PREDNOSTI A ZAPORY E420 NEBO E430?
-
- hvězda
- Příspěvky: 1377
- Registrován: sob 19.05.2012, 23:11
- Bydliště: Teplice, potažmo Buzerantovice
Re: PREDNOSTI A ZAPORY E420 NEBO E430?
W210 E55 AMG, spotřeba 12-14, 430 benzin ve w211 natřu s lehkostí, odzkoušeno.
-
- kometa
- Příspěvky: 2145
- Registrován: pon 28.02.2011, 18:33
- Auto: Trambus
- Bydliště: 60580495devět/Kolín
Re: PREDNOSTI A ZAPORY E420 NEBO E430?
A kdy si naposled nějakou potkal ? ;) *jokingly*zaibatsu píše:W210 E55 AMG, spotřeba 12-14, 430 benzin ve w211 natřu s lehkostí, odzkoušeno.
-
- hvězda
- Příspěvky: 1377
- Registrován: sob 19.05.2012, 23:11
- Bydliště: Teplice, potažmo Buzerantovice
Re: PREDNOSTI A ZAPORY E420 NEBO E430?
Sry :P , W210 430 a W211 500.
-
- hvězda
- Příspěvky: 1272
- Registrován: čtv 31.07.2008, 14:50
Re: PREDNOSTI A ZAPORY E420 NEBO E430?
W 211 500 poface model bude mít myslím dynamiku lepší než W210 55, ne?
-
- hvězda
- Příspěvky: 1377
- Registrován: sob 19.05.2012, 23:11
- Bydliště: Teplice, potažmo Buzerantovice
Re: PREDNOSTI A ZAPORY E420 NEBO E430?
Zjevně ne, ač mě to překvapilo. Z 100 km/h na Autobahnu já dva vepře a jednu kundici na palubě, on s jednim rachitickym pasažérem, až do omezovače rychlosti a vyhrál jsem pokaždé.
-
- hvězda
- Příspěvky: 1272
- Registrován: čtv 31.07.2008, 14:50
Re: PREDNOSTI A ZAPORY E420 NEBO E430?
A jsi si jistý, že to byl motor ve varientě 285 KW a ne předchozí E500 s pouze 225 kw?
Je fakt, že je uvěřitelné i to, že jsi dal tu silnější verzi. Ty výkony jsou dost podobné. A je mi jasný že realita oproti tomu co je na papíře bývá jiná :).
Je fakt, že je uvěřitelné i to, že jsi dal tu silnější verzi. Ty výkony jsou dost podobné. A je mi jasný že realita oproti tomu co je na papíře bývá jiná :).
-
- hvězda
- Příspěvky: 1377
- Registrován: sob 19.05.2012, 23:11
- Bydliště: Teplice, potažmo Buzerantovice
Re: PREDNOSTI A ZAPORY E420 NEBO E430?
Nejsem, je to dost možné. Jsem si ale jistý tím, že naznačované auto je w211 facelift, přičemž původní dotaz se týkal w210.
-
- kometa
- Příspěvky: 2476
- Registrován: ned 13.05.2012, 1:00
- Auto: SL55AMG,W447, CLK320, CL500 4M AMG,c126 560
- Bydliště: Praha
- Věk: 47
- Kontaktovat uživatele:
Re: PREDNOSTI A ZAPORY E420 NEBO E430?
W211 poface ma motor M273 385hp a hlavne 7G tronicm666 píše:A jsi si jistý, že to byl motor ve varientě 285 KW a ne předchozí E500 s pouze 225 kw?
Je fakt, že je uvěřitelné i to, že jsi dal tu silnější verzi. Ty výkony jsou dost podobné. A je mi jasný že realita oproti tomu co je na papíře bývá jiná :).
ale kdyby narazil Mazic na W211 500 225KW se 7g tronic tak by mu nestacil
-
- hvězda
- Příspěvky: 1272
- Registrován: čtv 31.07.2008, 14:50
Re: PREDNOSTI A ZAPORY E420 NEBO E430?
Tak teď jsem se v tom ztratil.
Zaihatsu myslím psal, že blbnul se svou 210 E55, a ujel novější 211 s E500, čemu bych věřil, jestliže se jednalo o W211 E500 předface. Já jen vyjádřil pochybnost, jestli se skutečně jednalo o faceliftový model s motorem 550 a 387 HP..... Tam bych totiž spíš sázel na to novější 211....
A nemám pochybnosti o tom, že masařka s E430 se bude dívat na záda w211 s pětilitrem, ať už po pebo před face :) , o E55 ani nemluvě...
Zaihatsu myslím psal, že blbnul se svou 210 E55, a ujel novější 211 s E500, čemu bych věřil, jestliže se jednalo o W211 E500 předface. Já jen vyjádřil pochybnost, jestli se skutečně jednalo o faceliftový model s motorem 550 a 387 HP..... Tam bych totiž spíš sázel na to novější 211....
A nemám pochybnosti o tom, že masařka s E430 se bude dívat na záda w211 s pětilitrem, ať už po pebo před face :) , o E55 ani nemluvě...
-
- hvězda
- Příspěvky: 1751
- Registrován: úte 25.10.2016, 14:19
- Bydliště: Kolin
Re: PREDNOSTI A ZAPORY E420 NEBO E430?
430 jde taky dobře, jen mi neni jasny proč to pouštěli v serii na těch 16" galuskách, to chtěli aby se v tom každej druhej zabil ?
-
- kometa
- Příspěvky: 2145
- Registrován: pon 28.02.2011, 18:33
- Auto: Trambus
- Bydliště: 60580495devět/Kolín
Re: PREDNOSTI A ZAPORY E420 NEBO E430?
tak se běžte projet někam jinam než na rovinu, tam vás pojede auto s polovičním výkonem . . . *jokingly*
-
- hvězda
- Příspěvky: 1272
- Registrován: čtv 31.07.2008, 14:50
Re: PREDNOSTI A ZAPORY E420 NEBO E430?
Jestliže se budeme bavit o autu přibližně stejné váhy, tak o tom solidně pochybuju.... Psal sem svou zkušenost ohledně přátelského blbnutí s novým Passatem 2.0 Biturbo (176KW). Tak ten mi na silničkách a v kopcích okolo Pálavy fakt neujel... A řidič nebyl úplný vemeno.... A mám tu samou čerstvou zkušenost s W204 C200 100Kw nafta. Jeli jsme po silničkách okolo Karlštejna a Svatého Jana Pod skalou. Tak ten se nechytal vůbec. Je to hodně o gumách. V létě sem jezdil zánovní Bridgestone, 235 předek, 265 zadek. Nicméně nerozporuju, pokud by se takováhle sranda dělala s autem co váží okolo tuny a je spíš motokára, tak ten by ujel i se 100Kw motorem. O tom žádná.trojan píše:tak se běžte projet někam jinam než na rovinu, tam vás pojede auto s polovičním výkonem . . . *jokingly*
-
- hvězda
- Příspěvky: 1067
- Registrován: pát 28.10.2011, 21:22
- Auto: MB
- Bydliště: Kolin
Re: PREDNOSTI A ZAPORY E420 NEBO E430?
Nasel jsem stary autotip, kde je test faceliftovy 430 a v prumeru tam uvadej 14l spotrebu
-
- hvězdička
- Příspěvky: 151
- Registrován: úte 15.05.2012, 10:39
- Auto: Koloběžka
- Bydliště: Brno
- Věk: 39
Re: PREDNOSTI A ZAPORY E420 NEBO E430?
Mám CLK 430 no a průměrnou spotřebu mám 12,5l. Myslím, že moc lehkou nohu nemám, ale taky nejsem Fitipaldy.
Jinak vezl jsem to letos na jaře z němec a měl jsem průměr 10. Po německých dálnicích 180 a u nás 135, samozřejmě dle palubního počítače.
Musím, říct, že je to boží auto. Původně jsem mířil na CLK55 AMG. Ale našel jsem u hranic krásnou 430 s 115 000km na hrbu. Dotaženou do němec ze španělska, takže auto nemá jedinej olezlej šroubek ani flíček. První majitel, nějaký španělský hrabě, šlo dohledat dle španělských dokladů. Vyšlo mě to na 8200e i s německými papíry.
https://www.youtube.com/watch?v=ifhYO3Sn8ME&t=203s
Je to přesně tohle z videa, točil to den před tím než jsem ho koupil.
Toš přeji šťastnou ruku.
Jinak vezl jsem to letos na jaře z němec a měl jsem průměr 10. Po německých dálnicích 180 a u nás 135, samozřejmě dle palubního počítače.
Musím, říct, že je to boží auto. Původně jsem mířil na CLK55 AMG. Ale našel jsem u hranic krásnou 430 s 115 000km na hrbu. Dotaženou do němec ze španělska, takže auto nemá jedinej olezlej šroubek ani flíček. První majitel, nějaký španělský hrabě, šlo dohledat dle španělských dokladů. Vyšlo mě to na 8200e i s německými papíry.
https://www.youtube.com/watch?v=ifhYO3Sn8ME&t=203s
Je to přesně tohle z videa, točil to den před tím než jsem ho koupil.
Toš přeji šťastnou ruku.