Novinky na STK
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: Novinky na STK
Ne.
Jestli jsi prošel měřením dosud, tak projdeš i nadále *thumbs up*
Jestli jsi prošel měřením dosud, tak projdeš i nadále *thumbs up*
-
- hvězdička
- Příspěvky: 337
- Registrován: úte 05.08.2008, 14:53
- Auto: R129 300SL-24, Sprinter 316CDi 4x4
- Bydliště: Třinec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Novinky na STK
Byl už někdo po novém roce na emisích a STK s masařkou? Připojují ji na diagnostiku? Nemá OBD ale asi by mohli mít nějakou redukci, ne? Čeká mě to letos v září tak jsem zvědav co a jak tam budou měřit...
-
- král hvězd
- Příspěvky: 5960
- Registrován: stř 06.11.2013, 23:00
Re: Novinky na STK
S masařkou sice ne, ale mám dojem, že toto bude až od dubna. Zatím jen pětikilo navíc a fotky.. Já litoval, že jsem nezašel v prosinci, možná by nebylo od věci teď zajít do března...
-
Autor tématu - král hvězd
- Příspěvky: 9237
- Registrován: pon 01.09.2008, 21:31
- Auto: Už se mi to sem nevejde
- Bydliště: Sokolov
- Věk: 47
- Kontaktovat uživatele:
Re: Novinky na STK
Ty máš naftu? :-!Thomas_124 píše:S masařkou sice ne, ale mám dojem, že toto bude až od dubna. Zatím jen pětikilo navíc a fotky.. Já litoval, že jsem nezašel v prosinci, možná by nebylo od věci teď zajít do března...
-
- legenda hvězd
- Příspěvky: 2773
- Registrován: pát 01.08.2008, 19:11
- Auto: PKW und LKW
- Bydliště: West Brnou
Re: Novinky na STK
Dnes STK s MANem, a jako každý rok OK, až na nějaký prkotiny. Jen jsem si zase musel před tím fixou opravit číslice na zadní RZ, kterou mám z neustálýho čištění kvůli švestkám, téměř nečitelnou.
-
- legenda hvězd
- Příspěvky: 3776
- Registrován: čtv 31.07.2008, 19:11
- Auto: W210,S210,S124,MAN
- Bydliště: Jaroměřice nad Rokytnou
- Věk: 52
Re: Novinky na STK
No říkal mi známej,že oktávka na první stk neprošla...Tak nevím...jdu brzo s MANem tak poreferuju.Pak až v dubnu můj dělník W202 200D a tam nevím...
-
- legenda hvězd
- Příspěvky: 2511
- Registrován: pon 26.10.2009, 15:32
- Auto: w140 600SEL,W126 300SEL
Re: Novinky na STK
Nevím,snad jen že Patrol r.v. 2008 prošel bez závad,stále má 0 závad,jen jsem ho musel před testem prohnat,zahřát a vyhnat pavouky z laufu,prostě starý diesel nutno před STK protáhnout a zahřát.Vím,jak emise vypadají po cca 8km jízdě na STK ( nevyhovují) ale po kratším kouři před STK,motor má svou teplotu,ty věci ve výfuku začnou pracovat jak mají a výsledek je OK.Nepodal jsem rukavici,jen jsem přijel jak řada jiných.Faktem je,že Patrol má nový výfuk,ne že by nefungoval,ale urezly spoje,kde se nedalo vařit (stanovisko servisu) a tak je nový zadní a střední díl.V podstatě je to zajetý vůz,ač ročník 2008 má najeto cca 70000km,je to auto podzimně-zimně-jarní,kdy nejezdím s mercedesy.A kamarád,co tahá léta s Toyotou 100 a ta má na hrbu skoro 800 000km také prošel bez rukavice.Asi se dobrý " service " vyplatí,když auta dostanou,co potřebují.
-
- legenda hvězd
- Příspěvky: 2773
- Registrován: pát 01.08.2008, 19:11
- Auto: PKW und LKW
- Bydliště: West Brnou
Re: Novinky na STK
S mým starým MANem, je STK posledních 11 let vždy ukončená vylepením červené známky na další rok provozu. Nikdy jsem nebyl ani na opakovačce. Troufnu si napsat, že kdyby byla STK několikrát za rok, pokaždý projdu. Stačí běžnej servis, hlídat si tloušťku brzdových desek, kotouče, vůli v řízení a silentblocích uložení listových per. Musí vše svítit jak má, troubit,... a není tam co víc řešit.dako5 píše:No říkal mi známej,že oktávka na první stk neprošla...Tak nevím...jdu brzo s MANem tak poreferuju.Pak až v dubnu můj dělník W202 200D a tam nevím...
Emise také nejsou u těchto aut problém.
Mý poslední STK. 9 závad, ale běžný prkotiny, se kterými auto projde.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- legenda hvězd
- Příspěvky: 3776
- Registrován: čtv 31.07.2008, 19:11
- Auto: W210,S210,S124,MAN
- Bydliště: Jaroměřice nad Rokytnou
- Věk: 52
Re: Novinky na STK
STK neuznávám,protože to co pustili v mým případě značkovej servis žasnul!!!Hlavně aby svítilo všech 16 světýlek při parkovačkách...Jinak taky bez závad,za ty léta jsem neprošel jednou.
-
- vycházející hvězda
- Příspěvky: 862
- Registrován: ned 25.04.2010, 22:09
- Bydliště: České Budějovice a okolí
- Věk: 52
Re: Novinky na STK
Dnes s W164 420CDI absolutne bez problemu *thumbs up*
-
- hvězdička
- Příspěvky: 38
- Registrován: čtv 31.07.2008, 23:26
- Auto: w124 300D,W210 320CDI, v garáži ještě W201 2,0 AUT
- Bydliště: Žacléř
- Věk: 39
Re: Novinky na STK
sternDM1 píše:Dnes s W164 420CDI absolutne bez problemu *thumbs up*
čím to asi bude hm? :-@ :-@
-
- legenda hvězd
- Příspěvky: 2931
- Registrován: čtv 31.07.2008, 11:16
- Auto: C280 '94, BMW e30 m50b25 '87, pežit prdner
- Bydliště: Brno
Re: Novinky na STK
Všinchi jsou akorát zblblí mediální masáží, jinak byste ani nepoznali, že se na STK něco změnilo.
Kdyby všechno bylo podle hovinek.cz tak vám lítá nad každým barákem dron s čidlama a termokamerou, sleduje polohu auta centrální registr, policajt sebere TP každýmu autu, který zastaví a děti umírají na nenormovaných houpačkách.
Kdyby všechno bylo podle hovinek.cz tak vám lítá nad každým barákem dron s čidlama a termokamerou, sleduje polohu auta centrální registr, policajt sebere TP každýmu autu, který zastaví a děti umírají na nenormovaných houpačkách.
-
- vycházející hvězda
- Příspěvky: 773
- Registrován: čtv 08.01.2009, 16:30
- Auto: W201 2,0D + W124 300TD + S211 320CDI R6
- Bydliště: Bayern - Germany
- Věk: 45
Re: Novinky na STK
Ja nevim, na jinych forech toho negativniho pisou docela dosti...
Viz jine forum....
známej byl teď na STK a vyhodili ho z emisí, protože mu v readiness protokolu vyskočila chybová hláška o poruše žhavení. Jinak je pravda, že do toho 30.6. je zkušební režim a do té doby lze teoreticky na některých STK projít bez online vyčítání readiness protokolu z řídící jednotky. Na těchto STK bez online softwaru právě zažívají jejich technici zlaté časy. Jestli máte starou šunku a obvzvláště diesela, tak s STK neváhejte
Taky jsem byl na stk, emise jsem neprošel, readines nenačten, mam auto 2001 a to readines má, ale ne aktivní, na emisích to nenačetlo tak je to závada, nikoho to nezajímá, chodte třeba pěšky.
Readines code se v přechodném období nevyhodnocuje,udělali chybu
Jinak zajimave otazky a odpovedi tady.
http://www.fcd.eu/article.aspx?id=1686" onclick="window.open(this.href);return false;
KonyRF
Viz jine forum....
známej byl teď na STK a vyhodili ho z emisí, protože mu v readiness protokolu vyskočila chybová hláška o poruše žhavení. Jinak je pravda, že do toho 30.6. je zkušební režim a do té doby lze teoreticky na některých STK projít bez online vyčítání readiness protokolu z řídící jednotky. Na těchto STK bez online softwaru právě zažívají jejich technici zlaté časy. Jestli máte starou šunku a obvzvláště diesela, tak s STK neváhejte
Taky jsem byl na stk, emise jsem neprošel, readines nenačten, mam auto 2001 a to readines má, ale ne aktivní, na emisích to nenačetlo tak je to závada, nikoho to nezajímá, chodte třeba pěšky.
Readines code se v přechodném období nevyhodnocuje,udělali chybu
Jinak zajimave otazky a odpovedi tady.
http://www.fcd.eu/article.aspx?id=1686" onclick="window.open(this.href);return false;
KonyRF
-
- král hvězd
- Příspěvky: 6519
- Registrován: pon 01.09.2008, 15:05
- Auto: D, J, SWE, CZ...
- Bydliště: Praha - východ
Re: Novinky na STK
čerstvá zkušenost s měřením emisí:
"nedosaženy předepsané přeběhové otáčky" a smolík...
takže, že se nic nezměnilo ale asi jenom na internetu :)
"nedosaženy předepsané přeběhové otáčky" a smolík...
takže, že se nic nezměnilo ale asi jenom na internetu :)
-
- legenda hvězd
- Příspěvky: 2931
- Registrován: čtv 31.07.2008, 11:16
- Auto: C280 '94, BMW e30 m50b25 '87, pežit prdner
- Bydliště: Brno
Re: Novinky na STK
Mnohé vznětové motory nedosahují při sešlápnutí pedálu akcelerace tzv. "přeběhové" (regulační) otáčky. Tyto otáčky jsou těmi, do kterých se musí motor dostat v emisním testu, aby byla změřena kouřivost dle stanovené metodiky. Ať se toto drastické vytáčení motoru bez zátěže někomu líbí nebo ne, je tento test stále legislativou prosazován a je platný.
Pokud je elektronické řízení motoru vybaveno omezením otáček na hranici hluboko pod přeběhové otáčky, existují od většiny výrobců vozidel pokyny, podle kterých instrukcí je možné tento systém uvést do módu měření emisí, kde již přeběhových otáček dosáhnout lze. Například některé starší modely s automatickou převodovkou měly omezeny otáčky pokud rychlostní signál signalizoval "kola v klidu" a omezil tak otáčky aby nedošlo k poškození převodovky nebo motoru. U těchto vozidel je nutné při měření kola na nutnou dobu uvést do pohybu (zkušební válce brz nebo vozidlo na zvedáku).
U některých moderních vozidel se přepíná do módu "měření emisí" jednoduše, např. vyšlápnutím spojkového pedálu (Škoda), nebo trojím za sebou jdoucím sešlápnutím pedálu spojky do podlahy (Mercedes), nebo např. vypnutím systému ESP na palubní desce. Tato jednoduchá pravidla však neplatí paušálně u všech značek a modelů a tak si emisní technici pomáhají alternativně tak, že roztočí kola vozidla na zkušební stolici pro zkoušení brzd, nebo za zvednutého stavu na dílenském zvedáku. Roztočená kola na zvedáku pak u většiny zkoušených vozidel signalizují pro řídící jednotku pohyb vozidla a tím znamenají tím uvolnění blokády maximálních otáček, takže zkoušku kouřivostí opakovanými akceleracemi lze provádět.