Jaké vybrat auto s tažným min. 2500kg?
-
- hvězda
- Příspěvky: 1751
- Registrován: úte 25.10.2016, 14:19
- Bydliště: Kolin
Re: Jaké vybrat auto s tažným min. 2500kg?
co je na tom afn za upravu ?
tohle neni jen chčip
tohle neni jen chčip
-
Autor tématu - král hvězd
- Příspěvky: 6519
- Registrován: pon 01.09.2008, 15:05
- Auto: D, J, SWE, CZ...
- Bydliště: Praha - východ
Re: Jaké vybrat auto s tažným min. 2500kg?
Trysky+turbo+chip.
Každej starej Sharan má bohužel tažný na 2t i 4x4.(4x4 je v případě dieselu pouze v kombinaci s PD)
Já jsem se po úpravě teplotou dost zabýval a dle budíku na palubní desce se neřídím.
Pochopitelně, že to není motor s předkomůrkou, proto to tady uvádím, je to přímej vstřik s úpravou a nemá s teplotou problém. 010 8)
Každej foukanej motor s předkomůrkou je na teplo háklivej a s platem za zády, klimou a ve velkým vedru potřebuje zacházení v rukavičkách.
Platí i pro motory ve 100% stavu.
Každej starej Sharan má bohužel tažný na 2t i 4x4.(4x4 je v případě dieselu pouze v kombinaci s PD)
Já jsem se po úpravě teplotou dost zabýval a dle budíku na palubní desce se neřídím.
Pochopitelně, že to není motor s předkomůrkou, proto to tady uvádím, je to přímej vstřik s úpravou a nemá s teplotou problém. 010 8)
Každej foukanej motor s předkomůrkou je na teplo háklivej a s platem za zády, klimou a ve velkým vedru potřebuje zacházení v rukavičkách.
Platí i pro motory ve 100% stavu.
-
- hvězda
- Příspěvky: 1586
- Registrován: čtv 29.04.2010, 13:50
Re: Jaké vybrat auto s tažným min. 2500kg?
Takhle to uplne sice nevidim ale jako fakt je dano ze vstrikovani s nizsim tlakem (komurka) ma mensi ucinnost a tim i vetsi tepelne ztraty. Mimochodem ta 1,9 nelze prej nad 300 koni vubec nijak uchladit ani pridavny cerpadla atd. Jinak teda co se auta tyka tak budes mit nejlepsi nejakyho trandaka protoze 2t. Ma kazdej ale videl jsem jich par s 2,5t protoze s sharanem ma stejnou z. Napravu, kola, pera a nektery prevodovky. Ty 1,9 pd bych se nebal 2,5 je horsi. Nedavno koupil kamarad rok 2010 ale jeste starej model vysolil za to 250 ale auto hezky bohuzel bez taznyho ale da se dodelat. Na snih s platem to ale moc neni to uz zas ta 2,5 s uzaverou umi o dost vic.
-
- hvězdička
- Příspěvky: 453
- Registrován: čtv 31.07.2008, 21:04
- Auto: W116/280SE a W 210
- Bydliště: Oldřichov 23 , 39701 Písek
- Věk: 67
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaké vybrat auto s tažným min. 2500kg?
Mohu vřele doporučit falešný mercedes SSang Yong Rodius. Tažné na 2 800 kg, trvalá čtyřkolka, neskutečný krám, na opravách jsme již přes dvojnásobek ceny ojetiny.
-
Autor tématu - král hvězd
- Příspěvky: 6519
- Registrován: pon 01.09.2008, 15:05
- Auto: D, J, SWE, CZ...
- Bydliště: Praha - východ
Re: Jaké vybrat auto s tažným min. 2500kg?
A co všechno se něm sere?
Jinak je tady ještě možnost T4, některá mají na tažném 2500 ale dost hnije a je to fakt drahý...
Jinak je tady ještě možnost T4, některá mají na tažném 2500 ale dost hnije a je to fakt drahý...
-
- legenda hvězd
- Příspěvky: 3104
- Registrován: pon 26.01.2009, 21:08
- Auto: Iveco daily 35S12
- Bydliště: Brno
Re: Jaké vybrat auto s tažným min. 2500kg?
Zajímavá debata....
Rozhodně, kdo se tím neživí, tak je uplně jedno, co trápí aby něco utáhl...
Vzpomínám na Čendovu fotku, podvál za Yeti ? Roomster ? *jokingly*
Bulhaři nebo kamarádi Rumuni tahaj za O1 nebo za O2 kombi na převozkách ještě vlek a na něm i klidně výše zmiňovaného Šorona...hlavně koupit a odvézt.
T4ka ? drahý a starý, sice to funguje, jako celek, ale jsou i lepší
T5tka ? na chipovat 1,9 nebo si koupit 2,5 a udělat si motor, drahý, proč ?
Cosi 4x4 ? jen proto abych mohl říct, nezapadl jsem na mokrým listí ?
Landák ? super auto, akorát občas turbo, motor, převodovka a náklady, že to normální člověk, co mu lehla Dacia stejně nezaplatí..
W124 tunning edition ? starý, slabý, přehřívající se, do toho zahrnuju i 3,0TDT atd
W210, když pominu Slona, tak stejně každej záhákne všechno za 3,0TDT a to je tak prcat pumpařku....
experti s X5 a X6 s pražskou spz, já konečně použil elektrický výsuvný tažný a něco vezu, ani nemaj papíry..
Navozil jsem něco za sedanem, kombíkem, dodávkou atd. Mám rád, když si do dodávky naložím 4kurtny navíc, nářadí, rezervu na dodávku, rezervu navíc k vleku a hlavně mi papírově vše sedí. Spotřebu mám pod plnou parou 9,6litru, v táhlých kopcích i v létě pouštím topení max a otvírám okno.
Pokud mám auto, co má tažný na 2100kg a dám na to vlek co má max 2500kg, tak je průser. Hrdinové, co si přilepí k zemi prdel osobáku a vezou Pepovi z Omic kleklou hujdu, tak asi dobrý, ale celní správa si dneska hodí pár deček, na to se najede a hned je změřeno. Ověřeno v praxi, měl sem podle váhy asi 220kg přes jen to hvízdlo a to sem si říkal vpoho.
Rozhodně, kdo se tím neživí, tak je uplně jedno, co trápí aby něco utáhl...
Vzpomínám na Čendovu fotku, podvál za Yeti ? Roomster ? *jokingly*
Bulhaři nebo kamarádi Rumuni tahaj za O1 nebo za O2 kombi na převozkách ještě vlek a na něm i klidně výše zmiňovaného Šorona...hlavně koupit a odvézt.
T4ka ? drahý a starý, sice to funguje, jako celek, ale jsou i lepší
T5tka ? na chipovat 1,9 nebo si koupit 2,5 a udělat si motor, drahý, proč ?
Cosi 4x4 ? jen proto abych mohl říct, nezapadl jsem na mokrým listí ?
Landák ? super auto, akorát občas turbo, motor, převodovka a náklady, že to normální člověk, co mu lehla Dacia stejně nezaplatí..
W124 tunning edition ? starý, slabý, přehřívající se, do toho zahrnuju i 3,0TDT atd
W210, když pominu Slona, tak stejně každej záhákne všechno za 3,0TDT a to je tak prcat pumpařku....
experti s X5 a X6 s pražskou spz, já konečně použil elektrický výsuvný tažný a něco vezu, ani nemaj papíry..
Navozil jsem něco za sedanem, kombíkem, dodávkou atd. Mám rád, když si do dodávky naložím 4kurtny navíc, nářadí, rezervu na dodávku, rezervu navíc k vleku a hlavně mi papírově vše sedí. Spotřebu mám pod plnou parou 9,6litru, v táhlých kopcích i v létě pouštím topení max a otvírám okno.
Pokud mám auto, co má tažný na 2100kg a dám na to vlek co má max 2500kg, tak je průser. Hrdinové, co si přilepí k zemi prdel osobáku a vezou Pepovi z Omic kleklou hujdu, tak asi dobrý, ale celní správa si dneska hodí pár deček, na to se najede a hned je změřeno. Ověřeno v praxi, měl sem podle váhy asi 220kg přes jen to hvízdlo a to sem si říkal vpoho.
-
- legenda hvězd
- Příspěvky: 3104
- Registrován: pon 26.01.2009, 21:08
- Auto: Iveco daily 35S12
- Bydliště: Brno
Re: Jaké vybrat auto s tažným min. 2500kg?
" onclick="window.open(this.href);return false;
akce od 2:00
akce od 2:00
-
- hvězda
- Příspěvky: 1586
- Registrován: čtv 29.04.2010, 13:50
Re: Jaké vybrat auto s tažným min. 2500kg?
No tak plato jsem hodil i za 190 byla na nem jen naftova fabie ale provozovat to nejde. Ono hlavne s vahou je obecne problem treba i odtahovka fitzel (vsude hlinik) vazi cca 2200 a da se na tom vozit celkem uspesne i q7 cayen a tak jenze vahou to da oktavku a konec. Vezmes -li treba tiguan nebo tuareg tak 3,5 t na taznym staci i na dvouplato ale tak nejak pochybuju ze to dlouho vydrzi. No a stoji to nesmysly ta odtahovka postarsi 3/4 mega ram snad 80 ale je tak na 2 roky pak motor, prevodovka no ale nicim nevezmes 2 auta tak rychle a jeste 5 lidi. Vlastne asi nejlepsi volbou je ten sharan co nestoji nic lehci plato a jezdi to za nic
-
- hvězda
- Příspěvky: 1751
- Registrován: úte 25.10.2016, 14:19
- Bydliště: Kolin
Re: Jaké vybrat auto s tažným min. 2500kg?
nevim kolik jde max napsat na kuli u 124, ale kdyby na ni nekdo mermomoci trpel, tak 280 a 320 s plynem by asi nebylo uplne spatny a oproti naftam je to jina dimenze
-
Autor tématu - král hvězd
- Příspěvky: 6519
- Registrován: pon 01.09.2008, 15:05
- Auto: D, J, SWE, CZ...
- Bydliště: Praha - východ
Re: Jaké vybrat auto s tažným min. 2500kg?
124 maximálně 2100...
Džejár: co máš za dodávku?
Džejár: co máš za dodávku?
-
- král hvězd
- Příspěvky: 4495
- Registrován: čtv 31.07.2008, 13:59
- Auto: 124 - to je krásný číslo co mám rád
- Bydliště: Nehvizdy, Praha - východ
- Věk: 49
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaké vybrat auto s tažným min. 2500kg?
Kejb: No vidím, že to nebudeš mít s koupí auta vůbec lehký. Jdeš na to až přespříliš vědecky... ;) Já měl v minulosti X aut s předkomůrkou, tehdá jsem tahal fakt hodně a žádný problémy s praskáním hlav jsem neměl. A kamarádi kolem mě se taky něco natahali a motory ne a ne umřít.
Jak se píše výše, že by se kdosi bál propálenýho pístu u přímovstřiku. To vůbec není od věci, to jsem bohužel zažil. :(
A slovo do pranice, co takhle benzína? Dejme tomu na LPG? To ti dobře pojede a vyjde levněji než nafta!!! 8)
Jak se píše výše, že by se kdosi bál propálenýho pístu u přímovstřiku. To vůbec není od věci, to jsem bohužel zažil. :(
A slovo do pranice, co takhle benzína? Dejme tomu na LPG? To ti dobře pojede a vyjde levněji než nafta!!! 8)
-
- hvězdička
- Příspěvky: 308
- Registrován: stř 07.11.2012, 23:34
- Auto: w 211 320 cdi 190 2.0 d w 203 200 cdi
Re: Jaké vybrat auto s tažným min. 2500kg?
vw t4 2.5 tdi 75 kw + chip syncro + sperre
do zadních pružin vzduch balony za 1000 kč
od balonu vyvést hadice do interieru někam do kufru
do rohu hodit auto kompresor za 200 kč a dle potřeby si měchy nafouknete podle toho co mate naloženo
zadek se potom tak nepohupuje s neleží na dorazech
závěs 2500 kg
2000 kg neni problém přes 2 t se to začíná pohupovat pokud vzadu nemate vzduch
opravy pár kaček nd všude dost a hlavně dobrej přístup ,
motor nesmrtelnej a přitom uspornej solo 6.5-7 s vlekem 9-10
pokud je potřeba tahat něco často přes 2500 kg tak land cruiser 100
super motor i převodovka ale bacha na podvozek pokud se tam něco posr. tak oprava bude stat jako cela t4 POKUD SE TAM NĚCO POSR.
Usporna tojka moc neni a soĺo se to chová proste jako offroad zatáčky se s tim opravdu řezat nedají .ale je to tank a proste super kára
po pul roce a 17 tis km jsem ji poslal do světa zjistil jsem že zase tak často se nepřehoupnu přes 2500 kg a ta spotřeby navíc lezla do peněz .
nasledovala lr discoteka 2 auto které mne opravdu překvapilo je to auto co projede pomalu to samé co Gečko v terenu a na asfaltu držel lepe než x5
mělo to aktivní stabilizátory takže to dovedlo srovnat i vlek
super vyhled , i motor nebil špatnej td5 ale docela dostával zabrat s vlekem chtělo to chip .
Solo jezdil za 8.5 vlek 13-15
nakonec jsem se stejnak vratil k t4 tentokrat syncro s blokem
i z toho duvodu že jsme začaly jezdit do francie na aukce v 5-6 lidech
a to se s diskem nedalo sice měl 7 míst ale po 600 km z toho lezly všichni rozlámaní
většinou jsme si objednali celej kamion kluci par aut ja 2 na kamion 1 na vlek a domu tempo tak 90 .
pokud jsem jezdil pro auta sám někam dál vyjel jsem kolem oběda a večer kolem 9 jsem byl na místě . rozložil jsem si postel zatáhnul záclonky a dobrou noc. ráno sprchu na benzínce a k 8 hodinám na aukci . jednou jsme to jeli ve třech cca700 km chrápali jsme v autě a naprosto v poho jsme se vešly proste super auto.
do zadních pružin vzduch balony za 1000 kč
od balonu vyvést hadice do interieru někam do kufru
do rohu hodit auto kompresor za 200 kč a dle potřeby si měchy nafouknete podle toho co mate naloženo
zadek se potom tak nepohupuje s neleží na dorazech
závěs 2500 kg
2000 kg neni problém přes 2 t se to začíná pohupovat pokud vzadu nemate vzduch
opravy pár kaček nd všude dost a hlavně dobrej přístup ,
motor nesmrtelnej a přitom uspornej solo 6.5-7 s vlekem 9-10
pokud je potřeba tahat něco často přes 2500 kg tak land cruiser 100
super motor i převodovka ale bacha na podvozek pokud se tam něco posr. tak oprava bude stat jako cela t4 POKUD SE TAM NĚCO POSR.
Usporna tojka moc neni a soĺo se to chová proste jako offroad zatáčky se s tim opravdu řezat nedají .ale je to tank a proste super kára
po pul roce a 17 tis km jsem ji poslal do světa zjistil jsem že zase tak často se nepřehoupnu přes 2500 kg a ta spotřeby navíc lezla do peněz .
nasledovala lr discoteka 2 auto které mne opravdu překvapilo je to auto co projede pomalu to samé co Gečko v terenu a na asfaltu držel lepe než x5
mělo to aktivní stabilizátory takže to dovedlo srovnat i vlek
super vyhled , i motor nebil špatnej td5 ale docela dostával zabrat s vlekem chtělo to chip .
Solo jezdil za 8.5 vlek 13-15
nakonec jsem se stejnak vratil k t4 tentokrat syncro s blokem
i z toho duvodu že jsme začaly jezdit do francie na aukce v 5-6 lidech
a to se s diskem nedalo sice měl 7 míst ale po 600 km z toho lezly všichni rozlámaní
většinou jsme si objednali celej kamion kluci par aut ja 2 na kamion 1 na vlek a domu tempo tak 90 .
pokud jsem jezdil pro auta sám někam dál vyjel jsem kolem oběda a večer kolem 9 jsem byl na místě . rozložil jsem si postel zatáhnul záclonky a dobrou noc. ráno sprchu na benzínce a k 8 hodinám na aukci . jednou jsme to jeli ve třech cca700 km chrápali jsme v autě a naprosto v poho jsme se vešly proste super auto.
-
- legenda hvězd
- Příspěvky: 3464
- Registrován: čtv 21.08.2008, 15:21
- Auto: modrý,stříbrný,vínový,černý,bílý a 2 zelený
- Bydliště: Bihanken - Eichwald
Re: Jaké vybrat auto s tažným min. 2500kg?
GM 6.5 turbo je předkomůrka, OHV
a nevšiml jsem si, že by se s vlekem hřál. :-/
pokud chci rozštípat špalek potřebuju
pořádnou sekeru a ne špekulovat jak
to udělat s příruční sekerkou. ;)
a nevšiml jsem si, že by se s vlekem hřál. :-/
pokud chci rozštípat špalek potřebuju
pořádnou sekeru a ne špekulovat jak
to udělat s příruční sekerkou. ;)
-
- legenda hvězd
- Příspěvky: 2931
- Registrován: čtv 31.07.2008, 11:16
- Auto: C280 '94, BMW e30 m50b25 '87, pežit prdner
- Bydliště: Brno
-
- vycházející hvězda
- Příspěvky: 931
- Registrován: sob 20.03.2010, 23:10
- Auto: W213 e200d / 996.1 C2
- Bydliště: Vinohrady
- Věk: 35
Re: Jaké vybrat auto s tažným min. 2500kg?
Kamarád má na W211 2200kg (AMG)kejb píše:124 maximálně 2100...
Džejár: co máš za dodávku?