Za mě- jestli má auto dělat radost, tak dynamika jízdy nesmí být horší než originál!
Mám Volhu 24 origo benzín a W116 bastl OM 603 a Volha jede do kopců mnohem líp,
Medvěd zase trochu líp jede po rovině.
Piánovej diesel je tedy blbost a vyrobí se tak lenochod s odporně těžkým předkem, kterej
bych nechtěl řídit bez posilovače. Atmosféra ze 124ky - zmíněný OM 603 - by s bídou
možná předčil originál ale je to moc dlouhý a těžký motor a nevím.. A menší atmosféry
ze 124ky jsou prostě slabý a bez krouťáku- OM 603 má 170Nm - orig ZMZ Volha 180Nm! a 72kW
Já bych tam dal pokud diesel, tak jedině tu 2, 1 Peugeot - lehký motor, co jede dostatečně.
Turbodiesely (třeba 2.5 td Peugeot z 605 ) už mají moc velký krouťák a ten by se nelíbil
rozvodovce vč. diferáku u Volhy.
Jinak můj názor bez ohledu na požadavek zadavatele je dát 230karburátor z piána
Krouťák, jako u Volhy podobný (tedy převody vydrží) a výkon 90kW je už zajímavý.
Zástavbové rozměry a váha ne moc rozdílné od originálu a nebyl by to hlučný třesoucí se krám.
přestavba Volha
-
- hvězda
- Příspěvky: 1504
- Registrován: stř 14.03.2012, 21:53
- Auto: W116, 2x W126, Волга 21, Audi 100
- Bydliště: Bodenbach, Sudeten
-
- vycházející hvězda
- Příspěvky: 762
- Registrován: ned 21.06.2009, 22:52
- Auto: Němčour
- Bydliště: Sudety
- Kontaktovat uživatele:
Re: přestavba Volha
Mě tak napadlo.Co XUD7TE od PSA?? Malý,lehký motor a 196Nm/90koníků by mohlo být ok.Akorát nevim jak s držákama.Ale neroztrhá to diferák a převodovku.
Z motorů co jsou podélně uloženy,tak mě nenapadá nic rozumnýho.Všecko je těžký,líný a nebo moc silný.Srovnávám s origo.
Z motorů co jsou podélně uloženy,tak mě nenapadá nic rozumnýho.Všecko je těžký,líný a nebo moc silný.Srovnávám s origo.
-
- legenda hvězd
- Příspěvky: 2512
- Registrován: pon 26.10.2009, 15:32
- Auto: w140 600SEL,W126 300SEL
Re: přestavba Volha
Volha, hlavně typ " carevna " byla u nás svého času dost oblíbená,jezdilo jich dost a dostala se i k rukám normálních lidí.Zbyla po ní nostalgie,jezdí jich minimum ale to jsou s láskou opečovávaní příslušníci rodin,dvě lavice,6 lidí to odveze.Pokud by žil můj táta,nechal bych mu jednu zrenovovat a upravit,měl ji 11 let a pak dosloužila jako taxi a posléze z ní udělali traktor.Myslím že tu okolo přestaveb byla kdys diskuze a tuším že Marko přispěl fotem přestavby ruské firmy na podvozku a interiéru BMV řady 7.Tehdy ještě bez invektiv a urážek členů fora.
Táta na naši " Mášenku " vzpomínal s láskou a se slzou v oku a já jsem jí řídil,seděl jsem mu na klíně, točil velkým volantem,byla členem rodiny.Také se vedla diskuze,který amer. vůz byl předlohou,zda Ford či Chrysler či jiný.Byla to taková socialistická " amerika ",vzpomínal na ní s láskou pan Menšík,Kopecký a jiní.
Táta na naši " Mášenku " vzpomínal s láskou a se slzou v oku a já jsem jí řídil,seděl jsem mu na klíně, točil velkým volantem,byla členem rodiny.Také se vedla diskuze,který amer. vůz byl předlohou,zda Ford či Chrysler či jiný.Byla to taková socialistická " amerika ",vzpomínal na ní s láskou pan Menšík,Kopecký a jiní.
-
- legenda hvězd
- Příspěvky: 3356
- Registrován: ned 03.08.2008, 11:49
Re: přestavba Volha
Ta ruská stavba stavba byla z BMW 650i, e63.
-
- hvězda
- Příspěvky: 1586
- Registrován: čtv 29.04.2010, 13:50
Re: přestavba Volha
Nehodlam tady v te debate nekomu nadavat a moje reakce byla spis jako co dat za motor do auta pro legraci. Nejde o nejake zavodeni ale o vyse popisovany jev ktery je casty. S tim tdi je 105 kw a dost vysokej tocivej moment mozny udelat pouze chipem a pro volhu azaz. Cena - skoro nic. Prace s kabely, budiky a jednotkou velka. To je na zvazeni 2.5d by jiste nepotrebovalo nic takze taky fajn volba.fíkus píše:To máš pravdu, jen je faktem, že já si prostě jedu svoje tempo a rozjíždím se svižně a často se mi stává že "tak to teda ne, taková stará rakovina mě předjíždět nebude" a začnou přidávat - s astmatikem už není moc kam přidat, se Saabem obvykle stačí jen přidat a je po soutěži, o tom jak je tohle nebezpečný když třeba ten pruh ve kterém jedu končí ani nemluvit. Nebo jedou svoje tempo a když je dojedu tak se za nimi chvíli vleču, obvykle v zatáčkách a přijde rovina a "DUP" zakouří se z komínku a najednou jedou formuli 1. Tak to rozhoupu zase na svých 110 (mimo dálnici) a za chvíli jsem mu opět na kufru, protože přišly zatáčky. Kdyby mě pustil tak jsem dávno f prdeli. Já když vidím že chce někdo jet rychlejc tak ho pustím, když prostě nemám schopnosti, auto a nebo chuť s ním držet krok. To samé pouštím motorky, o tom motorka je nesrat se ve frontě. Jinak zprasený auta od tuzingářů v Praze nevídám skoro vůbec, to skončilo protože fízlové a STK to vyhnaly ze silnic a vidím spíš po večerech na pumpách a u obchoďáků hloučky Golfů IV, BMW 39 s velkými koly a v nějaké "zajímavé" folii plus světýlka, výfuk alá kanalizace a hlavě "repráky pičo vole".Marko píše:Tak tyhle věci si už dávno nikdo normální nedokazuje až na něj, když sešlapne mezi semafory plyn aby pak zase brzdil na červenou a ostatní považuje za nasrané pitomce v nových oktávkách a superbech za mega, kterým ujel hulící vránou.
Votuzing určitě mizí, z tuzerských lojzů jsou fotrové, co pochopili, že vzduchovej podvozek, spojlery a křídla jsou out a peníze vyhozené do kanálu. Generaci Z už auta a kolikrát ani vlastnictví majetku nezajímá, zlatokopky to budou mít těžké.
-
- hvězda
- Příspěvky: 1751
- Registrován: úte 25.10.2016, 14:19
- Bydliště: Kolin
Re: přestavba Volha
Mtdi jak zminoval kejb a neni treba jednotka ani budiky...