Právě je 12 pro 2017 07:39




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 55 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Ojetiny a spolehlivost 
Autor Zpráva
Administrátor

Registrován: 28 črc 2008 13:42
Příspěvky: 5947
Bydliště: Mělník
Auto: W210 + 3 x W201 + B 200 CDI + Stardiag C4
Odpovědět s citací
Příspěvek Ojetiny a spolehlivost
To by bylo něco pro Marka s Capříkem *jokingly* ten koncern je fakt jebka =-o http://www.auto.cz/pet-bazarovych-nastr ... -internetu
no a pak že z těch němců je mercedes špatnej 8) nedopadnul sice nejlíp, ale žumpa to zase není :-$ http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/au ... -internetu


21 lis 2017 19:00
Ohlásit tento příspěvek
Profil
král hvězd

Registrován: 01 zář 2008 14:05
Příspěvky: 5983
Bydliště: Praha - východ
Auto: D, J, SWE, CZ...
Odpovědět s citací
Příspěvek Re: Ojetiny a spolehlivost
Pokud použiju tvůj zdroj, tak to zase není s koncernem tak špatný ;) .
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/20- ... ajezdy-km/

ale asi bych si vybral E290 cdi *jokingly*


21 lis 2017 19:47
Ohlásit tento příspěvek
Profil
vycházející hvězda

Registrován: 09 led 2010 20:45
Příspěvky: 802
Bydliště: Benešov
Auto: Mlok třistadváca béňo a jak já ho žeru..
Odpovědět s citací
Příspěvek Re: Ojetiny a spolehlivost
ovšem pozor.. v nabídce má obvykle více než 50% nájezd větší než 200 tisíc km...
Šokující u 20 let starých prémiových aut ]:->


21 lis 2017 20:05
Ohlásit tento příspěvek
Profil Zobrazit autorovy stránky
hvězdička

Registrován: 29 srp 2008 10:33
Příspěvky: 162
Bydliště: Praha
Auto: Mám
Odpovědět s citací
Příspěvek Re: Ojetiny a spolehlivost
Všechny "normálně" servisovaná auta najedou i v dnešní době v pohodě dost a vypadají pořád dobře. Což ovšem využívají šmejdi a nový majitel pak nadává, že mu v 250tis. odešel motor, ale netuší, že má vlastně najeto skoro milion.
https://www.youtube.com/watch?v=6lP6ia9cF90


21 lis 2017 20:18
Ohlásit tento příspěvek
Profil
hvězdička

Registrován: 14 dub 2016 13:39
Příspěvky: 220
Bydliště: WDB2021881F653498
Auto: S202 C250 TD
Odpovědět s citací
Příspěvek Re: Ojetiny a spolehlivost
No index normálního servisu v těch tabulkách samozřejmě chybí. To pak hodnověrnosti nepřidá. I autor článku si v závěru textu, myje ruce. I když srovnání, je myslím od TUV.
.......
V té nezničitelné dvacítce mě překvapilo XM a Voyager.


21 lis 2017 20:29
Ohlásit tento příspěvek
Profil
Administrátor

Registrován: 28 črc 2008 13:42
Příspěvky: 5947
Bydliště: Mělník
Auto: W210 + 3 x W201 + B 200 CDI + Stardiag C4
Odpovědět s citací
Příspěvek Re: Ojetiny a spolehlivost
Sádelník1234 píše:
V té nezničitelné dvacítce mě překvapilo XM a Voyager.

Jó kamaráde XM nebylo vůbec špatný auto, měl jsem jich k dispozici několik motorizací od 2,0 CT přes 2,1 TD, 2,5 TD a 3,0 V6 vč. úpravy Musketyr a jezdilo se s nimi velmi dobře, problémy byli hlavně s těsností konektorů v mot.prostoru a pak taky ty pojistkové skříně se občas vypalovaly kontakty, ale hydraulika fungovala bezchybně, minimálně po dobu 100 - 150 tis. km nebyl problém 8)


21 lis 2017 21:47
Ohlásit tento příspěvek
Profil
král hvězd

Registrován: 31 črc 2008 21:20
Příspěvky: 5656
Bydliště: Zlín - otec měst
Auto: W124/300CE-24V, W126/500SE a 3x koncern
Odpovědět s citací
Příspěvek Re: Ojetiny a spolehlivost
Jo ty koncerny jsou strašné jebky...kámošovo Superb 2 :x


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


21 lis 2017 23:28
Ohlásit tento příspěvek
Profil Zobrazit autorovy stránky
král hvězd

Registrován: 16 čer 2012 18:55
Příspěvky: 3984
Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Odpovědět s citací
Příspěvek Re: Ojetiny a spolehlivost
Myslím že k milionu má dneska kdejaký auto, jen je to několikrát stočený. Stočil to už turek v reichu, stočil to ten co to přivezl, stočil to ten co to pak prodal. Každý o 200 tisíc... Ruku na srdce, auta do 200 - 300 tisíc jsou většinou jak nový.


22 lis 2017 00:07
Ohlásit tento příspěvek
Profil
legenda hvězd

Registrován: 06 srp 2008 21:04
Příspěvky: 3793
Bydliště: Calgary, AB, CANADA
Auto: GV II 4hlava SAN, S210 E320
Odpovědět s citací
Příspěvek Re: Ojetiny a spolehlivost
Merc124 píše:
To by bylo něco pro Marka s Capříkem *jokingly*


:'( :'( :'(

nejdriv je vypnes a ted se o ne otiras, ty jsi mi ale hrdina...


22 lis 2017 01:03
Ohlásit tento příspěvek
Profil Zobrazit autorovy stránky
král hvězd

Registrován: 01 zář 2008 14:05
Příspěvky: 5983
Bydliště: Praha - východ
Auto: D, J, SWE, CZ...
Odpovědět s citací
Příspěvek Re: Ojetiny a spolehlivost
Dost záleží na tom, jak se k tomu člověk chová. Jeden kolega dokázal auto za 200tkč tak doj.bat, že v autorizáku tomu nechtěl nikdo věřit... a bylo to kde co - audi, subaru, mb :x *jokingly*


22 lis 2017 07:30
Ohlásit tento příspěvek
Profil
Online
hvězda

Registrován: 11 kvě 2012 19:38
Příspěvky: 1008
Bydliště: Trenčín
Auto: že prý nějakej ten mercédes
Odpovědět s citací
Příspěvek Re: Ojetiny a spolehlivost
Furt záleží i na tom, v jakým režimu, kdo, a za jaký čas s tím autem daný kilometry najel. Jinak vypadá auto, co najelo 300kkm hopsáním v zácpách s častými studenými starty, jinak auto, co to sice nahopsalo ve městě, ale furt teplý a jinak auto, co ujelo těch 300kkm po dálnici. Paušalizovat zkrátka nejde...
Nedávno jsem jel se sloní W212 200CDI, měla 750kkm na hrbu a kdybych to auto stočil na 200 000, tak mi drtivá většina lidí neřekne ani Ň.


22 lis 2017 08:30
Ohlásit tento příspěvek
Profil
vycházející hvězda

Registrován: 26 pro 2013 13:32
Příspěvky: 936
Bydliště: Hradec Králové 737 547 237
Auto: Žigul
Odpovědět s citací
Příspěvek Re: Ojetiny a spolehlivost
Laja22 píše:
Merc124 píše:
To by bylo něco pro Marka s Capříkem *jokingly*


:'( :'( :'(

nejdriv je vypnes a ted se o ne otiras, ty jsi mi ale hrdina...

Zas lepší než si ty mindráky ze školy léčit za volantem :D


22 lis 2017 08:54
Ohlásit tento příspěvek
Profil
hvězdička

Registrován: 01 dub 2010 00:39
Příspěvky: 388
Bydliště: Jižní čechy
Auto: W124, W126, W163,W168,W202, W203, W210,W211
Odpovědět s citací
Příspěvek Re: Ojetiny a spolehlivost
Není to tak dávno když jsem se byl projet s Áčkem w,168 1,7 cdi automat - jen z důvodu že mělo najeto přes 740.000 km a nebylo to na něm nijak poznat. To že slonice s pravidelným servisem a 750 tkm bude v lepším stavu a hlavně za lepší peníze než drtivá většina nabízených MB v čr s tacho mezi 250-280tkm /ve skutečnosti 800tkm/ není žádným tajemstvím. Pochopitelně záleží na tom kde, kdo, jak s tím autem jezdí a jak se o něj stará. Já zastávám názor že kvalita Mercedesů byla oproti ostatním autům někde jinde což bohužel končí u 124. Od 124 nahoru nevnímám rozdíl v kvalitě mezi mb vw KIA apod aneb všechny stojí za hovno. Stačí si vzpomenout po jakým nájezdu se co měnilo a po jakým nájezdu se to mění dnes u w123 to raději nedoporučuji ani vzpomínat - člověk tomu sám přestává věřit, že to opravdu tak bylo... I když u jednoho auta vnímám odlišnost od ostatních a k překvapení všech je to koncern... Phateon Udělal na mě dojem jen když jsem ho řídil asi 20 km, potom jsem ho měl 3 dny a už dlouho mě tak žádné auto samo od sebe nezaujalo... Trošku jsem si o něm přečetl - je to zajímavé čtení. Samozřejmě jsem obeznámen i s negativy které se týkají některých motorizací... Pro koncern VW je to černá můra - celková ztráta je 60 mld - každý kus automobilka vlastně dotovala částkou od 600.000 kč v průměru to vyšlo asi na 850.000 na kusu. To není špatný dárek od automobilky že ne? Myslím si že v poměru ojetiny kvalita /cena nemá konkurenci a vím že pokud narazím na zajímavý kus tak si ho koupím...ale hledat ho asi nebudu - jsem už moc dlouho postižen :stern: a o tom to je *drink*


22 lis 2017 11:34
Ohlásit tento příspěvek
Profil
Administrátor

Registrován: 28 črc 2008 13:42
Příspěvky: 5947
Bydliště: Mělník
Auto: W210 + 3 x W201 + B 200 CDI + Stardiag C4
Odpovědět s citací
Příspěvek Re: Ojetiny a spolehlivost
Laja22 píše:
Merc124 píše:
To by bylo něco pro Marka s Capříkem *jokingly*

:'( :'( :'(
nejdriv je vypnes a ted se o ne otiras, ty jsi mi ale hrdina...

nemusíš brečet, maj to jen na měsíc, za chvíli je budeš mít zpátky *jokingly*


22 lis 2017 21:18
Ohlásit tento příspěvek
Profil
legenda hvězd

Registrován: 06 srp 2008 21:04
Příspěvky: 3793
Bydliště: Calgary, AB, CANADA
Auto: GV II 4hlava SAN, S210 E320
Odpovědět s citací
Příspěvek Re: Ojetiny a spolehlivost
prijde mi to dost ubohy pane pavel 008 ...


24 lis 2017 21:02
Ohlásit tento příspěvek
Profil Zobrazit autorovy stránky
král hvězd

Registrován: 16 čer 2012 18:55
Příspěvky: 3984
Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Odpovědět s citací
Příspěvek Re: Ojetiny a spolehlivost
Ubohýho tu je něco úplně jinýho. Třeba neustálý osobní napadání. Hospodská debata nás všech by asi vypadala zajímavě *jokingly*


24 lis 2017 21:07
Ohlásit tento příspěvek
Profil
legenda hvězd

Registrován: 06 srp 2008 21:04
Příspěvky: 3793
Bydliště: Calgary, AB, CANADA
Auto: GV II 4hlava SAN, S210 E320
Odpovědět s citací
Příspěvek Re: Ojetiny a spolehlivost
pravdu mas, vsichni te tady sikanuji za tvoje tisickrat dokola napsany nazory... rikal bazilisek_124 009


24 lis 2017 21:11
Ohlásit tento příspěvek
Profil Zobrazit autorovy stránky
Administrátor

Registrován: 11 říj 2008 18:45
Příspěvky: 2521
Bydliště: Praha 6
Auto: X164 GL 320CDI,r129 320sl, w126 560 sec
Odpovědět s citací
Příspěvek Re: Ojetiny a spolehlivost
já nevím s tou spolehlivostí pořád.. Auta jsou dnes složitější, mají více hejblátek - protože to tak chceme. Přesto najíždějí pěkné nájezdy, v hustším a komplikovanějším provozu. Spoustu jich je stočených, mají nejasnou historii a pak vznikají příběhy. Životnost auta závisí na údržbě. U druhých majitelů pravidelná předepsaná údržba prostě končí - tak to je přátelé. Daň za luxus a wow efekt na souseda prostě stojí peníze kontinuálně, ne jen dobře vykousnout podivnost večer pod lampou na parkovišti. Na vině je vliv trhu a rozevírající se nůžky mezi křivkou morálního zastarání versus technologického. To pak zdánlivě vybízí k pořízení původně drahého vozu lidi, co nemají příjem na udržení takové srandy. Pak pláčou, jsou kyselý a hledají viníka ve fabrice, místo aby se koukli do zrcadla.


24 lis 2017 21:14
Ohlásit tento příspěvek
Profil
legenda hvězd

Registrován: 06 srp 2008 21:04
Příspěvky: 3793
Bydliště: Calgary, AB, CANADA
Auto: GV II 4hlava SAN, S210 E320
Odpovědět s citací
Příspěvek Re: Ojetiny a spolehlivost
*thumbs up* ale to je porad dokola... (a bude)


24 lis 2017 21:16
Ohlásit tento příspěvek
Profil Zobrazit autorovy stránky
král hvězd

Registrován: 01 zář 2008 20:31
Příspěvky: 9762
Bydliště: Sokolov
Auto: Už se mi to sem nevejde
Odpovědět s citací
Příspěvek Re: Ojetiny a spolehlivost
Velice dobře napsáno *thumbs up* . Jen bych ještě dodal,že dnešní auta mají daleko větší výkon a s tím je potencionální možnost odchodu některé součástky dříve než před x lety.


24 lis 2017 21:26
Ohlásit tento příspěvek
Profil Zobrazit autorovy stránky
král hvězd

Registrován: 03 pro 2010 00:20
Příspěvky: 24063
Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
Auto: W 124, a jiná, a jiná...
Odpovědět s citací
Příspěvek Re: Ojetiny a spolehlivost
Ale dnes jsou úplně jiný materiály a 10x přesnější obrábění, ......už seriovej Favorit měl tvrdou kliku, krásný lehký a pevný ojnice, písty s nízkejma a tvrdejma kroužkama, přesně to, co jsme před tím před 20 lety dávali do špičkovejch závodních aut. :'(
Favorit natočil v rukách zodpovědnýho strojníka 3 kila, a na motoru a skříni to nebylo znát.
Takže kdyby dál jezdily atmosférický motory s objemen 1,5 - 2 litry, s dnešníma olejema,
a výměnama 15t max, by vydržely 1 - 2 miliony.
@=


Naposledy upravil Přemek Doležal dne 24 lis 2017 22:24, celkově upraveno 1

24 lis 2017 22:01
Ohlásit tento příspěvek
Profil Zobrazit autorovy stránky
Administrátor

Registrován: 11 říj 2008 18:45
Příspěvky: 2521
Bydliště: Praha 6
Auto: X164 GL 320CDI,r129 320sl, w126 560 sec
Odpovědět s citací
Příspěvek Re: Ojetiny a spolehlivost
táta prodal v roce 2011 Renault Laguna (95)první generace téměř v plný palbě (natočeno 220000 km) za pět tisíc a byl rád. Nikdo to nechtěl. Motor nejlepší co tam mohli dát - sprostej 8mi ventilovej dvoulitr 85kw. Autu nic nebylo. Tak se dneska chováme, plýtváme neskutečně...


24 lis 2017 22:06
Ohlásit tento příspěvek
Profil
král hvězd

Registrován: 16 čer 2012 18:55
Příspěvky: 3984
Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Odpovědět s citací
Příspěvek Re: Ojetiny a spolehlivost
Nejvíc ekologický je po vůbec žádným autě to, který už je vyrobený a jezdí... vyhazovat fungující auta jen proto že jsou starý (neřeším dojetý vraky s korozí) je totální zhýralost. Ale doba je taková. A to nejsou jen auta, to je elektronika, šaty, obuv atd. Lidi se obklopují pozlátkem, chudí chtějí aspoň opticky vypadat zámožně tak čemu se divit. Ale jen proto to nebudu dělat taky.


25 lis 2017 01:05
Ohlásit tento příspěvek
Profil
král hvězd

Registrován: 16 čer 2012 18:55
Příspěvky: 3984
Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Odpovědět s citací
Příspěvek Re: Ojetiny a spolehlivost
Přemek Doležal píše:
Ale dnes jsou úplně jiný materiály a 10x přesnější obrábění, ......už seriovej Favorit měl tvrdou kliku, krásný lehký a pevný ojnice, písty s nízkejma a tvrdejma kroužkama, přesně to, co jsme před tím před 20 lety dávali do špičkovejch závodních aut. :'(
Favorit natočil v rukách zodpovědnýho strojníka 3 kila, a na motoru a skříni to nebylo znát.
Takže kdyby dál jezdily atmosférický motory s objemen 1,5 - 2 litry, s dnešníma olejema,
a výměnama 15t max, by vydržely 1 - 2 miliony.
@=


Ne že by vydržely, ale oni skutečně vydržej... já pomalu jedu ke druhému milionu km a zrovna dnes (tedy včera) jsem poctivě po 8000 km vyměnil olej. To je základ.


25 lis 2017 01:08
Ohlásit tento příspěvek
Profil
král hvězd

Registrován: 26 říj 2009 15:32
Příspěvky: 4415
Auto: w140 600SEL,W126 300SEL
Odpovědět s citací
Příspěvek Re: Ojetiny a spolehlivost
Chápu fikusův názor,konsumní společnost založená na neustále výrobě,neopravovat,vyhodit,koupit nové,modernější,složitější.Kdysi jsme byli s Vianem zde v opovržení z používání starých věcí,třeba starý Elektrolux vysavač u mě na chalupě,kalové čerpadlo a pumpa z 30 tých let,Zetor z let 60 tých,hodiny,co na jedno natažení jdou týden.Je to oslí můstek,který jsem použil,protože marně sháním zesilovač ke gramofonu,rok výroby cca 1970.Ale má,jak mi bylo řečeno magneto-dynamickou jehlu,jiné gramofony mají krystal. jehlu a zesilovač co mám já to neumí díky právě té jehle.Nevím,zda jsem to popsal odborně správně,ale kdyby se někomu válel takový zesilovač doma,rád odkoupím a uvítám i odbornou pomoc,tedy co koupit,sehnat aby to fungovalo.
Co se týká spolehlivosti ojetin,ta moje nejstarší Pick-Up Nissan z roku 1980 funguje skvěle,nastartuje po dlouhém stání i v mrazu kolem -20 a vyžaduje jen výměnu olejů.Pravda nejezdí denně,ale dostává zabrat,kamení,dřevo na korbě a v terénu.O W 140 netřeba mluvit,ten funguje léta bez jediné poruchy.


25 lis 2017 10:48
Ohlásit tento příspěvek
Profil
hvězda

Registrován: 31 črc 2008 20:22
Příspěvky: 1021
Bydliště: Královéhradecký kraj
Auto: C200T
Odpovědět s citací
Příspěvek Re: Ojetiny a spolehlivost
Je také nutné vidět nejen absolutní statistiku spolehlivosti nebo poruchovosti, ale také CO se tomu auto stalo a JAK se to stalo. Například se všude posmívaným Renaultem mám dlouhodobou zkušenost, a to s typem 21, který rozhodně nepatří k nějakým nadprůměrným držákům ani v rámci Renaultu. Ano, za roky co ho mám se na něm podělalo doslova kde co. Ale na druhou stranu nikdy mě to auto nenechalo stát na cestě, většinou se všechny problémy hlásily včas a předem, takže když majitel není úplný ignorant, má šanci včas to opravit. A i když se stalo něco vyloženě na cestě - nejhorší bylo třeba prasklé těsnění pod hlavou a uvařený motor, stejně to vždycky po provizorní opravě nějak dojelo do maštale. To je daleko větší průser u moderních, (nejenom) konzernových aut, že všechno v cajku, najednou někde něco zarachtá, prásk, a je to na plaťák a taxíka. Jako kolega v práci, kterému se sešrotovala převodovka u staré jedničkové oktávky a celou zimu jezdil vypůjčeným autem, než se na vrakáči objevil vhodný "dárce". Ani dnes bych se u Renaultu neboi Dacie nějakého masovějšího modelu vůbec nebál. Stane se tam možná i dnes kde co, ale o sešrotované převodovce nebo prdlém nebo přeskočeném rozvodovém řetězu jsem tam fakt ještě neslyšel. Lidi co mají staré Logany jen občas brečí že jim to rezne, ale s mechanikou v podstatě není problém.


25 lis 2017 14:05
Ohlásit tento příspěvek
Profil
hvězda

Registrován: 31 črc 2008 20:22
Příspěvky: 1021
Bydliště: Královéhradecký kraj
Auto: C200T
Odpovědět s citací
Příspěvek Re: Ojetiny a spolehlivost
Ladislav.Lapáček píše:
.Je to oslí můstek,který jsem použil,protože marně sháním zesilovač ke gramofonu,rok výroby cca 1970.Ale má,jak mi bylo řečeno magneto-dynamickou jehlu,jiné gramofony mají krystal. jehlu a zesilovač co mám já to neumí díky právě té jehle.Nevím,zda jsem to popsal odborně správně,ale kdyby se někomu válel takový zesilovač doma,rád odkoupím a uvítám i odbornou pomoc,tedy co koupit,sehnat aby to fungovalo.
.



Krystalová přenoska je u gramofonů automaticky druhá liga, má nejen horší zvuk, ale hlavně potřebuje několikanásobně větší tlak na hrot a tím daleko rychleji opotřebuje desku. Proto všechny kvalitní gramofony mají magnetodynamickou přenosku a veškerá klasická HiFi technika je tomu přizpůsobená. Vhodných zesilovačů je stále dostatek, jenom nikoli nových, ale musíš shánět po bazarech, inzertních webech, apod. V podstatě můžeš použít jakýkoliv stereofonní zesilovač třídy HiFi vyrobený zhruba mezi lety 1970 - 1995. Stejně tak i velké receivery (rádio v jedné skříni se zesilovačem) . Každý z nich bude určitě mít vstup pro magnetodynamickou přenosku. Předzesilovač pro magnetodynamickou přenosku se dá postavit poměrně jednoduše i jako externí, umožní potom připojit gramofon s MM/MC přenoskou do běžného linkového vstupu např. domácího kina. Krátce po revoluci, když se ještě gramofony masově používaly, existovaly i předzesilovače s naprosto špičkovými vlastnostmi - jestli si pamatuji správně, ta konstrukce se jmenovala Actidamp.
P.S. Vidím že se toho vyrábí stále ještě dost, když si zadáš do Seznamu "gramofonový předzesilovač" vyjede toho docela dost. Namátkou třeba:
http://www.aq.cz/obchod/gramofonove-predzesilovace-340/
https://www.conrad.cz/gramofonovy-predz ... na.k943642
http://electronicservis.cz/actidamp.htm


Naposledy upravil JirkaK dne 25 lis 2017 16:46, celkově upraveno 3

25 lis 2017 16:27
Ohlásit tento příspěvek
Profil
král hvězd

Registrován: 01 zář 2008 20:31
Příspěvky: 9762
Bydliště: Sokolov
Auto: Už se mi to sem nevejde
Odpovědět s citací
Příspěvek Re: Ojetiny a spolehlivost
Myslet si,že starý auto u kterýho se mění pravidelně olej vydrží víc než nový stroj je nesmysl. Já jsem před lety pochopil,proč se na západě obměňuje vozový park tak často oproti nám. Němci mají pravdu (nejen oni),že po cca.5 - i letech se ojetý automobil stává potencionální kasičkou. Přesvědčil jsem se o tom já i několik lidí v mém okolí. A vždycky je to o penězích. pokud budu mít 19 let staré auto,které vyžaduje (třeba)opravu shnilého lemu,ložiska kol,komplet brzdy a nějaké další překvápko,tak to auto radši vyšrotuji než do něj investovat nesmysl s nejisým výsledkem. Na pohádky o původních dílech,který drží už 1,5 mil. Km fakt nevěřím.


25 lis 2017 16:27
Ohlásit tento příspěvek
Profil Zobrazit autorovy stránky
Administrátor

Registrován: 11 říj 2008 18:45
Příspěvky: 2521
Bydliště: Praha 6
Auto: X164 GL 320CDI,r129 320sl, w126 560 sec
Odpovědět s citací
Příspěvek Re: Ojetiny a spolehlivost
no jo, něco na tom je, i když...
Pořídil jsem 5let starou W221čku. Propad ceny byl 2mio za pět let. Otázka je, zda já vydám do údržby na následujících 5 let taky 2 mio. Myslím, že ne, nebo aspoň doufám. Takže to úplně není tak jednoznačný. Samozřejmě s levnějším typem auta se ten rozdíl bude ztrácet, pak se asi ty křivky protnou někde v tom dalším provozu u druhého majitele. Výhoda dekadentních aut.. *jokingly*


25 lis 2017 16:43
Ohlásit tento příspěvek
Profil
král hvězd

Registrován: 01 zář 2008 20:31
Příspěvky: 9762
Bydliště: Sokolov
Auto: Už se mi to sem nevejde
Odpovědět s citací
Příspěvek Re: Ojetiny a spolehlivost
Já měl na mysli obyčejné auto. Oprava nějakého složitějšího systému na prémiích jak er7,S nebo A8 může kua zkazit radost. To 19 let starý auto jsem uváděl z vlastní zkušenosti. Manželka měla 10 let Astru G automat a investice do ní byla prostě nesmysl i když mechanicky byla ok.


25 lis 2017 16:58
Ohlásit tento příspěvek
Profil Zobrazit autorovy stránky
hvězda

Registrován: 31 črc 2008 20:22
Příspěvky: 1021
Bydliště: Královéhradecký kraj
Auto: C200T
Odpovědět s citací
Příspěvek Re: Ojetiny a spolehlivost
Taky není zdaleka pravda, že nové auto nepotřebuje absolutně žádnou údržbu a na servisu nestojí nic. Kdyby nic jiného, stejně se musí jezdit na záruční prohlídky a servis, které taky nejsou zadarmo. Většinou jsou spíš krutě předražené. Navíc nové auto je drahá věc, permanentně v ohrožení, nehodou, vandalismem, zloději, živly, čili bez havarijního pojištění to taky nejde. A to je dalších nejméně 10, u dražšího auta klidně 20 tisíc ročně. Když se ty náklady sečtou a k tomu připočítá zmíněná ztráta ceny za 5 let, vyjde najevo důvod, proč je pro dobrých 80% obyčejných lidí nové auto stále naprosto nedostupná věc.
Takže - když u starého křápu nechám vyměnit to zmíněné ložisko v kole, vpředu rozhýbu pístky, vzadu dám rovnou nová prasátka, vyměním kotouče a destičky, na zadní pakny nechám nalepit nové obložení, nechám vyvařit lem blatníku, nejspíš mě to nebude stát víc než roční havarijko a předepsaná servisní prohlídka na nové auto. Akorát s tím bude nějaká práce a starosti.


25 lis 2017 17:16
Ohlásit tento příspěvek
Profil
král hvězd

Registrován: 01 zář 2008 20:31
Příspěvky: 9762
Bydliště: Sokolov
Auto: Už se mi to sem nevejde
Odpovědět s citací
Příspěvek Re: Ojetiny a spolehlivost
Nové auto je pouze pro lidi,kteří si ho můžou dovolit. Tím myslím,že jsou na tom ekonomicky líp než třeba pokladní v Kauflandu. Já bez ostychu přiznám,že bych si nové auto nebýt firmy nepořídil. I na tu firmu nekupujeme nové,ale nějkou předváděčku,roční nebo ukončený operák. Zcela nové bych si pořídil jen pokud bych opravdu potřeboval umořovat maximum z příjmů a neměl bych jinou možnost. Kdo si pořídí nové auto a má sjednáno jen PR,tak je podle mě hazardér.
Tou výměnou ložiska to většinou nekončí a z vlastní zkušenosti můžu říct,že pokud se opraví jeden vehement,tak se velice brzy odporoučí druhý. Pravda je,že díly jsou dnes za hubičku,ale i komplet brzdy pokud nechci totální shit,na kterým stejně nic neušetří(protože zase brzy odejde)není zadarmo a pokryje třeba tu pojistku,která mi zaplatí (sice kolikrát mizerně) nějakou tu škodní událost. Další faktorem je spotřeba nové vs. staré. Pokud člověk hodně jezdí,tak to je taky hodně poznat jestli jezdím za 5 nebo za 8.


25 lis 2017 18:32
Ohlásit tento příspěvek
Profil Zobrazit autorovy stránky
král hvězd

Registrován: 16 čer 2012 18:55
Příspěvky: 3984
Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Odpovědět s citací
Příspěvek Re: Ojetiny a spolehlivost
scout76 píše:
Myslet si,že starý auto u kterýho se mění pravidelně olej vydrží víc než nový stroj je nesmysl. Já jsem před lety pochopil,proč se na západě obměňuje vozový park tak často oproti nám. Němci mají pravdu (nejen oni),že po cca.5 - i letech se ojetý automobil stává potencionální kasičkou. Přesvědčil jsem se o tom já i několik lidí v mém okolí. A vždycky je to o penězích. pokud budu mít 19 let staré auto,které vyžaduje (třeba)opravu shnilého lemu,ložiska kol,komplet brzdy a nějaké další překvápko,tak to auto radši vyšrotuji než do něj investovat nesmysl s nejisým výsledkem. Na pohádky o původních dílech,který drží už 1,5 mil. Km fakt nevěřím.


Tak se zastav podívat abys uvěřil. Řada věcí se měnila, ale x jich je původních, to nejsou žádný pohádky ale skutečnost a těch aut i s více km je dost. Btw, kamarád měl teď už nevím jestli 309 nebo 409 dodávku a vyhodil jí po 3,5 milionech km jen kvůli karoserii, už mockrát opravené a většinou mizerně. A třikrát se dělala hlava, jednou výbrus. Na převodovce a diffu jen gufera. Ložiska v kolech druhý. Řízení původní. Motor do Discovery mi přivezl chlapík se starým, tím úplně prvním Renaultem Trafic, docela udržovaný, a říkal že má ujeto přes 2700000 km s jednou GO motoru a karoserie... jako lhář rozhodně nevypadal. Na Západě se obměňuje především proto, že na to mají peníze a cena za údržbu je tam vyšší než třeba v ČR. A třeba já mám, dnes už nepojízdnou, na ND S210 s originál 415000 km a ta má ještě původní kotouče, převodovka funguje parádně, měnily se jen katy a přední tlumiče (špatný byl jen jeden...), je to 4M.


25 lis 2017 19:12
Ohlásit tento příspěvek
Profil
král hvězd

Registrován: 16 čer 2012 18:55
Příspěvky: 3984
Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Odpovědět s citací
Příspěvek Re: Ojetiny a spolehlivost
JirkaK: Já mám "hifiklubácký" zesilovač Transiwatt i s gramofonem, repro Tesla ve skříních domácí výroby a hraje velmi dobře. Zejména s ohledem na to kolik to stálo. Ten gramofon je vlastně pozdější originál NAD - ten mám taky, plus Technics a další a další. Elektroniku, zejména zesilovače - zásadně na kila, jak je to lehký, nebrat. 010


25 lis 2017 19:28
Ohlásit tento příspěvek
Profil
král hvězd

Registrován: 01 zář 2008 20:31
Příspěvky: 9762
Bydliště: Sokolov
Auto: Už se mi to sem nevejde
Odpovědět s citací
Příspěvek Re: Ojetiny a spolehlivost
Nevěřím tomu,že by 25 -30 let starý auto mělo původní podvozkový díly. Zvlášť při provozu na našich silnicích který stojí za vyliž. Nikomu nevyvracím,že provozovat staré auto nejde,ale taky to není zadarmo. jelikož hodně cestuju,tak bych už nechtěl zažít situaci,kdy stojím v odstavném pruhu pro nějakou poruchu stovky km od domu. Netvrdím,že se to nemůže stát i u nového/novějšího auta,ale pravděpodobnost,že se to stane je mnohem menší než u toho starého. Netvrdil bych,že jsou venku ceny za servis dražší. Ba naopak (SRNky) a hlavně mám jistotu,že to co si účtují je vyměněno o lepším přístupu k zákazníkovi nemluvě.


25 lis 2017 19:28
Ohlásit tento příspěvek
Profil Zobrazit autorovy stránky
vycházející hvězda

Registrován: 26 pro 2013 13:32
Příspěvky: 936
Bydliště: Hradec Králové 737 547 237
Auto: Žigul
Odpovědět s citací
Příspěvek Re: Ojetiny a spolehlivost
fíkus píše:
scout76 píše:
Myslet si,že starý auto u kterýho se mění pravidelně olej vydrží víc než nový stroj je nesmysl. Já jsem před lety pochopil,proč se na západě obměňuje vozový park tak často oproti nám. Němci mají pravdu (nejen oni),že po cca.5 - i letech se ojetý automobil stává potencionální kasičkou. Přesvědčil jsem se o tom já i několik lidí v mém okolí. A vždycky je to o penězích. pokud budu mít 19 let staré auto,které vyžaduje (třeba)opravu shnilého lemu,ložiska kol,komplet brzdy a nějaké další překvápko,tak to auto radši vyšrotuji než do něj investovat nesmysl s nejisým výsledkem. Na pohádky o původních dílech,který drží už 1,5 mil. Km fakt nevěřím.


Tak se zastav podívat abys uvěřil. Řada věcí se měnila, ale x jich je původních, to nejsou žádný pohádky ale skutečnost a těch aut i s více km je dost. Btw, kamarád měl teď už nevím jestli 309 nebo 409 dodávku a vyhodil jí po 3,5 milionech km jen kvůli karoserii, už mockrát opravené a většinou mizerně. A třikrát se dělala hlava, jednou výbrus. Na převodovce a diffu jen gufera. Ložiska v kolech druhý. Řízení původní. Motor do Discovery mi přivezl chlapík se starým, tím úplně prvním Renaultem Trafic, docela udržovaný, a říkal že má ujeto přes 2700000 km s jednou GO motoru a karoserie... jako lhář rozhodně nevypadal. Na Západě se obměňuje především proto, že na to mají peníze a cena za údržbu je tam vyšší než třeba v ČR. A třeba já mám, dnes už nepojízdnou, na ND S210 s originál 415000 km a ta má ještě původní kotouče, převodovka funguje parádně, měnily se jen katy a přední tlumiče (špatný byl jen jeden...), je to 4M.


Ložisko 1,7m km 007 zrovna u tohodle pekáče :D


25 lis 2017 19:33
Ohlásit tento příspěvek
Profil
král hvězd

Registrován: 16 čer 2012 18:55
Příspěvky: 3984
Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Odpovědět s citací
Příspěvek Re: Ojetiny a spolehlivost
scout76 píše:
Nové auto je pouze pro lidi,kteří si ho můžou dovolit. Tím myslím,že jsou na tom ekonomicky líp než třeba pokladní v Kauflandu. Já bez ostychu přiznám,že bych si nové auto nebýt firmy nepořídil. I na tu firmu nekupujeme nové,ale nějkou předváděčku,roční nebo ukončený operák. Zcela nové bych si pořídil jen pokud bych opravdu potřeboval umořovat maximum z příjmů a neměl bych jinou možnost. Kdo si pořídí nové auto a má sjednáno jen PR,tak je podle mě hazardér.
Tou výměnou ložiska to většinou nekončí a z vlastní zkušenosti můžu říct,že pokud se opraví jeden vehement,tak se velice brzy odporoučí druhý. Pravda je,že díly jsou dnes za hubičku,ale i komplet brzdy pokud nechci totální shit,na kterým stejně nic neušetří(protože zase brzy odejde)není zadarmo a pokryje třeba tu pojistku,která mi zaplatí (sice kolikrát mizerně) nějakou tu škodní událost. Další faktorem je spotřeba nové vs. staré. Pokud člověk hodně jezdí,tak to je taky hodně poznat jestli jezdím za 5 nebo za 8.


Paradox je, že ten kdo hodně jezdí tak zpravidla jezdí proto aby vydělal peníze, ale o auta se tito lidé zhusta starají mizerně, protože opravují často, hodně mění pneu atd, tak vídám nejlevnější věci, klukům odvedle z "Bentley - RR" jezdí OI, prý točí 8000 měsíčně, a všechno dávají Sráčlajn, gumy no name Čína, auto domlácený, prasklý okno, sedačka u řidiče vypadá jako psí pelech po 5 letech, prostě vražda. Volant je úplně lesklý.


25 lis 2017 19:34
Ohlásit tento příspěvek
Profil
král hvězd

Registrován: 16 čer 2012 18:55
Příspěvky: 3984
Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Odpovědět s citací
Příspěvek Re: Ojetiny a spolehlivost
Mercedes 309 je pekáč? No tak jo. Já měnil na svojí 124 ložisko v kole po 1420000 km. Druhý jsem jen vyčistil, namazal LMX, dal gufero a jezdí dál. Jo, mělo opotřebení, ale to ještě najede mraky km. To co koupím dnes možná nenajede tolik.


25 lis 2017 19:35
Ohlásit tento příspěvek
Profil
král hvězd

Registrován: 01 zář 2008 20:31
Příspěvky: 9762
Bydliště: Sokolov
Auto: Už se mi to sem nevejde
Odpovědět s citací
Příspěvek Re: Ojetiny a spolehlivost
fíkus píše:
scout76 píše:
Nové auto je pouze pro lidi,kteří si ho můžou dovolit. Tím myslím,že jsou na tom ekonomicky líp než třeba pokladní v Kauflandu. Já bez ostychu přiznám,že bych si nové auto nebýt firmy nepořídil. I na tu firmu nekupujeme nové,ale nějkou předváděčku,roční nebo ukončený operák. Zcela nové bych si pořídil jen pokud bych opravdu potřeboval umořovat maximum z příjmů a neměl bych jinou možnost. Kdo si pořídí nové auto a má sjednáno jen PR,tak je podle mě hazardér.
Tou výměnou ložiska to většinou nekončí a z vlastní zkušenosti můžu říct,že pokud se opraví jeden vehement,tak se velice brzy odporoučí druhý. Pravda je,že díly jsou dnes za hubičku,ale i komplet brzdy pokud nechci totální shit,na kterým stejně nic neušetří(protože zase brzy odejde)není zadarmo a pokryje třeba tu pojistku,která mi zaplatí (sice kolikrát mizerně) nějakou tu škodní událost. Další faktorem je spotřeba nové vs. staré. Pokud člověk hodně jezdí,tak to je taky hodně poznat jestli jezdím za 5 nebo za 8.


Paradox je, že ten kdo hodně jezdí tak zpravidla jezdí proto aby vydělal peníze, ale o auta se tito lidé zhusta starají mizerně, protože opravují často, hodně mění pneu atd, tak vídám nejlevnější věci, klukům odvedle z "Bentley - RR" jezdí OI, prý točí 8000 měsíčně, a všechno dávají Sráčlajn, gumy no name Čína, auto domlácený, prasklý okno, sedačka u řidiče vypadá jako psí pelech po 5 letech, prostě vražda. Volant je úplně lesklý.


Kdo používá auto na vydělávání peněz zcela jistě nejezdí autem co má nalítáno půl mega. Pokud nefunguje jako taxikář nebo kurýr. Díly Starline nejsou všechno sračka,protože se dosti často jedná pouze o přebal výrobku fabriky,který často dodává do prvovýroby. Třeba olej Starline je aktuálně z Parama. Používáme ho do náklaďáků a no problemo. Já bych třeba auto,který má víc jak 300TKm nechtěl,protože je to potencionální pokladnička.
Btw. ta okta má podle toho co píšeš skoro 500Tis. a hodnotu mizivou,tak proč to krmit drahými díly,když to nedává smysl.


25 lis 2017 20:37
Ohlásit tento příspěvek
Profil Zobrazit autorovy stránky
král hvězd

Registrován: 01 zář 2008 14:05
Příspěvky: 5983
Bydliště: Praha - východ
Auto: D, J, SWE, CZ...
Odpovědět s citací
Příspěvek Re: Ojetiny a spolehlivost
Na hodně starým autě bude v dnešní době na výměnu prostě mraky věcí. Pokud člověk chce mít auto v pořádku a chce jezdit starým, musí být mechanik/člověk kterej si spravuje sám.
Protože jinak by mu z toho hráblo.
Pravda je, že 124 v naftě se zastaví málo kdy ale to je taková anomálie.
To ale není o poruchách.
U normálně starýho auta mám asistenci i s repatriací. U 124 mám kulový, zastaví mi to v itálii na dálnici a z repatriace se po'seru. Stejně tak havarijní atd atd.
Prostě provozovat starý auto je pro normálního člověka ekonomický nesmysl.
Obceně pro občana max. 10let+250 a pak pryč z domu.
Sám jezdím každoročně starým mercedesem mnoho km i na dovolenou, kdy na jeden zátah najedu třeba 2tkm.
Nikdy bych ale takový auto nedoporučoval někomu, kdo není fanda.
Co se týká renaultu, tak osobně mám z minulosti hodně dobrý zkušenosti s twingem, který šlo pryč s 290tkm a nebylo mu nic zásadního. Přestože se umísťovalo vždy na konci žebříčku spolehlivosti. :)
Nebo mám kolem sebe nějaké thalie, které v benzínu nemají žádný zásadní problémy, je to pozink, takže koroze 0, takže pro nemajetnýho do práce jasná volba.
Kdyby nebyl logan taková rakev, klidně bych si ho jako dělníka dokázal bez problémů představit.


25 lis 2017 20:51
Ohlásit tento příspěvek
Profil
král hvězd

Registrován: 01 zář 2008 20:31
Příspěvky: 9762
Bydliště: Sokolov
Auto: Už se mi to sem nevejde
Odpovědět s citací
Příspěvek Re: Ojetiny a spolehlivost
Naprosto souhlasím. I s tou spolehlivostí zmíněných Renaultů. Laguně bych už ale nevěřil.


25 lis 2017 21:01
Ohlásit tento příspěvek
Profil Zobrazit autorovy stránky
král hvězd

Registrován: 31 črc 2008 21:20
Příspěvky: 5656
Bydliště: Zlín - otec měst
Auto: W124/300CE-24V, W126/500SE a 3x koncern
Odpovědět s citací
Příspěvek Re: Ojetiny a spolehlivost
Kejb - repatriaci auta /W126/ si vždycky sjednávám s cestovním pojištěním když někam jedeme /Itálie, Slovinsko, Rakousko.../ a nestojí to raketu, cca do litru u kooperativy.


26 lis 2017 08:41
Ohlásit tento příspěvek
Profil Zobrazit autorovy stránky
král hvězd

Registrován: 26 led 2009 21:08
Příspěvky: 6864
Bydliště: Brno
Auto: Sprinter 412 valník
Odpovědět s citací
Příspěvek Re: Ojetiny a spolehlivost
V pujcovacim parku mam nove Renault megan kombi 1.6 16v mk2 a jeden ridic s tim ujel 506000km. Ted se bez problemu vratil z Bucuresti, tak doufam, ze dlouho vydrzi.

Pak 2x kangoo na kazdem budiky s poctive stocenymi 230ti a 270ti kkm asi tak dvakrat....

Atd


26 lis 2017 09:14
Ohlásit tento příspěvek
Profil
král hvězd

Registrován: 01 zář 2008 14:05
Příspěvky: 5983
Bydliště: Praha - východ
Auto: D, J, SWE, CZ...
Odpovědět s citací
Příspěvek Re: Ojetiny a spolehlivost
tomaso píše:
Kejb - repatriaci auta /W126/ si vždycky sjednávám s cestovním pojištěním když někam jedeme /Itálie, Slovinsko, Rakousko.../ a nestojí to raketu, cca do litru u kooperativy.


U kooperativy jsem to řešil, když jsem jel do Norska a tam to myslím neplatí a stejně je tam myslím limit 1500 + nějaká spoluúčast.
Nicméně lepší něco než nic...


26 lis 2017 20:10
Ohlásit tento příspěvek
Profil
hvězda

Registrován: 29 dub 2010 12:50
Příspěvky: 1305
Odpovědět s citací
Příspěvek Re: Ojetiny a spolehlivost
Zajimave tema
Vzhledem k tomu ze uz nekolik let zvazuji koupi nejakeho mene pekelneho vozu nez je nas seat tak se me diskuze tyka taky.
Kdyz uz jsem se dostal k nejakemu autu co je spolehlive tak zere 8,9,10 nebo tak nejak a proti 5 je to prece rozdil a kdyz neco zere malo zase to ma slozity napravy, kazici se vstriky, tyrba, vyrive klapky a jine kraviny. Koupili jsme to jako 10 lety s 200 ted je tomu 17 s 400 najetyma no a i kdyz se neco pokazi tak to stejne nestoji temer nic. Priklad: vsechny pistni krouzky 500,- lagry na kliku 500 a v tomhle duchu to je se vsim. Vstriky puvodni turbo taky napravy jednoduchy kde rekonstrukce vseho vyjde me na 10.
Chtel bych neco pohodlnejsiho ale kdyz vidim ten propastny rozdil cen tak trochu toho nepohodli radeji jeste preziju.


27 lis 2017 00:34
Ohlásit tento příspěvek
Profil
vycházející hvězda

Registrován: 02 srp 2008 07:36
Příspěvky: 826
Bydliště: Plzeň
Auto: Jak kdy
Odpovědět s citací
Příspěvek Re: Ojetiny a spolehlivost
Zrovna minulej tejden mi na Fabii 1.9 sdi naskočilo 450000,udělal jsem rozvody na 150000 a myslim,že je ještě dojezdim :P mam vyhlídlou 124ku se 430tis. a libuju si jaký má super kilometry *jokingly* :stern: 007


30 lis 2017 12:09
Ohlásit tento příspěvek
Profil
král hvězd

Registrován: 16 čer 2012 18:55
Příspěvky: 3984
Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Odpovědět s citací
Příspěvek Re: Ojetiny a spolehlivost
Na Felicii jsem viděl 630000 km... ono dost záleží jak se k tomu kdo choval a v jakém to jezdilo režimu. Moje čtyřka najela přes milion po dálnici. Po Praze by to už asi mělo vyměněno více věcí než jen jedno rameno vzadu a obě přední - za jiný starší z vraku na díly. To dá rozum. A spojka by taky vypadala jinak. Když dáš v Plzni pětku a vyřadíš jí někde v Bavorsku tak co by se na spojce posralo.


30 lis 2017 14:41
Ohlásit tento příspěvek
Profil
hvězda

Registrován: 08 led 2009 16:30
Příspěvky: 1001
Bydliště: Bayern - Germany
Auto: EX W 201 2,0D aut. Aktual W201 2,0D + W124 300TD
Odpovědět s citací
Příspěvek Re: Ojetiny a spolehlivost
scout76 píše:
Nevěřím tomu,že by 25 -30 let starý auto mělo původní podvozkový díly. Zvlášť při provozu na našich silnicích který stojí za vyliž. Nikomu nevyvracím,že provozovat staré auto nejde,ale taky to není zadarmo. jelikož hodně cestuju,tak bych už nechtěl zažít situaci,kdy stojím v odstavném pruhu pro nějakou poruchu stovky km od domu. Netvrdím,že se to nemůže stát i u nového/novějšího auta,ale pravděpodobnost,že se to stane je mnohem menší než u toho starého. Netvrdil bych,že jsou venku ceny za servis dražší. Ba naopak (SRNky) a hlavně mám jistotu,že to co si účtují je vyměněno o lepším přístupu k zákazníkovi nemluvě.


Tady ti budu muset oponovat z vlastni (meho sefa) zkusenosti. Je to Nemec se vsim vsudy, ale ma dar. Nema vobe ruce levy a i kdyz neni vyucen automechanik tak je sakra sikovnej mechanik. Sice dela jen BMW, ve volnem case, ale umi a zna to. Jak se tu v DE nyni vyplasili, tak koupil jednickovyho BMW v nafte. Nikdy naftu nemel a potrebuje zimni auto. Auto r.v. 2008 po 1. majiteli, kompletne servisovane jen u BMW dealera a to jeste ten magor chodil na vymeny a prohlidky predcasne a pozadoval vse po 1 roce. Naposledy meneny vsechny kotouce a desticky + zakladni servis oleju za 980€ (24.500,-Kc) :-@ . Chlap tyden na to umrel, auto stalo 1/2 roku nez v rodine pochopili ze ho neprodaji za vic nez 5500€ (140.000,-Kc). Auto ma najeto 128.000Km. Je dost vybaveny a vypada jak novy. Presto muj sef musel jiz menit, zhavici svicky, oba termostaty a podfukovaly dva injektory. Takze totalne proservisovany auto od dealera BMW a presto tolik drobnych, ale nasirajicich problemu? Jinak kdyz to pocital kolik by to stalo udelat v servisu BMW ,skoncil u cifry 2100€. Tak tohle mi opravdu neprijde jako normalni.

KonyRF


30 lis 2017 19:12
Ohlásit tento příspěvek
Profil
král hvězd

Registrován: 01 zář 2008 20:31
Příspěvky: 9762
Bydliště: Sokolov
Auto: Už se mi to sem nevejde
Odpovědět s citací
Příspěvek Re: Ojetiny a spolehlivost
Ve Varech by mu v BMW ukázali 009 . Z vlastní zkušenosti vím,že servis VW je v SRN levnější než v CZ. Taktéž servis u Mercedesu v Marktredwitz a K. Varech je cenově zcela jinde. A hlavně mám jistotu,že mi opravdu vyměnili to co naúčtovali,protože v obou servisech mi všech ukážou před i po opravě. Taky nehrozí,že automechanik mi nepřijde po práci nabídnout olej,který si "vyšetřil". O přístupu k zákazníkovi se asi netřeba zmiňovat.


30 lis 2017 19:25
Ohlásit tento příspěvek
Profil Zobrazit autorovy stránky
král hvězd

Registrován: 16 čer 2012 18:55
Příspěvky: 3984
Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Odpovědět s citací
Příspěvek Re: Ojetiny a spolehlivost
Oleje! No jasně, kolikrát jen vymění filtr a odpustí půlku náplně... čím to je že skoro každý člověk co ke mně přijede říká že nemá kam dát auto? :-$

Jsem rád když mi zákazníci dají prostor dát autům opravdu to, co potřebují a ocení komplexní přístup. Ta W111 přijela na kontrolu a seřízení motoru, ale když jsem viděl v jakém stavu je chlazení a zejména topení a hadic, volal jsem zákazníkovi šlo se na věc. Výsledek stojí za to. Mimochodem, auto je koupeno z Ráje veteránů od inzerenta "Martina" a ten člověk je podvodník. Kdo z vás ho zná? Je z Karlovarska myslím a prodává tyhle dražší Mercedesy.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


30 lis 2017 22:38
Ohlásit tento příspěvek
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 55 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot], ekvb, Waterfall a 2 návštevníků


Můžete zakládat nová témata v tomto fóru
Můžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Český překlad – phpBB.cz