elektromobily po stopáté
-
- král hvězd
- Příspěvky: 6069
- Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
- Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Re: elektromobily po stopáté
To co píšu by se mělo lidem vypálit pájkou na čelo 009
-
- král hvězd
- Příspěvky: 6069
- Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
- Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Re: elektromobily po stopáté
On (zaibatsu) to myslel tak, že za posledních třeba 10-15 let už se to motá na mrtvém bodě. Nic zásadního a převratného nepřišlo, nic se závratně nevylepšilo. Dřív jsem z vrakáčů vozil motory a převodovky ze shnilých aut, dnes z vrakáče nic takového už nekoupíš, v zachovalých karoseriích tam jsou kleklé motory a převodovky, tedy to co jezdí... Škoda že to nešlo dát dohromady, starou mechaniku a novým způsobem dělané karoserie.
-
- vycházející hvězda
- Příspěvky: 610
- Registrován: stř 06.08.2008, 9:47
- Auto: W11, W107, W112, W129, W210, W211, W221
- Bydliště: České Budějovice a okolí
- Věk: 60
- Kontaktovat uživatele:
Re: elektromobily po stopáté
On (zaibatsu) to myslel tak, že za posledních třeba 10-15 let už se to motá na mrtvém bodě. Nic zásadního a převratného nepřišlo, nic se závratně nevylepšilo.
Toto může prohlásit pouze někdo totálně zaslepený, nebo někdo kdo nemá dostatek informací a zkušeností.
Rozdíl například mezi W220 a W222 je dost znát ve všech směrech.
Toto může prohlásit pouze někdo totálně zaslepený, nebo někdo kdo nemá dostatek informací a zkušeností.
Rozdíl například mezi W220 a W222 je dost znát ve všech směrech.
-
- legenda hvězd
- Příspěvky: 2931
- Registrován: čtv 31.07.2008, 11:16
- Auto: C280 '94, BMW e30 m50b25 '87, pežit prdner
- Bydliště: Brno
Re: elektromobily po stopáté
A to se divíš? Znám osobně třeba auta rozvozů jídel, který najedou 500 denně (Aygo apod. koupený nový) a ty auta jsou po 4-5 letech zralý akorát do šrotu. Furt zapomínáš, že dneska se (hlavně v ČR) najede několikanásobně víc, než začátkem 90. let. Nemluvě pak o autech dovezených z De se 150tis., který mají v reálu těch 300. Současný auta mají svoje problémy, ale to měly vždy. Nějaký funkční MB, BMW z 80. let nejsou žádným měřitkem kvality výroby té doby. Kdo by se chtěl dneska prcat s Opelem Rekord nebo starýma Escortama (kromě pár špeci kusů).fíkus píše:On (zaibatsu) to myslel tak, že za posledních třeba 10-15 let už se to motá na mrtvém bodě. Nic zásadního a převratného nepřišlo, nic se závratně nevylepšilo. Dřív jsem z vrakáčů vozil motory a převodovky ze shnilých aut, dnes z vrakáče nic takového už nekoupíš, v zachovalých karoseriích tam jsou kleklé motory a převodovky, tedy to co jezdí... Škoda že to nešlo dát dohromady, starou mechaniku a novým způsobem dělané karoserie.
-
- král hvězd
- Příspěvky: 6069
- Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
- Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Re: elektromobily po stopáté
Joe - rozdíly tam budou, ale převratné? Myslím tím třeba takový převrat jako výkon OM617.951 125 koní vs. nějaký diesel z roku 2005, taky výkon 125 koní, ale z objemu 2.0 litru a se spotřebou 6 litrů místo 10. Nebo jízdní vlastnosti, je to opravdu převratný rozdíl jako je třeba W108 a W116, kdo zná tak ví... Nebo zhotovení motorů, to co dělal Saab v roce 1984 tak se dělá dnes jako super moderní motory a není to tak dávno co označení 16V/24V/32V bylo "něco", většinou to znamenalo ostřejší verze, dnes se prakticky "dvouventil" vyskytuje jen v těch nenuznějších autech. Takže ano, rozdíly budou, i viditelné, měřitelné, ale nic zásadního. Nebo něco jmenuj, to si zase rád přečtu, tyhle auta mi nepřijdou pod ruce.
-
- legenda hvězd
- Příspěvky: 3464
- Registrován: čtv 21.08.2008, 15:21
- Auto: modrý,stříbrný,vínový,černý,bílý a 2 zelený
- Bydliště: Bihanken - Eichwald
Re: elektromobily po stopáté
moje oblíbené portfolio vozů. jsou seřazený
podle počtu válců. 5-6-8-12 a šmídovo lumina.
klidně si k tomu postavím i něco na elektriku. ;)
podle počtu válců. 5-6-8-12 a šmídovo lumina.
klidně si k tomu postavím i něco na elektriku. ;)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Administrátor
- Příspěvky: 2329
- Registrován: sob 11.10.2008, 19:45
- Auto: W164 320CDI,r129 320sl, R230 SL55AMG, w221 350cdi
- Bydliště: Praha
- Věk: 48
Re: elektromobily po stopáté
tak on Fíkus by rád vlastně zaostalou společnost no a přitom když ta zaostalá společnost sem přichází, tak by je střílel... No tak já teda nevím, je to nějaký zmatený.. *jokingly*
-
- král hvězd
- Příspěvky: 6069
- Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
- Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Re: elektromobily po stopáté
Ale někteří to demagogicky motají to co píšu. Nechci zaostalou společnost, jen píšu, že v jisté době přestal být pokrok v některých oblastech nutný, ty věci dosáhly vrcholu a plnily velmi dobře to kvůli čemu vznikly - auto kolem roku 1985 - 1990 je dokonalý kompromis mezi funkcí a složitostí, tak snad jen vylepšit karoserie a lidé by mohli místo vydělávání peněz na nové vozy ležet na zádech - dobrá ekonomika není to, že budu vyrábět "sračky" a lidi je budou dokolečka kupovat. Ale společnost to nechce, protože "kdo má staré věci, je buď divnej, nebo chudej, případně bohatej a divnej". A že se z auta stává víceméně věc na pár let a pak rovnou vyhodit, tak s tím se nějak nemůžu ztotožnit, protože sem se to dostat nemělo, takový konzum.
-
- král hvězd
- Příspěvky: 6069
- Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
- Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Re: elektromobily po stopáté
Kolouch - co to je za W201 na proud? To je origo nějaká dobová stavba nebo snad Tvoje? =-o
-
- legenda hvězd
- Příspěvky: 3464
- Registrován: čtv 21.08.2008, 15:21
- Auto: modrý,stříbrný,vínový,černý,bílý a 2 zelený
- Bydliště: Bihanken - Eichwald
Re: elektromobily po stopáté
tu stodevade stavěl člověk, kterej se elektrowerkama
zabývá celej život. dnešní pokusy o elektrifikaci
vozového parku jsou spíše bojem o dotace. pokud
ale nenajdeme způsob jak levně získat el. a způsob
distribuce, tak smysl elektromobility přichází vniveč.
pro někoho je naše "industriální" společnost vývoj
vpřed, ale ve skutečnosti lezeme zpátky na stromy.
příroda se bez nás obejde, ale my bez ní ne.
zabývá celej život. dnešní pokusy o elektrifikaci
vozového parku jsou spíše bojem o dotace. pokud
ale nenajdeme způsob jak levně získat el. a způsob
distribuce, tak smysl elektromobility přichází vniveč.
pro někoho je naše "industriální" společnost vývoj
vpřed, ale ve skutečnosti lezeme zpátky na stromy.
příroda se bez nás obejde, ale my bez ní ne.
-
- legenda hvězd
- Příspěvky: 2931
- Registrován: čtv 31.07.2008, 11:16
- Auto: C280 '94, BMW e30 m50b25 '87, pežit prdner
- Bydliště: Brno
Re: elektromobily po stopáté
Pak je k podivu, že nejezdíte na bicyklech. Přírodě to neškodí, opravy minimální, pokrok dokonalej, nepotřebuje elektriku ani ropnej produkt, technologie nulová a ani moc nehnije.
-
- vycházející hvězda
- Příspěvky: 610
- Registrován: stř 06.08.2008, 9:47
- Auto: W11, W107, W112, W129, W210, W211, W221
- Bydliště: České Budějovice a okolí
- Věk: 60
- Kontaktovat uživatele:
Re: elektromobily po stopáté
V podstatě vše čeho se v autě můžeš dotknout, ale i věci, které si neuvědomuješ. Konkrétně: konstrukce karoserie, motorů, převodovek (G9), řízení, úžasné podvozky ( airmatic u čtyřkolek, MBC u zadokolek - ABC s kamerou, která připravuje podvozek na to co kamera vidí),fíkus píše:Joe - rozdíly tam budou, ale převratné? Myslím tím třeba takový převrat jako výkon OM617.951 125 koní vs. nějaký diesel z roku 2005, taky výkon 125 koní, ale z objemu 2.0 litru a se spotřebou 6 litrů místo 10. Nebo jízdní vlastnosti, je to opravdu převratný rozdíl jako je třeba W108 a W116, kdo zná tak ví... Nebo zhotovení motorů, to co dělal Saab v roce 1984 tak se dělá dnes jako super moderní motory a není to tak dávno co označení 16V/24V/32V bylo "něco", většinou to znamenalo ostřejší verze, dnes se prakticky "dvouventil" vyskytuje jen v těch nenuznějších autech. Takže ano, rozdíly budou, i viditelné, měřitelné, ale nic zásadního. Nebo něco jmenuj, to si zase rád přečtu, tyhle auta mi nepřijdou pod ruce.
aerodynamika, aktivní, pasivní bezpečnost, jízdní asistenty (jízda v pruzích, distronic,...), komfortní sedadla, klima, topení, parktronic s kamerou 360 stupňů, multimédia, adaptivní brzdová světla, airbag v zadním bezpečnostním pásu, alternativní pohony,...
Pro mě jsou třeba top LED inteligentní světla. Prostě vše co dělá Mercedes Mercedesem.
-
- legenda hvězd
- Příspěvky: 2931
- Registrován: čtv 31.07.2008, 11:16
- Auto: C280 '94, BMW e30 m50b25 '87, pežit prdner
- Bydliště: Brno
Re: elektromobily po stopáté
To všechno je tvůj subjektivní dojem. Někdo chce bezpečnější auta, parkovací senzory, klimatizaci atd. Tvůj názor na věc už známe a myslím, že není potřeba to furt opakovat dokola.fíkus píše:Ale někteří to demagogicky motají to co píšu. Nechci zaostalou společnost, jen píšu, že v jisté době přestal být pokrok v některých oblastech nutný, ty věci dosáhly vrcholu a plnily velmi dobře to kvůli čemu vznikly - auto kolem roku 1985 - 1990 je dokonalý kompromis mezi funkcí a složitostí, tak snad jen vylepšit karoserie a lidé by mohli místo vydělávání peněz na nové vozy ležet na zádech - dobrá ekonomika není to, že budu vyrábět "sračky" a lidi je budou dokolečka kupovat. Ale společnost to nechce, protože "kdo má staré věci, je buď divnej, nebo chudej, případně bohatej a divnej". A že se z auta stává víceméně věc na pár let a pak rovnou vyhodit, tak s tím se nějak nemůžu ztotožnit, protože sem se to dostat nemělo, takový konzum.
-
- král hvězd
- Příspěvky: 6519
- Registrován: pon 01.09.2008, 15:05
- Auto: D, J, SWE, CZ...
- Bydliště: Praha - východ
Re: elektromobily po stopáté
tvůj názor taky ;) a myslim, že oba dva mají v diskuzi místo.
-
- král hvězd
- Příspěvky: 6069
- Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
- Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Re: elektromobily po stopáté
Ale kolo je kolo, jako kůň je kůň. Šlo o to, co má ještě splňovat automobil, a to co se dnes do aut všechno montuje už je navíc, je to vylepšení něčeho, co by dobře splnilo původní účel i bez těchto věcí, stal se z něj módní doplněk, frajeřinka kdo má víc nesmyslů za příplatek, různých asistentů a bezpečnostních vymožeností a za volant si díky tomu sedají i lidé, kteří by normálně třeba za volant silného auta nesedli (ve finále když nasněží jsou tyhle auta první který vidím rozsekaný po příkopech). Tedy - nechci auto bez stěračů - výborná věc, nechci auto bez topení - výborná věc, zejména v zimě, to jistě každý kdo zažil auta bez topení uvítal, nikdo nechce cestovat nabalený v kožešinách, ale klima je něco bez čeho se obejdu, vyloženě vedro je v ČR pár dní a jinak stejně chci mít otevřené okno/okna. Šlo o to, že lidé udělaly z automobilu něco jiného než proč původně vznikl, stejně jako z mobilního telefonu. Je také zajímavé, že koňské povozy a kočáry byly a jsou po léta víceméně stejné, na ten či onen účel, nic se na tom výrazně nezměnilo, nic neúčelného v tomto "segmentu" dopravy moc nenajdeme. Asi těžko si někdo na kočár dá 20 cm široká kola jen tak, aby tam byly a "dobře" to vypadalo, ale na autech nesmyslná kola vidím denně, a zejména super silniční nízkoprofilová kola na vozech "do terénu" - to je nějaká nemoc? Když to vezmu tak já kolikrát ani nezapínám kazeťák ani radio, prostě vnímám jízdu, poslouchám motor, mluvím na psa, na spolujezdce, s ovladači na středovém panelu skoro nemanipuluji, občas použiji stěrače, sem tam mlhovky a užívám si toho, že mě "něco někam veze, a dobře veze", jediné co bych ještě zvolil k výbavě jsou stěrače a ostřikovače světel, mám je na Saabech a je to účelná věc, zejména v zimě na našich špinavých silnicích, tuhle věcičku nemají dnes většinou ani drahé vozy, a tuším že ani za příplatek, kdysi je lepší auta měly, i sériově. Tvrdím tedy, že výroba věcí které jsou fungující v čisté formě naplňuje samotnou podstatu jejich existence. Aktivní podvozek je jistě dobrá věc, v reálu mi to ale přijde jako líbat ženu přes sklo... necítím nic, tedy ani to dobré co nabízí klasický podvozek - pocit že se něco děje, že jedu, veze mě stroj, ne pojízdný obývák. To že něco dělá většina civilizovaného světa ani v nejmenším neznamená že je to dobře, a to že něco píšu já taky neznamená že je to jediný správný pohled na věc. Proč někdo chce někam cestovat a zároveň skoro nevědět že cestuje? Není to vlastně taky jistý druh "podvodu"?