08.2008, 8:19
- Auto: MB-Mamut 420,124-E 220, 140 CL 420+tisíc jiných
- Bydliště: Ano
- Věk: 66
Re: Záhadná závada na naftovém motoru.
Přemku přečti vch, udělal jsem úplně všechno a to 2x a ještě vyměnil čerpadlo . S tou Avií máš naprostou pravdu. Jednou jsem v měl v bazaru nového Kamaze. Ráno jsem to nastartoval a v Hlobětíně nebylo vidět. A to byl úplně nový. Pak jsem ho prodal Mongolům a ti s ním jeli po ose do Ulanbátaru přez sibiř 14 000km. Jo a jeli bez heveru , protože nějakej rusák než tady auto zapomněli ho ukradl.Přemek Doležal píše: ↑sob 23.05.2020, 21:37 Nespálená nafta kouří modře a smrdí jako Ávie.
Tys dodnes nezkusil žhavky ?
Styď se, vodstudo. :-! :'(
-
- hvězda
- Příspěvky: 1761
- Registrován: pát 01.08.2008, 21:45
- Auto: Osobní,nákladní,obytné
Re: Záhadná závada na naftovém motoru.
Já bych řekl,že nespálená nafta,kouří především bíle.Ale třeba máte pravdu.